- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Adele is echt vreselijk goed. Mooie chemie ook met Kim samen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik niet. (vind Nance niet leuker dan Wendy en Tooske)
Vind het wel een slimme zet van Angela en haar team om Kim zo'n bekend nummer te laten zingen samen met Adele. Wat dat betreft is het ook weer zonde voor Pearl dat ze een nummer had wat niet zo bekend is bij de meeste mensen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar Pearl wint sowieso niet. Tussen Kim en Leonie is het wel nog minimaal verschil denk ik, dus dat kan de nr 2 plek bepalen.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Pearl krijgt ook nog een duet en zij zong wat in de shows haar beste nummer was en dat gaat Kim ook nog doen lijkt mij...
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
uhuh, misschien komt het nog goed.
Ik blijf toch nog altijd stiekem een beetje hoop houden als ik een favoriet heb, net als vorige week met Esther.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik ook,alleen ik denk dat iedereen die niet Ben als favoriet heeft teleurgesteld gaat worden......helaas...ik blijf voor Leonie....
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Zo, pauze. Wat een belachelijk slechte keuze van het openen van deze finale. Bruno is best oké, maar dit liedje was totaal niet indrukwekkend om toch zo'n ''ding'' te openen. Pearl was heel goed, duet leonie en ben vond ik een beetje slapjes en Kim en Adele waren mooi, alleen niet zo van van het liedje. Hebben ze nog iets speciaals in petto voor deze aflevering of is het gewoon weer... zoals alle afleveringen
?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tsja, als Marco voor de 2e keer komt opdraven..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wendy heeft geen zwangerschapsbuikie meer.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ze had ook gister gezegd dat ze geen derde kindje wil...misschien had ze zwaar getafeld vorige week???haha Marco en Leonie vond ik niks maar dat kwam door Marco die ik gewoon niet moet..Jan Smit was nog erger geweest maar vind hem ook helemaal niks...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, nee, nee. Dit duet was gemaakt, Leonie leek net een etalage pop die veel teveel drama in haar stem gooide, overacting, en maar wat met dr boobies naar voren schudden, of juist naar achter leunen en schudden.
Not impressed.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Leonie op 19%, Kim op 20%, Pearl 26%.
Verandert snel.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dit klinkt werkelijk vreselijk van Ben. Wat is hij aan het doen joh? Het is dat hij haast niet meer kan verliezen, maar normaal zou je er uit gestemd worden na zo'n belachelijke performance. Hele liedje verziekt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij is 'verkouden'. Again. Of nog steeds.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja en? Als je geblesseerd bent in de finale van een grandslam met tennis, verlies je ook gewoon. Ze steken hem zelf veren in de kont terwijl het helemaal nergens op leek.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb zijn optreden niet 100% meegekregen, maar hoorde wel iets over drupjes? Waren mensen aan het huilen of had hij een loopneus, gezien hij verkouden is?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
O ik verstond hupjes, zag alleen zijn liedje. Was reclame bij VI dus ben dat nu weer aan het kijken. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hupjes? Was hij aan het huppelen dan? Of maakte ie hupjes met zijn stem?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hupjes? Was hij aan het huppelen dan? Of maakte ie hupjes met zijn stem?
Een verkeerd hupje met zijn stem in het midden van het liedje. Vond Ben (net als Leonie trouwens) ook veel te gemaakt. Publiek mee laten zingen door microfoon naar publiek te richten
.
Maar met die tussenstand ben ik wel blij! 
pppdk
-
- 3 messages
- 0 votes
Zooo Ben blijft boven staan met zijn plus 30 procent (of meer).. Hmmmm
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik vind die hele finale eigenlijk niet zo boeiend of spannend....het wordt mij te langdradig...en de uitslag wordt toch geen verrassing...vond vorige week spannender..zit zoveel oeverloos gezwets tussen
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
wat wel weer grappig is, is dat mijn ouders vlak naast wonen waar het wordt opgenomen, allemaal omleidingen daar en een hoop verkeer!!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vond het vorige week ook spannender, maar ik hoop stiekem nog dat het spannend wordt na de eerste afvaller. 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ha ik wordt wakker...Lenny!!!!!!!!!!!!!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Robert, nu komt mijn huwelijksaanzoek aan Lenny!