- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Het enige verschil is volgens mij dat niet elk jurylid een talent hoeft te houden, iedereen kan afvallen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Opzet. X-campus, jury visits. Wel benieuwd naar Daniel Landers, schijnt de zoon te zijn van Audrey Landers
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Heeft gewoon een heel ander sfeertje inderdaad. En Gordon maakt het voor mij toch ook wel een stuk leuker, altijd lachen met hem 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Zit die er ook weer bij??
Wie nog meer dan?? Joling, Froger en Boom?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Stacey, Angela en Eric. Zoals gewoonlijk. Nja, sorry.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zat Joling er maar bij, en dan ook nog Roel en Nick en Simon, feestje compleet dacht ik zo 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eric vind ik wel altijd tof. Angela ook. Stacey.. Tsja. Beetje hetzelfde als Simone Walraven bij popstars. Decoratie. En nog niet eens mooie.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik heb ook niet veel met Stacey, ronduit irritante vrouw, maar juist haar pittigheid en snerende opmerkingen naar Eric toe maakt het zo grappig 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Stacey kan dan wel een irritant wijf zijn, maar wel met behoorlij kwat knowhow. En durft te zeggen wat ze wil zeggen. Tenminste niet zo'n kleurloze jury. Bij the Voice ook niet echt hilarische audities, bij X-Factor wel en Gordon lacht iemand ook compleet uit. Erg aanstekelijke lach ook, kan je mij ook wel oprapen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Voice heeft bewust gekozen om de vooraudities niet uit te zenden, ze wilden een keer een positief programma uitzenden met meer opbouwende dan afbrekende kritiek. Het is natuurlijk veel makkelijker om iemand uit te lachen dan om iemand een compliment of echt goede kritiek te geven. Je ziet ook nauwelijks kandidaten die meningsverschillen of andere kwetsende dingen meemaken.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Stacey knowhow? Hmm. Nog niet gezien eigenlijk. Als lekker wijf mag ze er wel in zitten echter, is leuker TV kijken.
Het leukste jurylid tot nu toe vind ik Henk Temming trouwens, die was lekker kritisch en heeft er echt kijk op.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Voice heeft bewust gekozen om de vooraudities niet uit te zenden, ze wilden een keer een positief programma uitzenden met meer opbouwende dan afbrekende kritiek. Het is natuurlijk veel makkelijker om iemand uit te lachen dan om iemand een compliment of echt goede kritiek te geven. Je ziet ook nauwelijks kandidaten die meningsverschillen of andere kwetsende dingen meemaken.
Jup. Grote onzin over positiviteit. Je vraagt toch zelf om beoordeeld te worden. Bovendien zijn bij The Voice allemaal van die mieterige goedzakjes. Kunnen niets negatiefs zeggen, op Jeroen na dan. Op zo'n new age aanpak zit niemand te wachten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Stacey knowhow? Hmm. Nog niet gezien eigenlijk. Als lekker wijf mag ze er wel in zitten echter, is leuker TV kijken.
Het leukste jurylid tot nu toe vind ik Henk Temming trouwens, die was lekker kritisch en heeft er echt kijk op.
De manier waarop Stacey records om hoog is geklommen is indrukwekkend, net als dat zij de bron is voor underground artiesten om een beetje naamsbekendheid te creëren.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Eric vind ik wel altijd tof. Angela ook. Stacey.. Tsja. Beetje hetzelfde als Simone Walraven bij popstars. Decoratie. En nog niet eens mooie.
Sinds 71 Graden Noord heb ik diep respect gekregen voor Stacey. Wat een bikkel!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, dat sowieso. Maar de meeste afvallers hebben sowieso te horen gekregen 'dat er een plaat gemaakt zou worden'. Ben benieuwd in hoeverre dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, en of NL daar nog op zit te wachten.
Lol, lees ik net het volgende:
John de Mol wil met meerdere kandidaten van The Voice of Holland een plaat maken. Dat vertelde de bedenker van het populaire programma zondagavond in Life 4 You. Nog voordat de finale heeft plaatsgevonden bestaat er al een lijstje met talenten die John wil helpen aan een loopbaan in de muziekbusiness.
"We hebben een lijstje met een aantal talenten, of ze nu winnen of niet, die hebben laten zien dat ze dermate talentvol zijn, dat ze een kans verdienen op een carrière in het muziekvak. We zijn bezig met allerlei managementbedrijven en platenmaatschappijen om ze daar onder te brengen."
Toch zal de grootste aandacht en investering gewoon gaan naar de winnaar. "Maar iedereen zal begrijpen dat de aandacht eerst naar de winnaar uitgaat. Ondertussen wordt er hard gewerkt dat er ook bij de rest een plaat gemaakt kan worden."
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Knappe vriendinnen hebben ze zeg. Leuke meiden. Nick heeft zijn kersverse dochtertje samen met zijn vriendin de naam 'Nikki' gegeven. Wel grappig, Nick, Kirsten en Nikki. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
De Volendamse muziek kan ik totaal niet serieus nemen maar vind ze wel allemaal grappig (Nick en Simon, Jan enz.)
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Met name Simon heeft een hele prettige uitstraling.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
. Henk Jan Smits schijnt nog steeds badend in het zweet wakker te worden als hij aan hem denkt.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Met name Simon heeft een hele prettige uitstraling.
Oke, laat me nu voorgoed van dit raadsel verlossen. Wie is Nick en wie is Simon
?
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Nick heeft het dan een stuk beter gedaan qua vriendin.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Links Nick en rechts Simon.
Dank!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Simon gaat trouwen dit jaar, en Nick is gisteren voor het eerst papa geworden.
/gossip off. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
X-Factor
Toch wel één van de leukste talentenshows
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik ook. En zeker omdat het allemaal doorgestoken kaart is en de beste vocalisten niet winnen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Eigenlijk wel en toch zit ik elke keer weer te kijken 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Vrijdag de finale en een week later begint RTL al weer met de volgende.
Vind je het gek dat je niks meer hoort van veel winnaars? De zenders leiden de zangers min of meer op maar doen zoveel talentenjachten achter elkaar zodat de kijker de vorige winnaar of winnares al heel snel weer is vergeten. Daarom hoor je van de meeste niks meer.
Als SB6 en RTL nou gewoon allebei 1 talentenshow per jaar doen geven ze de winnaars nog de kans om zich te ontwikkelen in de muziekindustrie. Deze zenders zijn er zelf verantwoordelijk voor dat we niks meer van de winnaars horen, niet de kijkers of de zangers/zangeressen zelf.