• 178.104 movies
  • 12.217 shows
  • 33.988 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.245 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leonie haar stem is het probleem niet, ik blijf tegen haar uitstraling aanbotsen. Niet omdat ze wat 'ouder' is, maar ik weet het niet. Soms heb je dat, dat mensen je niks doen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Leonie is ook zeker goed, maar waarschijnlijk heb ik niet zoveel met haar omdat ik Ben en Esther vanaf de eerste auditie al geweldig vond. Leonie is later pas opgevallen en die kan voor mijn gevoel dan niet meer tegen Esther en Ben op. Waarschijnlijk kijk ik naar die twee door een roze brilletje

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Uitstraling maakt je idd. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zou saai worden. Zie je nu wel met Ben (sorry melvddonk ) hoe overhyped die is en hoe massaal NL van hem is gaan houden.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Kijken door een roze bril is herkenbaar!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

rose wrote:

Uitstraling maakt je idd. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.

Nee, dan zou het niet meer spannend zijn. Alhoewel half Nederland wel dezelfde smaak heeft, namelijk: Ben.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ben kan goed zingen. Vind hem verder helemaal niks hebben. Ohja zijn ogen, die stralen iets liefs uit. Hou absoluut niet van al die tattoos!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Nee, dan zou het niet meer spannend zijn. Alhoewel half Nederland wel dezelfde smaak heeft, namelijk: Ben.

Het zou nog eens zomaar Esther kunnen gaan worden!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

No Offense Eline, ik hoop trouwens wel echt dat Ben afvalt. Ook al vind ik hem erg goed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wel typisch dat de andere kandidaten ook weer tattoo's van/door hem willen. Hij heeft een beetje een 'Linkin Park' look, maarja.. blijkbaar is dit wel wat NL wou. Na alle palingzangers. (Wesley, en die andere, what's his name..)

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Leonie's stem bezorgt mij regelmatig kippenvel en die uitstraling, ach daar kan aan gewerkt worden, er zijn er wel meer die er niet super uitzien maar het wel gemaakt hebben en het programma heet THE VOICE of holland.....dus moet het ook om de stem gaan

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Die Palingzangers zijn echt niet mijn ding! Verschrikkelijk.

Maar ja, ik hou zelf ook niet van tattoo's, maar mijn mannetje heeft er ook vrij veel (gelukkig kan hij ze al bedekken als hij een T-shirt en een broek aan doet. Er zit niets in het zicht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

@ sara-pezzini: True, maar ze gaan niet alleen optreden voor blinden. De show zelf moet ook de moeite waard zijn.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

nou ik zie dan ook wel liever Ben als Jaap vorig jaar, maar vind die tattoos ook niks en van zijn vader nog erger, zo lelijk als je oud wordt en dan vol tattoos zit

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vermoeiend dat Ben maar één zin hoeft de zingen en de jury dan al van de stoel afglijdt..

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Elineloves wrote:

@ sara-pezzini: True, maar ze gaan niet alleen optreden voor blinden. De show zelf moet ook de moeite waard zijn.

maar zo mooi was bzn ook niet, of andre rieu en die trokken toch volle zalen

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, ik vind hem alweer goed hoor die Ben. Hele fijne soulstem.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

nou ik glij zeker niet van de bank af door Ben, Lenny was een ander verhaal haha

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

sara-pezzini wrote:

(quote)

maar zo mooi was bzn ook niet, of andre rieu en die trokken toch volle zalen

Maar die waren niet geliefd bij de jeugd. En dat is volgens mij vooral de doelgroep van deze talentenjachten

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha van Lenny kreeg ik ook wel een warm gevoel en een big smile..

Edit; Oh my god, die pa van Ben. Plaatsvervangende schaamte, seriously!

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

dan ligt het daar zeker aan, ik hoor niet bij de jeugd......haha

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoeveel moeten er nu nog? Leonie, Kim en..

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

dat waren ze, denk nog een duet, er zijn er maar 8 en Ben had nummer 6....wow vond die auditie van Kim zo geweldig

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Niemand volgens mij

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

en ook nu weer mega kippenvel!!! Kim is mijn favoriet!!!!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Als Kim niet doorgaat vanavond dan glij ik van de bank af, maar dan van verbazing.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kim is wat uitstraling betreft wel flink gegroeid ja. Leuke vrouw. (Heb steeds de neiging om 'meid' te zeggen, maar ze is al halverwege de 30 ofzo hoorde ik? Niet dat je dan geen meid meer bent, maar toch, het is geen Shary An achtig spring in het veldje.)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Eline, wie is jouw favoriet?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik was voor Shary An en Lenny. Die eerste vind ik nog steeds leuk, maar ik weet dat er een minimale kans is dat zij doorgaat. Van de mensen die wel een grote kans maken, gun ik het Esther het meest.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Wat deed die vader van Ben?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.