- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leonie haar stem is het probleem niet, ik blijf tegen haar uitstraling aanbotsen. Niet omdat ze wat 'ouder' is, maar ik weet het niet. Soms heb je dat, dat mensen je niks doen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Leonie is ook zeker goed, maar waarschijnlijk heb ik niet zoveel met haar omdat ik Ben en Esther vanaf de eerste auditie al geweldig vond. Leonie is later pas opgevallen en die kan voor mijn gevoel dan niet meer tegen Esther en Ben op. Waarschijnlijk kijk ik naar die twee door een roze brilletje 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Uitstraling maakt je idd. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zou saai worden. Zie je nu wel met Ben (sorry melvddonk
) hoe overhyped die is en hoe massaal NL van hem is gaan houden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Uitstraling maakt je idd. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.
Nee, dan zou het niet meer spannend zijn. Alhoewel half Nederland wel dezelfde smaak heeft, namelijk: Ben.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ben kan goed zingen. Vind hem verder helemaal niks hebben. Ohja zijn ogen, die stralen iets liefs uit. Hou absoluut niet van al die tattoos!
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Nee, dan zou het niet meer spannend zijn. Alhoewel half Nederland wel dezelfde smaak heeft, namelijk: Ben.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
No Offense Eline, ik hoop trouwens wel echt dat Ben afvalt. Ook al vind ik hem erg goed.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wel typisch dat de andere kandidaten ook weer tattoo's van/door hem willen. Hij heeft een beetje een 'Linkin Park' look, maarja.. blijkbaar is dit wel wat NL wou. Na alle palingzangers. (Wesley, en die andere, what's his name..)
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Leonie's stem bezorgt mij regelmatig kippenvel en die uitstraling, ach daar kan aan gewerkt worden, er zijn er wel meer die er niet super uitzien maar het wel gemaakt hebben en het programma heet THE VOICE of holland.....dus moet het ook om de stem gaan
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die Palingzangers zijn echt niet mijn ding! Verschrikkelijk.
Maar ja, ik hou zelf ook niet van tattoo's, maar mijn mannetje heeft er ook vrij veel (gelukkig kan hij ze al bedekken als hij een T-shirt en een broek aan doet. Er zit niets in het zicht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@ sara-pezzini: True, maar ze gaan niet alleen optreden voor blinden. De show zelf moet ook de moeite waard zijn.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
nou ik zie dan ook wel liever Ben als Jaap vorig jaar, maar vind die tattoos ook niks en van zijn vader nog erger, zo lelijk als je oud wordt en dan vol tattoos zit
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vermoeiend dat Ben maar één zin hoeft de zingen en de jury dan al van de stoel afglijdt..
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
@ sara-pezzini: True, maar ze gaan niet alleen optreden voor blinden. De show zelf moet ook de moeite waard zijn.
maar zo mooi was bzn ook niet, of andre rieu en die trokken toch volle zalen
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, ik vind hem alweer goed hoor die Ben. Hele fijne soulstem.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
nou ik glij zeker niet van de bank af door Ben, Lenny was een ander verhaal haha
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
maar zo mooi was bzn ook niet, of andre rieu en die trokken toch volle zalen
Maar die waren niet geliefd bij de jeugd. En dat is volgens mij vooral de doelgroep van deze talentenjachten
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha van Lenny kreeg ik ook wel een warm gevoel en een big smile..
Edit; Oh my god, die pa van Ben. Plaatsvervangende schaamte, seriously!
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
dan ligt het daar zeker aan, ik hoor niet bij de jeugd......haha
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoeveel moeten er nu nog? Leonie, Kim en..
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
dat waren ze, denk nog een duet, er zijn er maar 8 en Ben had nummer 6....wow vond die auditie van Kim zo geweldig
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
en ook nu weer mega kippenvel!!! Kim is mijn favoriet!!!!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als Kim niet doorgaat vanavond dan glij ik van de bank af, maar dan van verbazing.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kim is wat uitstraling betreft wel flink gegroeid ja. Leuke vrouw. (Heb steeds de neiging om 'meid' te zeggen, maar ze is al halverwege de 30 ofzo hoorde ik? Niet dat je dan geen meid meer bent, maar toch, het is geen Shary An achtig spring in het veldje.)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik was voor Shary An en Lenny. Die eerste vind ik nog steeds leuk, maar ik weet dat er een minimale kans is dat zij doorgaat. Van de mensen die wel een grote kans maken, gun ik het Esther het meest.