- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Lenny was ook echt goed ja. Ik vond het zo geweldig knap hoe hij van elk nummer zijn eigen ding maakte.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Robert Oehlers vond ik ook super tof, jammer dat hij NET niet de live shows haalde.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat deed die vader van Ben?
Halve striptease achtige monkey dance.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, die was goed! Die stem die leek op die van Dinand, niet normaal.
En aangezien ik die cd's van Kane helemaal grijs draai, vond ik Robert ook erg goed idd!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Halve striptease achtige monkey dance.
Goede omschrijving! Haha!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad! Zijn 'Rain down on me' heb ik toen grijsgedraaid op joetoep. En ik vond hem echt een lekker ding, pfjoew... 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hij straalt wel wat uit inderdaad, maar een lekkerding vond ik hem niet. Wel een heerlijke stem.
Maar wat ik niet begrijp, is dat ze niet eens een lekker goeie mannenstem erin gooien! Zo'n Nigel en zo'n Bart, dat vond ik helemaal niets! Een lekkere rock/soul-stem moeten ze hebben. Geen pop. Bleh
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Popzangertjes zijn er genoeg. Welke bekende rockartiesten (mannen) hebben we nou in NL?
Di-rect? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vroeger hadden ze er genoeg. Neem nou the Golden Earring. Ik ben trots dat die uit Nederland komen. Radar Love draai ik dan ook echt grijs. Heerlijk nummer, heerlijke stemmen.
Ik ben echt benieuwd naar het duet van Pearl en Jennifer. Ik kan me niet voorstellen dat die stemmen gaan matchen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Wat een gênant moment zeg, die Pa Saunders 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Tot hoe laat duurt dit vanavond eigenlijk? Wil eigenlijk zometeen nog een filmpje kijken, maar weet niet of dat er wel in zit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zometeen een half uur De TV Kantine, en vanaf 23.05 tot 23.35 de uitslag.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oke, Thnx.
Ik hoop echt dat Jennifer eruit gaat.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
LOL, die battle van Leonie.
Net een standbeeld.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Leonie ziet er wel stukken beter uit als bij de auditie!!! geen wonder dat ze me nooit was opgevallen tot de liveshows...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze sluit wel af met een waanzinnig mooi nummer. Scoort ze punten mee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zo zeg. Heeft ze me op de valreep toch nog weten te overtuigen. Mooi gezongen, mooie outfit, mooie look. Emotie in dr ogen. Wel nog een beetje dat poep-achtige, maar die uithaal maakte veel goed.
Ik neem mijn 'nonnekes' opmerking bij deze terug.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
En ik denk ook dat ze met dat huilen punten scoort.
Maar ze heeft voor mij een te 'gewone' stem. Ze zingt zuiver, en die uithaal was briljant, maar toch raakt ze me nog steeds niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wendy heeft wel een mooi geverfde vuilniszak aan. 
Tsja, weet je wat het is.. Het voelt niet als 'The Voice' zonder Lenny, zit er nu toch anders in.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jan Smit komt optreden. Zou een 'verrassing' moeten zijn, maar was een aantal dagen geleden al uitgelekt.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik stem Jan Smit eruit....en Wendy trouwens ook, wat is die irri zeg.....vorige week wist ze eindelijk hoe je Meike uitsprak, nog net op de valreep...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja, na 5 (?) maanden is het haar gelukt!
Kudo's voor Wendy.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Voor mij zou de uitslag ideaal zijn als Pearl, Esther, Leonie en Shary An doorgaan, maar als Shary An doorgaat, dan sta ik wel echt versteld. Toch weet haar stem me meer te raken als die van Kim.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
als je ze zo allemaal naast elkaar hoort per jurylid is het voor mij overduidelijk wie er door moeten...Kim, Leonie, Esther en Pearl zijn allemaal beter..als Jennifer nu weer doorgaat dan weet ik het echt niet meer!