• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.160 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Inderdaad niet echt een leuk nummer van SharyAnn, Jennifer was wel oké voor deze keer en het duet was dan weer super. Esther nam echt de leiding

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Anne blijft een klein arrogantje. En helaas draagt ze altijd van die veel te strakke, leren (?) broeken.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

pearl was wel goed! ja Anne lijkt soms wel een rolmopsje.....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pearl was inderdaad weer erg goed.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

vind Esther ook erg goed!! alleen haar oog is zo eng...maar die stem is geweldig vooral in dit nummer!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Esther is een hele mooie, lieve vrouw. Dat oog, tsja. Ben er ondertussen wel aan gewend, dat is Esther, en met of zonder lui oog is ze prachtig. Probeer er niet zo op te letten.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik hoop dat ze Ben verslaat, maar daar zal dan iedereen over heen vallen en dus wel niet gebeuren......helaas...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jennifer is wel echt een mooie meid zeg, potdomme.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

vind ik juist totaal niet, smaken verschillen blijkbaar...ik vond Lenny wel lekker lol

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lenny is kjoet ja, maar vind je Jennifer geen knappe meid dan? Wat dan precies niet? Mooi figuurtje, engelachtig gezichtje, mooi haar.. Alleen een beetje te braafjes naar mijn smaak, maar lelijk is ze absoluut niet.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik had nooit gedacht dat ik nog eens zou mee gaan doen aan dat smsen enzo, maar vandaag was het dan toch zo. Ik heb gestemd.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik vind dat engelachtige gezichtje juist irritant maar ik kan het niet echt los zien,als ik iemand niet moet dan ben ik niet objectief en kan ik niet door mijn irritatie heen kijken, zit nu ff johnny depp te kijken op sbs, das toch wel echt genieten haha

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Vond dat applaus wel een lief gebaar aan Esther, ze deed het geweldig. Jammer dat ze bij Ben in het team zat, anders gok ik een 2de plek voor haar in de finale.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

melvddonk wrote:

Ik had nooit gedacht dat ik nog eens zou mee gaan doen aan dat smsen enzo, maar vandaag was het dan toch zo. Ik heb gestemd.

Op wie ?

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

en op wie heb je gestemd? als kim de finale haalt dan waag ik er denk ik ook een smsje aan of eentje voor leonie

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Esther was weer verbluffend goed, En wat heeft ze een mooie zus of vriendin meegenomen!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Esther

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Pearl was inderdaad weer erg goed.

Goed maar vind haar geen x factor(ander programma ik weet t) hebben

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Anne blijft een klein arrogantje. En helaas draagt ze altijd van die veel te strakke, leren (?) broeken.

Bah! Vind haar helemaal niks.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leonie en Kim krijgen sowieso genoeg stemmen. Ik zou graag zien dat de stemmen gaat naar de 'nummers twee'. Dan wordt het nog een beetje spannend.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nee Esther en Ben zijn vanaf de audities mijn favorietjes. Maar ja, na vandaag heb ik dus nog maar een favorietje. En ik hoop stiekem dat Esther over zal blijven, maar goed. Dat zal wel niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

rose wrote:

(quote)
Goed maar vind haar geen x factor(ander programma ik weet t) hebben

Ze staat 6 dagen in de week in het theater, ik vind haar wel in musicals passen. Maargoed, het 'standaard x-factor pakket' heeft niemand echt. Shary An misschien het meest, maar die is vocaal weer een van de zwakste.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Nee Esther en Ben zijn vanaf de audities mijn favorietjes. Maar ja, na vandaag heb ik dus nog maar een favorietje. En ik hoop stiekem dat Esther over zal blijven, maar goed. Dat zal wel niet.

Ben komt er sowieso wel, hoop dus ook dat Esther wint.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Inderdaad, trouwens: Pearl heeft mij vandaag pas weten overtuigen. Vind het wel een lieve meid, maar vond het altijd een beetje overdreven in de hemel geprezen door Nick en Simon. Vandaag wist ze wel echt even een stukje zang kwaliteit te leveren. Anne vond ik beter dan vorige keren, ze kan met een opgeheven hoofd de race verlaten.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik hoop op een finale met Kim, Leonie, Esther en Pearl dat zou echt super zijn en zou een geweldige finale met veel kwaliteit opleveren...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Ze staat 6 dagen in de week in het theater, ik vind haar wel in musicals passen. Maargoed, het 'standaard x-factor pakket' heeft niemand echt. Shary An misschien het meest, maar die is vocaal weer een van de zwakste.

Maar toch doet zij het op haar manier ook goed. Ze heeft alleen een heel andere manier van zingen. Ik hoop dat Jennifer en Anne er sowieso uit gaan vanavond, dan ben ik al tevreden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad, maar dat gaat niet gebeuren. Ik vrees dat Jennifer er ook tussendoor glipt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Ik hoop dat Jennifer en Anne er sowieso uit gaan vanavond, dan ben ik al tevreden.

True, al heb ik nog steeds niks, maar dan ook écht niks, met Leonie na al die weken. Ze trekt zo'n raar, verwrongen gezicht wanneer ze zingt. Alsof ze moet poepen, of een deense dog wil imiteren.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hmm, ik hoop van niet. Maar van Jennifer's stem moet je gewoon houden denk ik.

Met Leonie heb ik ook niets.

Dit is trouwens de eerste keer dat ik het live kan zien. Moet normaal werken op vrijdagavond.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ik wel. Vind Leonie misschien wel 1 van de beste!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.