- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Yolanthe was een stuk bekender dan Wesley
Bij wie? Persoonlijk heb ik nog steeds geen idee waar zij van is. Ja, van de tv, maar waarvan?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Onderweg naar Morgen, en ehm...
Oh ja, Costa!, Snow Fever.. Bij BNN deed ze o.a. Try Before You Die..
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik ken Yolanthe vooral van haar ''leuke'' opdracht van Try Before you die 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
OH, ze speelt ook in een film van Mega Mindy! En in Voetbalvrouwen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ja, dat kijk ik allemaal niet
Het is iig wel een ehm... mooie vrouw. 
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ziet er lekker uit maar valt alleen op mannetjes met geld. Zo niet dan was ze nooit met Wesley en Jan geweest maar met een knappe vent.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Yolanthe kan prima zelf bepalen wat zij wel en niet knap vind. Vind dat gedoe met wesley en jan allemaal rotzooi, heb het nooit zo op die shownieuws, boulevard dingen. Laat iedereen in zijn waarden
En zeker Yolanthe!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar het gaat hier over The Voice, en daar doet Yo niet aan mee.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Inderdaad
, is deze week eigenlijk de laatste aflevering? Of zien we over 2 weken nog elk team met 1 iemand tegen elkaar gaan? En dit gaat neem ik aan, gewoon op het hoogste getal?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volgens mij is vrijdag de halve finale, en de week daarna de finale zelf?
Dan zal het wel zijn: Ben, Kim, Leonie en Pearl.
Hoewel, Pearl kan ook nog ingewisseld worden voor Jennifer. Je weet het maar nooit.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Hhm, dan is de finale het minst spannend. Hoewel, nu ik erover nadenk... halve finale ook op stemmen word gebaseerd. 
Idd, alleen Pearl en Jennifer zitten dicht bij elkaar, moeten we de andere uitslagen geloven.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zoiets zal het wel zijn ja. Van mij mogen Kim, Jennifer of Ben wel winnen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoop niet dat Ben wint, want die heeft de overwinning niet meer nodig. Gun het Kim dan meer, uit dit rijtje.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is waar, maar zou voor hem zelf toch wel leuk zijn. Al vind ik Kim echt geweldig en is zij ook meer favoriet nog dan Ben. Jennifer gun ik het gewoon heel erg omdat ze zoveel shit over haar heen heeft gekregen van een hoop mensen. De rest vind ik een stuk minder, maar als er daar iemand van zou winnen zou ik het nog niet erg vinden. Zolang het Anne maar niet is.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ben wint, maar daarna gun ik het Est(h)er het meest! Daarna Kim, daana maakt het me geen donder uit. Durf te wedden dat Ben in het rijtje komt van winnaars die worden vergeten. Zie geen Hollandse en/of internationale toekomst in hem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat voor een actie had Anne nou de laatste keer, telefoonrekeningen of bankafschriften willen zien om te zien wie het meest op haar gestemd had, en die zou een prive optreden winnen? 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ja zoiets, wel leuk alleen denk niet dat zij veel fans heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Toch heeft ze al aardig wat groepsgenoten achter zich gelaten, dus stemmers zal ze wel hebben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De laatste ronde wel ja, daarvoor ging het om wie de meeste stemmen kreeg.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Oh, dacht dat ze al 2 a 3 weken in de singoff zat. Ach, Jeroens team heeft niet echt mijn aandacht 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh, dat zou wel kunnen inderdaad. Die singoffs volgende ik wat minder.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
En dan kan het wel Jeroens keuze zijn geweest, want wie door gaat, hoeft niet perse de meeste stemmen te hebben gekregen 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Net voice Real ofzo gekeken, wel een mooie band tussen Ester en Lenny, hoe zij het lied via een handgebaar aan hem opdraagt. En Lenny bewijst met de uitspraak ''Muziek zal mij nooit verlaten'' dat hij een enorme persoonlijkheid is. 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
voice Real
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ontiegelijk BOUT nummer voor Shary An.
Dit trekt echt op niks. 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
het wordt ook tijd dat ze eruit vliegt, toch minder kwaliteit als de rest en ook jennifer moet er uit die kan maar 1 trucje en dat ben ik zo spuugzat...hoop dat kim wint of leonie
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
1 trucje.. dat denk ik altijd bij Ben. Bij Jennifer ook idd.
Zul je zien dat die twee door zijn..
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ja ik ben die hype rond Ben ook zo spuugzat, vind hem wel aardig en zijn stem oke maar die hysterie snap ik niet...