- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Ik vind de hele battle kwalijk, ik zie het liefst de beste kandidaten (uiteraard subjectief) de beginstages overleven. Bovendien wordt alles per jury categorie uitgevochten. Dat betekent dat er mindere zangers door kunnen gaan, alleen maar omdat ze in een kwalitatief mindere groep zitten. Vond ik vorig jaar ook al jammer, toen had Van Velzen de meeste kwaliteit in zijn groep, maar lagen om die reden al vroeg erg goede kandidaten uit de competitie.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Goedek andidaten tegen elkaar zetten is vrij logisch, snap ook niet wat daar vreemd aan is. Maar als je nog geen nieuwe variant kan vinden van de artiesten die je opnoemt (Hudson uitgezonderd) is het wel erg triest gesteld met het algemene niveau.
Als ik het goed begrijp vind je de kandidaten die ik opnoem niet goed?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zoals het Amerikaanse panel ook al aangaf, zijn ze meer coaches dan juryleden. Op zich moet je battlen samenstellen waarbij beiden deelnemers gelijkwaardig aan elkaar zijn. Erg unfair om de beste tegen de slechtste te zetten bvb. Ik vind dat aan dit format wel verfrissend eigenlijk. En je kan zomaar een gevalletje Dia Frampton hebben die als buitenbeentje transformeert in winnaarwaardig. Het is dan ook niet de bedoeling om tegenstanders uit jouw team tegenover elkaar uit te spelen. Ze hebben dus wat geleerd tijdens hun werkbezoek bij hun Amerikaanse collega's.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Charly is de gedoodverfde winnaar, inderdaad de nieuwe 'Ben', krijgt ook telkens dezelfde commentaren. Vind hem wel goed en leuk, daar niet van.
Guy is gedoodverfde favoriet
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als ik het goed begrijp vind je de kandidaten die ik opnoem niet goed?
Zo wil ik het niet stellen maar geen buitencategorie. Goede middelmaat, lijkt me dat dat toch wel te vinden moet zijn. Vocaal vind ik veel die je noemt niet bijzonder maar wel met een heel goed productieteam achter zich, maar qua niveau moet dat in Nederland ook wel te vinden zijn.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Vorig jaar misschien waren er een aantal die er bij in de buurt kwamen. Wat controle, range, techniek etc. zijn dit gewoon erg goede zangers hoor, en ik vergeet er denk ik nog behoorlijk wat. Stuk voor stuk iig beter dan wat ik dit jaar hoor bij the Voice Holland. Die Dia Frampton mag er ook wel wezen trouwens, mooie meid, mooie stem. Heb je nog meer suggesties?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die Dia Frampton mag er ook wel wezen trouwens, mooie meid, mooie stem. Heb je nog meer suggesties?
Vond haar uitvoering van Kanye West's Heartless briljant bij The Voice U.S. Meer suggesties wat betreft The Voice? Mijn favorieten waren toen Serabee, Dia Frampton, Nakia, Cherie Oakley en natuurlijk kan je niet heen om de winnaar Javier Colon.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Beverly McClellan (ofzoiets) en Casey Weston vond ik ook erg goed!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nick en Simon en Angela hebben zich beide onsterfelijk belachelijk gemaakt door Jody en Lennie niet naar de liveshows te sturen,
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Nick en Simon en Angela hebben zich beide onsterfelijk belachelijk gemaakt door Jody en Lennie niet naar de liveshows te sturen,
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Vond die Lennie misschien wel interessantste kandidaat tot nu toe. Maar was toch juist wel door?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sing-off en eruit. Er gaan er in NL blijkbaar zes mee naar de liveshows.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Hoe kon die van velzen guy tegen Ben laten battlelen? Beide liveshow materiaal. Jammer dat Ben eruit ligt
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Schrijnend dat sommigen nog steeds de opzet van the battles niet snappen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Om er zogenaamd iets spannends van te maken terwijl de coach diep van binnen al lang weet wie hij/zij door gaat sturen? Vertel het deze onwetende,oh wijze heer...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, heeft weinig met spanning van doen. Het gaat erom om gelijkwaardige kandidaten tegenover elkaar te zetten (anders heeft een battle geen enkele meerwaarde), waar de vorm van de dag bepalend is. Een 'coach' zet natuurlijk niet de hele sterke tegen de zwakke, een coach is iets totaal anders dan een jurylid.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Maar waarom zou je als coach 1 van je sterkere kwijt willen? Ze willen alle 4 winnen van de andere coaches. Als je dan tegen Charly of Guy moet weet je toch al dat je niet door gaat aangezien die zo gehypt zijn in de media.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Omdat een goede coach onpartijdig is en de kansen zo gelijk proberen te houden. Bovendien zijn audities + battle nog geen maatstaf voor de liveshows. Liveshows zijn een geval apart en sommge kunnen ook flink gaan groeien in die liveshows. Dus een survival of the fittest opzet is meer dan prima.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Toch kun je over algemeen wel vooraf al bepalen wie er doorgaat. Zelfs als die favoriet dan minder blijkt
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Wanneer gaan ze er eigenlijk achterkomen dat je goeie muzikanten, schrijvers en producers nodigt hebt om een hitje te maken? Dit soort wedstrijden zijn toch steeds een hoop moeite om daarna iemand te lanceren die met z'n ruknummertjes na een jaar al geen toplijst meer binnenkomt.
En wat deze editie van VoH betreft, echt armoe troef.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hmm, niet helemaal eens. Bij The Voice in Holland wel in meerdere mate maar vind de de coaches van de Amerikaanse veel sterker redeneren. Het verschil tussen professionals en semi-professionals.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Laatst bij de wereld draait door allemaal betere zangeressen als die hele VOH bij elkaar.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Toch kun je over algemeen wel vooraf al bepalen wie er doorgaat. Zelfs als die favoriet dan minder blijkt
Dit dus. Hij gaat echt niet diegene die al zo gehypt is en al zoveel in de media verschenen is eruit knikkeren bij The Battles. Als je tegen zo'n zanger komt te staan weet je al dat de coach je er niet bij wil hebben in de liveshow.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Dit dus. Hij gaat echt niet diegene die al zo gehypt is en al zoveel in de media verschenen is eruit knikkeren bij The Battles. Als je tegen zo'n zanger komt te staan weet je al dat de coach je er niet bij wil hebben in de liveshow.
Die jongen met die gitaar moest vrijdag anders gewoon naar huis ondanks zn lekkere auditie
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Maar die jongen werd na zijn zeer succesvolle auditie ook wel erg weinig gespot in de media. Vond het enorm opvallend hoe weinig ik die jongen terug heb gezien. En nu bleek dus waarom.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als je naar Ben en Guy kijkt, heb ik Ben amper gezien en Guy zag ik elke dag wel ergens verschijnen. Vreemd.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Guy ging toch ook gewoon door? Die battles zijn niet live dus ook logisch. Ze framen het zo dat de de kijkers een band krijgen met de mensen die de live shows halen. Die andere zijn niet interessant.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, maar de week vooraf de battle zag ik wel telkens veel Guy op tv en daardoor had ik als kijker al het gevoel dat hij door zou gaan, voordat ik de battle überhaupt gezien had. Vond hem toch wel vrij prominent, en toen ik vrijdag zag dat ie tegen Ben moest had ik nog steeds 't gevoel dat hij door zou gaan.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Guy vond ik ook met afstand de beste auditie hebben.