- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
En hij ging ook door dus missie geslaagd. Ben is niet interessant voor de toekomst van The Voice of Holland dus krijgt geen aandacht.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit dus. Hij gaat echt niet diegene die al zo gehypt is en al zoveel in de media verschenen is eruit knikkeren bij The Battles. Als je tegen zo'n zanger komt te staan weet je al dat de coach je er niet bij wil hebben in de liveshow.
Eerder een gebrek aan de coach, en de zwakke broeder tegen een sterke zetten is juist nog meer proberen je 'sterken' te behouden. Je redenering snap ik dus niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die Sharon is wel echt een knappe meid, en ook wel een fijne stem. Maar echt een favoriet.. die heb ik nog niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Misschien wel een knappe meid, maar ook een hele arrogante, niks voor mij dus 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja? Heb het niet echt gevolgd, die real life shows. Zag haar tijdens het zappen en ze heeft wel echt een knap gezichtje en die bos haar.. Maar ze is dus arrogant?
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Nee joh. Ik heb dr paar weken terug ontmoet bij de premiere van Tintin. Ze was met dr vriend. Brutaal dat ik was heb ik dr ff aangesproken maar ze was hartstikke aardig! Net als Nora, Guy en Mirjam overigens die er ook waren!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Niemand die heeft gezegd dat ze niet aardig is, ze werd arrogant genoemd. Dat zijn twee verschillende dingen. Gek, dat die twee zaken altijd door elkaar gehaald worden.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Zover het al niet duidelijk was: Charly = de nieuwe Ben. Ik vond het niveau niet best trouwens. Zeker in vergelijk met vorig jaar. Pure middelmaat. Ben wel benieuwd naar aanstaande vrijdag. Eens zien wat team van Velzen laat horen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vrijdag was niet denderend nee. Top 3 van toen: Charly, Chris en Niels.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Weer is gekeken maar toch wel weer een belabberd niveau. Charly inderdaad veruit de populairste maar ook gebrek aan beter. Als dit het beste is wat je kan bieden.
Ook schrijnend blijft hoe dit format uitgemolken wordt. Zo'n hele avond vullend, rare constructie (6 mensen door, liveshows in tweeën gedeeld) als je dan ziet hoe ze het in de states doen. Jury slaat ook nergens op, kundigheid blijkt nergens uit en qua feedback is het ook niet best. Wanvertoning en een spuug in het gezicht van de muziekindustrie.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Charly inderdaad veruit de populairste maar ook gebrek aan beter. Als dit het beste is wat je kan bieden.
.

Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Charly is echt goed, maar ik vond hem niet zo boeiend vrijdag. Hij knijpt soms zo met zijn stem om een soort geforceerd rauwe klank te krijgen. Iemand die naar mijn idee te weinig aandacht krijgt is Marloes, zij heeft echt enorm veel controle en techniek. Al moet ze niet meer van die uitgebraakte nummers van Beyonce gaan zingen.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
VInd die jury wel overdreven positief altijd, mag wel wat kritischer af en toe.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zelfs negatieve comments worden dan weer positief gebracht. Beetje jammer wel, het commentaar mag wel wat objectiever. Het is geen mini playbackshow. Maar ook wat betreft positieve feedback is er totaal geen constructiviteit. Beetje smijten met krachttermen en ophemelingen, meer is het niet.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Zelfs negatieve comments worden dan weer positief gebracht. Beetje jammer wel, het commentaar mag wel wat objectiever. Het is geen mini playbackshow. Maar ook wat betreft positieve feedback is er totaal geen constructiviteit. Beetje smijten met krachttermen en ophemelingen, meer is het niet.
Dat is dus precies wat me zo stoort aan dit programma. In de USA durven de coaches gelukkig wel onderbouwde kritiek te geven en duidelijk en oprecht te zijn.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Dat is dus precies wat me zo stoort aan dit programma. In de USA durven de coaches gelukkig wel onderbouwde kritiek te geven en duidelijk en oprecht te zijn.
Moest het afgelopen vrijdag weer eens verplicht kijken. En wat schetste mijn verbazing, het programma duurt gewoon van half 9 tot 12 uur! 3,5 uur kontlikken is me ff te veel hoor, kon mijn ogen bijna niet open houden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens, duidelijk een verademing i.t.t. hier in Nederland. Ook de wisselwerking met de coaches vind ik ook gewoon veel fijner. Ook met het samenstellen van je team vechten ze constant om een goede kandidaat maar in US gunnen ze het elkaar en het beste voor de kandidaat zelf. Als er een enorm sterke vocaliste is sporen ze allemaal Christina aan om te drukken, ook omdat de kandidaat zelf daar heel veel aan heeft qua ontwikkeling. Ik vind het eigenlijk twee compleet verschillende programma's.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Moest het afgelopen vrijdag weer eens verplicht kijken. En wat schetste mijn verbazing, het programma duurt gewoon van half 9 tot 12 uur! 3,5 uur kontlikken is me ff te veel hoor, kon mijn ogen bijna niet open houden.
Onbegrijpelijk, ook dat gaat bij de US versie beter. Hier rekken ze het wel heel erg, ook het aantal 'audities' e.d. Echt belachelijk.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Toch sluit ik niet uit dat ook Amerika er aan zal moeten geloven. Ben bang dat ook zij gaan uitbreiden na eerste succes. Zeker als het aan De Mol ligt vermoed ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben langzaamaan aan het afhaken. Ben het een beetje zat dat er telkens dezelfde liedjes worden gebruikt, van alle liedjes die er zijn hoor je de standaardtroep die je al 40 keer bij Popstars, Idols, X-Factor en weet ik veel waar hebt gehoord.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Eens met Elineloves. Ik ben sowieso helemaal klaar met alle Idols, X-Factors en Popstars van deze samenleving maar ik "vrees" dat ik daar The Voice aan kan toevoegen.. Ik vind er niet veel meer aan. Het is te uitgekauwd. Je kunt je nu al inschrijven voor The Voice 3. Pfff..
Terug naar recente live show: boring. Paul Turner tovert bij mij iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht maar met "The Voice" heeft het niet heel veel te maken. The Voice kruipt steeds meer richting the X-Factor. Ook typisch Nederlands om Christopher Max af te serveren. En dan ook nog de genadeklap krijgen van je eigen coach
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wie van die twee vrouwen is trouwens weg? Heb die Jimmy Geduld (weet die donkere meneer zijn naam niet) weg zien gaan en Christopher Max ook, maar de andere twee afvallers heb ik niet gezien want toen stopte de recorder met opnemen. 
En ik ben waarschijnlijk de enige in Nederland die Paul Turner dus echt 10 keer niks vind, een vervelende, overdreven homo in vrouwenkleren maakt mij niet blij, behalve als het Maik de Boer of Mari vd Ven is.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Sacha en Nora zijn weg. Programma wordt idd wel steeds vervelender.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dan heeft het push-up bhtje van Nora dus niet geholpen. Wel jammer van Sacha.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik ben bang dat ook ik ga afhaken deze vrijdag. Ik begon deze Vrijdag met frisse moed aan de 2e liveshow en Sharon had mijn aandacht met een fantastische opening, maar daarna werd het programma steeds meer en meer een sleur. Weinig opziendbarends tegengekomen. Nora natuurlijk in de vorm van een mooie verschijning en ze liet horen over een goed bereik te bezitten, maar waarom dan nou zo'n zeiknummer kiezen?
Het programma begint me te irriteren. De juryleden, het eindeloos gelul, ook in die 'redroom' wat helemaal niets toevoegt.
En gek genoeg verveelt 'XFactor' me niet zo erg als dit programma. Ligt dat aan het format? Misschien wel. Ik vind het leuker om te kijken welke groep bij XFactor de finale haalt dan welke coach bij The Voice. Voornamelijk omdat die coaches mij irriteren. Het draait meer om hun dan de kandidaten. Dan vind ik een jury met Eric van TIjn en Gordon toch veel interessanter. Die zijn niet bang ook om te zeggen wanneer een optreden echt zoog (niet dat hun het altijd bij het rechte eind hebben ofzo). Of ben ik hier de enige?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind ik ook Catdog. Dit zijn gewoon een stelletje jaknikkers en qua feedback heb je er ook geen reet aan. Ook hebben de coaches wat mij betreft ook geen aanzien of echte kennis een kandidaat te helpen in hun ontwikkeling, ook omdat de coaches er idd voor zichzelf lijken te zitten. Aan een van Tijn en een Gordon (en voorheen bvb een Smits) heb je al meer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat wel grappig is, zodra van Velzen iets van negatievere (voor zover dat kan daar) feedback geeft, zie je direct op Twitter e.d.: 'Wat een stuk chagrijn!'. Het NL publiek lijkt alleen maar lieve woordjes te willen horen voor/over de finalisten, wat raar is, want zodra de audities zijn bij Popstars, Idols of X-Factor kan het niet lullig genoeg zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die hobbit onderbouwt het ook voor geen meter, dus dat kan ik nog wel begrijpen. Maar de hele opzet is een hele farce, ook als je even iets zegt wat het publiek niet aanstaat gaan ze boe-en, hoe achterlijk kan je zijn
. Eigenlijk moet je hierop een strenger regime gaan volgen.