- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Misschien kunnen ze ons beter vragen om te jureren bij The Voice 3. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Dat het publiek boe roept heeft weinig met het format te maken toch? Kun je weinig aan veranderen ook, is iets typisch Nederlands.
Of deden die Amerikanen dat ook? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
O wel hoor, gewoon een strenger regime voeren. In de states wordt het publiek ook geregisseerd, het is professionele tv in een studio, geen ballentent. Typisch Nederlands kan wel kloppen, vind het publiek hier vaker puberaler overkomen dan waar dan ook.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Het moet ook niet te geregisseerd worden lijkt mij, ergerde me namelijk dood aan dat gemaakte publiek bij bijvoorbeeld Jensen vroeger.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik heb ooit bij David Letterman in het publiek gezeten. Krijg er alweer angstzweet van als ik er aan denk, wat een afschuwelijk gemaakte zooi, brrrrr.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Terwijl jij het Nederlandse '10 - 10 - 10 - publiek' zo verafschuwt kos..?!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Veel slechte zangers en zangeressen vandaag.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik vond Charly en Chris wel prima. Maar het enige hoogtepunt van de avond kwam natuurlijk in vorm van Jessie J. 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
heb vandaag alleen de sing off maar gezien, maar van mij had die Laura er echt uit gemoegen, want een irritante overdreven manier van zingen, en dan zegt Angela ook nog, met haar kunnen we meer, als het publiek je al 2 keer in de sing off zet zegt dat genoeg...
ik vind trouwens Niels van Silkstone een erg mooie stem hebben, en Erwin zijn vertolking van The River bezorgde mij toch echt wel kippenvel.
vind verder Chris ook erg goed en leuk, Charly ook, maar die wordt weer zo gehypt net als Ben Saunders en dan hoop ik dus dat die niet wint....verder blijven een hoop kandidaten bij mij niet hangen, ja Paul uiteraard ook! die is leuk!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vond Erwin, Niels en Charly er echt bovenuit springen, de rest was maar matig. Ben blij dat Rodney en Danjil eruit zijn, beide echt enorm saai.
Favorieten: Charly, Paul, Niels, Erwin en Wouter Vink gaat ook nog wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, daar werd ik niet vrolijk van. 
Edit: Die tepels. 
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Edit: Die tepels.

.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mwoah, lekker... Nee, ik zie er totaal niks in. 
Doe mij Sharon dan maar, wat looks betreft.

Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Sharon? Vreselijk, brrr.... Wij hebben blijkbaar een totaal andere kijk op vrouwen. Ik hou sowieso niet van vrouwen met een pruik op
.
Fugly wicht, that's whats up
.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Omdat jij een man bent en ik een vrouw, maar we vallen volgens mij allebei op vrouwen dus zoveel verschil is er ook weer niet.
Ik vond haar haren ook totaal niet mooi, had eigenlijk stiekem gehoopt dat ze er uit zou vliegen vrijdag maar helaas.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo, hier lusten de honden helemaal geen brood van. Nee, dan heeft Joy het beter voor elkaar
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vind je haar niks? Ze heeft wel een, of twee pluspunten. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Met zo'n hoofd moet je er minimaal 6 hebben
.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Met zo'n hoofd moet je er minimaal 6 hebben
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Beide absoluut geen mooie vrouwen, sowieso zitten er geen leuke/mooie vrouwen in. Gelukkig is dat bij de mannen wel beter 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Charly is leuk, al heeft ie wel een vrij rimpelig hoofd terwijl hij volgens mij nog niet eens zo heel oud is.
Niels vind ik ook cute!
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Beide absoluut geen mooie vrouwen, sowieso zitten er geen leuke/mooie vrouwen in. Gelukkig is dat bij de mannen wel beter
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja absoluut, en met mij vele andere hoor, dus zo'n schok zal het ook niet zijn.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Ja absoluut, en met mij vele andere hoor, dus zo'n schok zal het ook niet zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan altijd erger Joy4ever. Paul Turner bijv.
Of Danjil. Al kon die laatste wel aardig zingen zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Qua eyecandy is het altijd niets in Nederlandse talentenshows, dat trieste niveau van jaren talentenshows werd bij X-Factor gelukkig wel goed gemaakt door de schitterende Laura Ponticorvo. Maar je raadt het al, buitenlands bloed. Die namen en foto's die worden aangehaald hier zijn toch wel triestig. Als dat al door moet gaan voor eyecandy.
Gelukkig hebben we nog formats als Voz de Portugal, The Voice U.S. etc.