- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
tal1b
-
- 2596 messages
- 2329 votes
Laura Ponticorvo? dat is echt een huppelk*tje. Maar goed ieder zn smaak.
maar common, bij zo'n shows als voice, staat voice centraal, daar zie je na de blinde auditie bijna niets meer van terug.
Zo zonde dat lenny (die kleine) niet door was gegaan naar de live shows, die bracht tenminste wat over naar het publiek.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond het dus weer waardeloos vanavond. Heb de uitslag ook niet afgekeken maar las dat Marieke en Guy weg zijn. Zal ze niet missen, maar ik heb iets tegen Michelle, had liever haar zien gaan i.p.v. Guy. Beste optreden was van Sharon, maar qua zang niet geweldig. Wouter Vink ging ook nog wel, maar verder.... treurig.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Het was idd niet best gister. Sowieso waren er WEER problemen met het geluid in het begin. Toch wel een behoorlijke fail voor ome John. Ik vond Michelle erg goed gister (ik heb overigens niks tegen haar) maar de beste was uiteraard Sharon. Wauw! Ik ben wel blij dat zowel Guy als Marieke eruit zijn. Met name Guy vond ik na zijn sublieme auditie erg tegenvallen. Lijkt wel of True Colors een one-trick-pony van hem is. Over twee weken gaat het snel: gelijk vier naar huis. Voor de finale tip ik: Chris, Sharon, Paul en Niels.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Chris, Sharon, Paul en Niels.
Je vergeet Charly. Zou raar staan te kijken als hij niet in de finale staat.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Je vergeet Charly. Zou raar staan te kijken als hij niet in de finale staat.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Chris een betere zanger dan Charly? Het moet niet gekker worden. Maar goed ieder zijn mening, ik denk alleen dat Charly eerder in de finale komt, gezien zijn enorme fanbase.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Paul hoort ook niet in de finale als ze puur naar voice kijken, hij is leuk, heel erg leuk zelfs, maar niet de voice........
was trouwens wel blij dat Michelle door ging want die vind ik wel goed, Guy was ik ook zat....
maar snapte niet echt dat Marco voor Bart koos ipv Marieke, ik vond haar wel heel goed....maar goed smaken verschillen....
ik zelf vind Niels de allerbeste, die raakt me, geweldige stem en mooi bescheiden mens....vond hem in Silkstone al goed en ben blij dat hij het nog een keer probeert..
ook Chris vind ik goed en ook leuk, aardig, geen sterallures....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Angela weg volgend seizoen. Beter konden ze alle coaches vervangen dan.
John de Mol wisselde eerder al Jeroen van de Boom voor Marco Borsato om het programma afwisselend en sprankelend te laten blijven. Nu gebeurt dat met Groothuizen. Wie de coach opvolgt is nog niet bekend.
Wellicht een Glennis Grace of Trijntje Oosterhuis. (?)
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Mooi dat Guy eruit is. Totaal geen progressie geboekt sinds zijn auditie. Werd met de week minder. Zo zie je maar zo voorspelbaar is The Voice of Holland dan toch niet.
Marieke eruit kon ik ook wel mee leven. Was de minste van de avond bij Marco.
Wat ik dan weer niet snapte is dat ze zeiden dat het een kerstaflevering zou worden maar op wat beelden van Disneyland Parijs na kreeg ik dat gevoel niet. Matige liedjeskeuze bij vrijwel alle kandidaten gister terwijl er toch zoveel keus is.
Het zal nu wel tussen Charly en Sharon gaan met Wouter en Erwin als outsiders.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Met name Guy vond ik na zijn sublieme auditie erg tegenvallen. Lijkt wel of True Colors een one-trick-pony van hem is.
Mooi dat Guy eruit is. Totaal geen progressie geboekt sinds zijn auditie. Werd met de week minder. Zo zie je maar zo voorspelbaar is The Voice of Holland dan toch niet.
Of juist wel. In dit artikel werd eind november al gezegd dat winnaar al ver van tevoren bekend is en dat Guy dat niet zou zijn. Kan natuurlijk onzin zijn maar vind het wel erg interessant dat er ook al beweerd werd dat Guy achter piano weggehaald zou worden om het hem moeilijker te maken en dat kritiek op hem steeds sterker zou worden. Vraag is dus. Zijn jullie er allemaal ingetrapt of is Guy echt slechter gaan presteren?
Psssst: maakt The Voice kandidaten monddood? - NINE TO FIVE - 925.nl
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Chris een betere zanger dan Charly?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Bij het opruimen van m'n foto's kwam ik deze nog tegen van die enorme kwijlebal Rodney Elzer in het pre-Voice tijdperk met 6 verloren 'fans' waarvan de helft met de rug naar hem toe staat 

Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
En ook nog een man met een verrekijker...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Bizarre uitzending. Had toch liever Wouter en Niels in de finale gezien ipv Erwin en Paul. Maar ach het is toch te hopen dat Chris nu wint volgende week want anders is deze serie echt een lachertje
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Krijg nou wat. Zie dit programma voor het eerst. Maar dat er een een of andere idioot (of is het een ingehuurde acteur/) die niet kan zingen naar de finale gaat, maakt een programma dat The Voice heet compleet ongeloofwaardig. 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Niels eruit.....ik kijk nog wel, maar met tegenzin........en Paul naar de finale is gewoon een aanfluiting........als hij ook nog wint is het programma alle eventuele geloofwaardigheid verloren!
hoop nu dat Chris wint, al was het al wel een verrassing dat hij naar de finale ging!!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat een vreselijke uitzending, en ook zo ontzettend lang pfff. Enige leuk van de hele avond was Paul, zijn liedje en optreden was geweldig, en ik ben dan ook erg blij dat hij doorgaat. Maar Charly eruit tegen Chris? Wat een blamage. Snap ook echt niet wat mensen in die Chris zien, vind hem persoon erg standaard, zo'n zanger waarvan je er al honderden hebt lopen. En dan Niels er ook uit, gewoon ongelooflijk. Nou maar hopen dan dat Paul wint, zou ik dan nog wel leuk vinden. Maar aangezien hij ook vele haters heeft (waarom weet ik niet) zal dat wel niet gebeuren. Chris gaat winnen en dat is dan weer echt zo iemand waarvan we niks meer horen na een tijdje.
Goed seizoen weer hoor mensen. Oh en btw wat een stom gedoe met dat stemmen uitbrengen van de coaches. Sloeg ook echt nergens op. Borsato "Ik ga geen 50/50 doen want dat is laf" en wat doet meneer, geeft hij 51/49 
Ach dat scheelt weer een lange zit volgende week. Kan ik mooi een filmpje opzetten 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Enkel in Chris is de betere zanger (dan onze knappe vriend) die door is want Sharon, Wouter en Niels waren toch echt wel beter dan Paul (laat die maffe nicht lekker terug naar de andere kant van de noordzee gaan), Erwin en Iris?? Haha, wat een meuk die jaar zeg. Vorig dacht ik nog eindelijk een leuke talentshow te zien, maar de koek is nu toch wel echt op zeg..
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik vind Paul als mens geweldig, zijn optredens grappig en moet al lachen als ik hem zie maar hij is toch echt niet de VOICE.....maar zo zie je maar hoe smaken verschillen.....ik vond Niels helemaal geweldig, al toen hij nog in Silkstone zat en ook toen hij meezong op de cd van Anneke Giersbergen, kippenvel stem!!
Chris vind ik sympathiek en mooie stem hebben, Iris ook wel maar minder.....vond Sharon geweldig maar gisteren niet......ik vond de liedjes keuze verkeerd.....Erwin vond ik alleen zijn the River geweldig, daarna minder.....
Wouter komt uit mijn woonplaats dus had een steepje voor, maar vond ook dat niet de voice.....dat was en is voor mij toch echt Niels en hoop dat hij nu wel een carriere op kan bouwen hierdoor.....vond zijn Old en Wise ook geweldig!
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Maar aangezien hij ook vele haters heeft (waarom weet ik niet) zal dat wel niet gebeuren.
Vermoed omdat hij niet kan zingen. Tenminste dat lees ik overal. En lijkt me wel aardige reden voor een programma dat The Voice heet
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vermoed omdat hij niet kan zingen. Tenminste dat lees ik overal. En lijkt me wel aardige reden voor een programma dat The Voice heet
Dat is dan ook gelijk de enige reden die ik wel kan begrijpen. Maar er word nog veel meer onzin over hem geschreven en daar kan ik gewoon niet bij. Maar goed.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Paul door
Te triest voor woorden. De keuze tussen hem en Wouter, die WEL kan zingen is natuurlijk snel gemaakt, maar ach. Nederland houdt wel van extravagante, hysterische struisvogels op een podium. Leuk voor in een gaybar, maar niet voor THE VOICE.
3 coaches verdelen stemmen met 51/49 en Angela doet 45/55, als zij nou ook gewoon even 49/51 had gedaan, was Niels door geweest.
Met Chris ben ik dan wel weer blij. Winnaar.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Het is een beetje armoe troef deze Voice, heb op iedereen wel wat aan te merken. Er mist een combinatie van een mega goede stem, een interessant karakter EN een constant niveau.
En die songkeuze idd, om te janken. Uitgekotste, sky radio crap.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Weet niet of je de uitzending heb gezien maar het was absoluut terecht dat Iris door ging en niet Sharon. Sharon had 'We Found Love' van Rihanna gekozen en dat was echt de grootste misser tot nu toe. Haar stem kwam niet goed tot zijn recht in dat nummer. Het klonk echt afschruwelijk. Iris deed Nothing Else Matters en deed dat fenomenaal en gezien de reactie van het publiek was ik niet de enige die dat vond. Sharon heeft zichzelf de finale ontnomen.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Die Iris kan best zingen, maar ik vind het nergens echt loepzuiver en ze raakt me totaal niet. Beetje saaie doos is het. Maar Sharon was gister om te janken idd, al compenseert ze het wel redelijk met haar presence.
Kritiek rondom Paul snap ik ook wel, die gast wordt een beetje een gimmick. Wouter aan de andere kant is mij toch een beetje teveel de ideale schoonzoon. Zegt continue de juiste dingen op zo'n quasi zelfverzekerde, volwassen manier. En dan die zwoele blik die hij opzet tijdens acts, mweh! Zingen kan ie wel.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Stop dan met kijken mensen! Elke keer als ik deze thread bekijk zie ik alleen maar gezeik en "ik ga niet meer kijken". Om de week erna weer dezelfde berichten te lezen van dezelfde mensen haha.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Ik ben echt gestopt met kijken. Vorig jaar vond ik het nog redelijk verfrissend en van een aardig niveau (en was het mijn moe-op-de-bank vrijdagavondprogramma), dit jaar is de show wat mij betreft behoorlijk door het ijs gezakt en kan hij op de grote hoop van de oninteressante talentenjachten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben wel benieuwd naar The Voice Kids. Kinderen zijn vaak toch stukken aandoenlijker. Lame ass jurycommentaar geven ze toch al, dus veel verschil met de volwassenen zal er niet zijn.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Kinderen zijn vaak toch stukken aandoenlijker
Inderdaad ja, krijg je dat gezeik weer. Net als in die andere talentenshow (die waarin je ook mag dansen en andere dingen dingen - naast alleen zingen) waarin haast alle kinderen doorgingen puur omdat ze zo cute en aandoenlijk waren. Bleghh. Nee, ik ben er helemaal klaar mee. Ook nooit wat mee gehad moet ik eerlijk bekennen, maar nu kots ik echt van al die talentshows.