• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.587 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hollands Got Talent bedoel je. True. Je hebt zeker een punt. Maar anderzijds is het best leuk om die kleintjes te zien optreden en soms best verbazend hoeveel talent ze hebben. Hopelijk kiezen ze dan wel een 'kinderjury' in de zin van K3 achtige types. Wat moet iemand als (met alle respect) Angela nou met kindertjes..

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

In die 'Birdy'-competitie van Giel Beelen (tienermeisjes) is 't qua niveau sterker dan dit ongeregeld zooitje. Met uitzondering dan van Erwin Nijboer, die z'n carriere herboren ziet worden (en terecht).

Gisteren hier en daar wat meegepikt. Maar het harpmeisje met haar bakvis-engels is het summum van vre-se-lijk-heid. 30 Seconden Nothing Else Matters waren voor mij echt te veel van het goede. Wellicht dat er een niche bestaat in de markt voor haar, maar dan Nederlandstalig.

Al lang blij dat Luske niet 'the voice' wordt. Dan zou het programma namelijk voor eeuwig het predikaat 'doorgestoken kaart' meegedragen moeten hebben...

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Mug wrote:

Al lang blij dat Luske niet 'the voice' wordt. Dan zou het programma namelijk voor eeuwig het predikaat 'doorgestoken kaart' meegedragen moeten hebben...

+1

Ik was blij dat Chris won want hoe we het ook wenden of keren: hij is een betere zanger (voice..) dan Charly. Wel jammer dat ze in hetzelfde team zaten want Charly was uiteraard wel finale waardig.

Wouter is een betere zanger dan Paul hoewel ik Paul niet slecht vond tijdens het duet. Maar we moeten ook weer niet gaan overdrijven met Wouter, zo goed is ie nou ook weer niet. In dat opzicht kijk en luister ik toch liever naar Paul.

Jammer dat Niels niet door is.

Iris, tsja. Op basis van de halve finale de verdiende winnares. Sharon was echt niet best. Volgens mij baalde Borsato wel van het grote verschil toen de stemmen van de mensen thuis erbij werden geteld. Iris had bijna het dubbele aantal punten..

Voor de finale lijkt het mij te gaan tussen Chris en Iris. Met Chris als winnaar. Hij heeft The Voice.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Het programma heeft wel the Voice, maar enkel in de eerste ronde wordt er puur op de stem beoordeeld. Daarna speelt het uiterlijk gewoon een rol, zeker als de mensen thuis gaan stemmen. De juryleden zullen nog enigszins vol voor de stem gaan, maar ook dat betwijfel ik.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Nicolage Rico wrote:

Daarna speelt het uiterlijk gewoon een rol, zeker als de mensen thuis gaan stemmen.

Dus niet. Want anders was Charly wel doorgegaan. En Wouter. Mensen stemmen op kandidaten die ze het meer gunnen.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Charly was vooral populair vanwege zijn uiterlijk en is daardoor zo ver gekomen. Ondanks dat hij geen slechte zanger is. Jonge meisjes zijn gek op 'm. "Gelukkig" (het zal mij verder een worst wezen) zijn er blijkbaar genoeg volwassenen die beter naar de zangstem luisteren.

Je wilt toch niet beweren dat uiterlijk geen rol speelt?

Er zijn veel verschillende soorten stemmers (van pubermeisjes tot serieuze stemmers).

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Nederlanders kijken minder naar uiterlijk. Als je de diverse Idols / X-Factors / Popstars / VOH's hebt gevolgd dan weet je dat dat zo is.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Je gaat een beetje voorbij mijn "stelling": alleen in ronde 1 wordt er puur naar de stem (the Voice) geluisterd. Verdere rondes wordt er ook op andere dingen gelet, zoals jij zelf ook aangeeft: gunfactor (+ uiterlijk, etc.).

Ik heb helaas te veel van die shows gezien.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik heb helaas te veel van die shows gezien.

Ik nog meer dan dat . Alle Idols, X-Factors en VOH's. Popstars enkel het 1e seizoen.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Trijntje Oosterhuis

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Die is flink afgezakt ja.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Had al zo'n vermoeden dat zij het zou worden, maar of het nou zo'n vooruitgang is..

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Leuk hoor dat Iris heeft gewonnen, ze was de beste

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ook al zo frapant dat Chris nog steeds op #1 in ITunes staat, met 2 andere singles in de Top 10 maar dat Iris uiteindelijk meer stemmen heeft gekregen. Yeah, right.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

!!!

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Ik vermoed dat veel teleurgestelde Charly fans op Iris hebben gestemd. Neemt niet weg dat Iris het erg goed deed gisteren. Haar duet met Birdie heeft haar denk ik veel punten opgeleverd. Iris is wel iemand die imho vrij snel in de vergetelheid zal geraken. Op naar the Voice Kids .

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Meest kleurloze winnaar tot op heden. Wat een saai middle of the road zangeresje, die Iris. Ze heeft helemaal níks dat haar bijzonder maakt. Matig stemgeluid en al helemaal geen verschijning, wel typisch Nederlands om voor zo'n trutje te gaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Joy4ever wrote:

Ik vermoed dat veel teleurgestelde Charly fans op Iris hebben gestemd. Neemt niet weg dat Iris het erg goed deed gisteren. Haar duet met Birdie heeft haar denk ik veel punten opgeleverd. Iris is wel iemand die imho vrij snel in de vergetelheid zal geraken. Op naar the Voice Kids .

Jij denkt dat de winnaar wordt bepaald n.a.v. de stemmen? Ik bedoel, jij denkt dat het eerlijk gaat daar en dat degene met de meeste stemmen ook wint?

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Elineloves wrote:

Jij denkt dat de winnaar wordt bepaald n.a.v. de stemmen? Ik bedoel, jij denkt dat het eerlijk gaat daar en dat degene met de meeste stemmen ook wint?

Ik zou niet weten waarom ik anders zou moeten denken

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee oke, hoor je niet vaak meer. De meeste mensen hebben toch een beetje 't idee dat het geldklopperij is en bezeikte boel. ''Alsof stemmen zin heeft, de winnaar is toch bepaald.''

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

als de winnaar echt bepaald was dan was het niet Iris geworden maar Charly, of nu Chris, vorig jaar stond volgens mij al vast wie er zou winnen maar nu was het onvoorspelbaarder.....en sowieso vond ik Iris met Bridy echt geweldig dus dat heeft zeker veel stemmen opgelevert.

ik vind het juist leuk dat het niet 1 van de topfavorieten is geworden al had ik liever Niels zien winnen.......

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Geldklopperij is het zeker. Ik meen dat 80% van de inkomsten van de winnaar van The Voice in de zak van ome John verdwijnt. Maar stel dat het doorgestoken kaart zou zijn en de winnaar al bekend zou zijn: waarom wint Iris dan? Charly was veruit de interessantste kandidaat, zeker commercieel gezien. In de finale was Chris dat gezien zijn topnoteringen bij Itunes. Maar nee, boring Iris uit Fryslan wint. Het meisje met de harp. Wie heeft er belang bij haar winst?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Daarom geloof ik ook niet echt in die door gestoken kaart verhalen nee. Er waren talloze betere alternatieven dan die belabberd Engels sprekende Fries

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien willen ze dit jaar laten lijken dat het géén doorgestoken kaart is, en is dit een nieuwe tactiek? Hehe /ComplotUit

Nah, inderdaad erg saaie winnaar. Meisje deed het niet echt slecht maar was zeker geen favoriet. Chris was van de 4 mijn eerste keuze, maar ach, wat hoor je nu nog van Ben Saunders? Over een jaar zijn we ze weer vergeten. Ik kan de laatste 4 van vorig jaar niet eens meer opnoemen.

Wel ontzettend benieuwd naar het album van Paul

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Is zo, maar die Saunders is wel de meest succesvolle zanger van een Nederlandse talentenjacht. En volgens mij timmert die gewoon nog flink aan de weg toch?

Jammer dat Chris niet won, was sinds het begin mijn favoriet. Maar ja, dat ben je al snel als je auditie doet met een nummer van John Mayer

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Geen idee, zie hem af en toe alleen nog eens in een kinderprogramma maar verder niet echt meer iets van 'm gezien of gehoord. Maar kan best dat hij wel nog gewoon goed bezig is. Volg hem ook niet echt ofzo.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Deze week heeft Ben zijn eerste single voor de buitenlandse markt in London opgenomen. Met de producers van Madonna/ Cee Lo Green, volgens zijn Twitter account. Ben benieuwd wat daar uit gaat rollen. Dit is naar mijn idee wel de eerste winnaar waarmee ze internationaal proberen te gaan.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Iris en Chris waren samen wel de beste vond ik. Zelf vond ik Chris iets beter en ik hoopte dan ook dat hij zou winnen maar Iris was ook niet slecht. Zelden iemand gezien die zo'n goede versie van een liedje van Adele heeft gegeven. Helaas is dit denk ik weer een artiest (zoals bijna alle anderen) waar we niet veel van zullen horen. Maar misschien zit ik er wel naast.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Die harp is natuurlijk een kunst maar zodra er een album uit komt gaat het mis. Ze heeft een saaie stem, niets bijzonders. Ik hoorde dat Paul een platencontract krijgt. Dat kan natuurlijk ook nooit want volgens mij is de reden dat hij zover kwam omdat hij de grappige gay-guy uithangt. Hij had niet bepaald een gouden strot

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Sterker nog, die ''kerel'' leek wel toondoof. Het is verder niet echt een wonder dat hij zo ver is gekomen, wel een enorme aanfluiting en zelfs reden genoeg voor Henk en Ingrid om dit programma niet meer serieus te nemen.

Een zingende aap met een grappig hoedje, is en blijft een zingende aap.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.