• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.552 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jammer is wel dat mensen hem ontzettend leuk lijken te vinden, waardoor er nu meer van dat soort pipo's 't idee krijgen om mee te doen omdat ze zien dat het scoort.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Inderdaad. Bij 'Popstars' was dat sowieso al erg. Mensen in kippenpakken, mensen die een versje opzegden of een kinderliedjes zongen kwamen daarmee allemaal op TV. Fijne aan The Voice was juist dat dat soort figuren er niet bij zaten. Hoop niet dat het in een eventueel volgende seizoen veel gaan worden. Paul vond ik bij zijn auditie wel grappig, maar zijn zang is echt vreselijk. En zijn kleding was ook iedere week weer verrassend... fout.

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Schrijnend dat het niveau hoger ligt bij the voice kids dan bij de eigenlijke show. Ik zag al een aantal mega talentjes voorbij komen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het 'Jar of hearts' meisje heeft mijn hart iig gestolen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Blijft pijnlijk. Het niveauverschil met de US. Zelfde geldt voor de coaches, eisenpakket is minimaal.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ja hoor, natuurlijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het dit seizoen erg tegenvallen. Niet zozeer qua talent, maar qua show zelf. Beetje het 'we've seen it all before' gevoel, weinig kandidaten die je écht compleet overdonderen en je bij blijven. Jammer.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Naomi Watts wrote:

Blijft pijnlijk. Het niveauverschil met de US. Zelfde geldt voor de coaches, eisenpakket is minimaal.

Coaches? Marco Borsato en Trijntje zijn echt geweldige zangers hoor. Kunnen veel Amerikaanse niet aan toppen met hun auto-tune gebeuren etc.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb het over coach kwaliteiten, geen zangkwaliteiten. Al moet je ze daar ook niet tegen wegzetten, want dan zie je er ook niet goed uit. Maar dat is niet zo relevant.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Naomi Watts wrote:

Ik heb het over coach kwaliteiten, geen zangkwaliteiten. Al moet je ze daar ook niet tegen wegzetten, want dan zie je er ook niet goed uit. Maar dat is niet zo relevant.

Ahh ik dacht al. Ik bedoel: Borsato en Oosterhuis zijn toch wel de beste van Nederland.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Elineloves wrote:

Ik vind het dit seizoen erg tegenvallen. Niet zozeer qua talent, maar qua show zelf. Beetje het 'we've seen it all before' gevoel, weinig kandidaten die je écht compleet overdonderen en je bij blijven. Jammer.

Precies hetzelfde gevoel bij dit seizoen. Ligt niet per se aan The Voice, maar ook omdat er al zoveel talentenjachten zijn. Van de kandidaten, en vooral de winnaars hoor je (vrijwel) niks meer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Probleem ligt ook aan de begeleiding die je krijgt. Het is vooral een kijkcijfer kanon, in landen als de VS en UK krijg je toch een veel betere begeleiding en wordt je als artiest ook serieus genomen. Hier houdt het helaas na de finale al gauw op. Pijnlijke ontwikkeling.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb nog geen minuut van de VS of UK gezien. Ben een beetje aan het twijfelen of ik dat ook wel zou doen. Paar keer willen starten met VS vanwege de coaches, maar dan weet ik weer niet waar te beginnen, het huidige seizoen of gewoon vanaf het begin. Met Nederlandse talenten ben ik in ieder geval wel klaar. Telkens dezelfde nummers ook, en om maar te zwijgen over de styling! Wat een verschrikking, kandidaten zien er elke week dramatischer uit.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Het is maar wat je talenten noemt. Ik ben werkelijk nog nooit onder de indruk geweest van eender welke Belgische/Nederlandse kandidaat uit dit soort shows. Dat is wel anders bij kandidaten uit de VS, UK of Aziatische landen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Er zijn enkele uitzonderingen die toch zeker potentie hebben om een volwaardige zanger of zangeres te worden, alleen jammer dat zij in Nederland auditie doen. Al zouden de meeste mensen toch wel sneuvelen als zij moeten battlen tegen US of UK kandidaten.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Overigens is ook gewoon de grote meerderheid van de Britse en Amerikaanse winnaars van talentenjachten weer weggezakt in de vergetelheid hoor. Het verschil met Nederland is in die zin echt niet zo groot. De hoeveelheid door hun platenmaatschappij gedropte artiesten, slecht verkopende albums en concerten voor lege zalen is enorm.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Nomak wrote:

Het is maar wat je talenten noemt. Ik ben werkelijk nog nooit onder de indruk geweest van eender welke Belgische/Nederlandse kandidaat uit dit soort shows. Dat is wel anders bij kandidaten uit de VS, UK of Aziatische landen.

Dit seizoen vind ik Leona Philippo toch wel een talent, heb je haar niet gezien?

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Leona was top. Grote kanshebster. Maar ik was ook zeer onder de indruk van Marjet's uitvoering van Dichterbij dan ooit. Johannes Rietma was uiteraard a big joke. Blijkbaar was heel Friesland aan het sms-en.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Geheel nieuwe live-shows nu met het 'opnieuw' draaien en de cijfers..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eerlijk is eerlijk, was erg goed maar op die Sandra staat geen maat.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Naomi Watts wrote:

Eerlijk is eerlijk, was erg goed maar op die Sandra staat geen maat.

Staat geen maat? Wat bedoel je.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat het niveau van Sandra veel hoger is en dat he twel een uitgemaakte zaak is wie dit gaat winnen.

Sandra is duidelijk de beste maar ik ben bang dat ze de finale niet haalt, tot nu toe stemde het publiek elke week met veel meer procent of Leona, dus als ze dat blijven doen gaat Leona naar de finale, erg jammer dat deze 2 in hetzelfde team zitten......

en ook ERRUG jammer dat die Johannes steeds zo achterlijk veel stemmen krijgt.....typisch Nederlands, stemmen op de underdog, op degene die van de jury de minste punten krijgt enzo, dat irriteert me mateloos......was hetzelfde met Donnie destijds en die blinde man die toen meedeed......

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk dat haar muzikale successen en haar enorme dosis air play op de radio de doorslag gaat geven. Al wint ze niet is het geen probleem, dan tekent ze de dag erna al een platencontract (en blijkbaar een beter platencontract dan de winnaar van The Voice).

Die Dirk Kuyt 2.0., is net als Donnie wel een farce ja. maar zo'n succesvolle underdog heb je altijd, helaas. Kijk ik bijna nooit hoor, alleen afgelopen vrijdag ontkwam ik er niet aan. Maar best aardig niveautje overigens.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Het grappige van deze show vind ik dat ze precies weten hoe ze mensen moeten bespelen, vooral de jongeren maar dat is al jaren zo in de muziek industrie. Vrijwel elke zanger of zangeres kan zingen en aardig goed maar of ze uitmuntend te noemen zijn is wel een beetje ver gezocht.

De reden dat mensen het leuk vinden is dat tegenwoordig het algemene niveau van muziek vrij laag is waardoor artiesten veel sneller een stempel krijgen dat ze goed zijn.

Dat zie je dus ook hier in dit programma terug.

@Nanomi

Dat contract zal niet geweldig zijn aangezien er al lang van te voren bekend is dat de platenmaatschappijen artiesten uitzuigen.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Joy4ever wrote:

Johannes Rietma was uiteraard a big joke. Blijkbaar was heel Friesland aan het sms-en.

Afgelopen week ook weer. 62% van de stemmen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Raffael77 wrote:

Het grappige van deze show vind ik dat ze precies weten hoe ze mensen moeten bespelen, vooral de jongeren maar dat is al jaren zo in de muziek industrie. Vrijwel elke zanger of zangeres kan zingen en aardig goed maar of ze uitmuntend te noemen zijn is wel een beetje ver gezocht.

De reden dat mensen het leuk vinden is dat tegenwoordig het algemene niveau van muziek vrij laag is waardoor artiesten veel sneller een stempel krijgen dat ze goed zijn.

Dat zie je dus ook hier in dit programma terug.

@Nanomi

Dat contract zal niet geweldig zijn aangezien er al lang van te voren bekend is dat de platenmaatschappijen artiesten uitzuigen.

Tja, dat blijf je hebben maar kan je echt prima van leven hoor.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Die 2 overgebleven kandidaten (Johannes en Maame) van Nick en Simon zijn echt lachwekkend slecht. Echt een triest systeem. Team Trijntje is echt 10x klassen beter. Zo'n Tessa die er nu uit is bij Trijntje (ook onterecht vond ik) zou met gemak in de finale staan bij team Nick en Simon.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Team Barbara en Team Leona hier.

Johannes was belachelijk. 85,1%, dat verzin je toch niet?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.