- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik was voor Babette en Tessa en die zijn er nu beide uit 
Johannes is ook geen beste zanger en zijn hoge percentage is idd belachelijk maar je gaat me niet wijs maken dat het alleen Friesland is dat zo veel voor hem stemt. Mensen in heel Nederland hebben een zwak voor hem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is maar de vraag in hoeverre die percentages daadwerkelijk kloppen. Kan ook een stunt zijn.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
We kunnen er maar beter vanuit gaan dat het klopt. Anders worden er toch wel duizenden mensen belazerd op zo'n avond.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Voor het eerst dit jaar gekeken. Die drie zangeressen van Trijntje zingen hun coach volledig onder tafel natuurlijk, da's wel grappig. Het leukste is echter dat die Johannes blijkbaar alle thuisstemmen krijgt, het zou echt om te gieren zijn als hij het wint.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
We kunnen er maar beter vanuit gaan dat het klopt. Anders worden er toch wel duizenden mensen belazerd op zo'n avond.
Tuurlijk worden de mensen belazerd. Dan doet TVOH nog de moeite het te verhullen met een goede opzet om het geloofwaardig te maken maar velen talentenshows laten duidelijk blijken dat er geen jota van klopt.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Johannes is de Paul Turner van dit seizoen. Die ligt er in de finale na de eerste stemronde uit. Erg jammer van Tessa gisteren. Ik had haar graag ipv Leona door zien gaan. Verder had ik een lichte zwak voor Marjet. Stoer om gewoon NL talig te blijven zingen. Daarnaast ziet ze er niet onverdienstelijk uit
. Ik vermoed een finale Sandra vs Floor. Imho de twee beste deelnemers.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Erg jammer van Tessa gisteren. Ik had haar graag ipv Leona door zien gaan.

sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Tessa raakte mij elke keer enorm, ook dit keer, terwijl ik het originele nummer een zeiknummer vind, maar dit was zo mooi, zo gevoelig en het kwam goed binnen, erg jammer dat zij er uit is....
en over die 85 procent van Johannes wil ik het al helemaal niet hebben......slaat werkelijk nergens op
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Hier nog één die hoopte dat Tessa door ging. Met name ook door haar 'Clocks' vorige week, dat was muzikaal erg aangenaam. Gisterenavond deed ze ook zeker weer niet onder voor die andere twee. Daarbij zal ik maar eerlijk toegeven dat zangeressen als Leona (hoe goed het technisch ook is) mij niet kunnen bekoren. Ik hou er niet van (dit soort black music), klinkt in mijn oren ook vaak hetzelfde allemaal.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Die Salome had er wel de pest in gister
. Die was er echt helemaal klaar mee.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik was ook voor Tessa. Floortje zingt technisch uitstekend maar mist bezieling.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Floortje is een saaie muts. Echt zo'n uitstraling van een verveelde huisvrouw.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Sandra naar huis sturen 
Het Voice-kijkend publiek laat zien weinig op te hebben met echte muzikaliteit. Gaat het een keer buiten de veilige lijntjes dan haken ze af. Snap alleen niet waarom ze dan in de hitlijsten zo populair is, ik dacht dat zoiets vrij dicht bij elkaar zat.
Ik vond zowel Tessa, maar zeker Sandra veel meer potentie hebben dan Leona.
Laat Johannes nu maar winnen ook dan. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Mooi toch. Van de winnaar van dit soort shows hoor je over het algemeen veel minder (Saunders uitgezonderd) en daarnaast zit je als no2 ook niet aan een lelijk RTL wurgcontract vast.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat merijn zegt. Niet gezien maar dit is waanzin ten top natuurlijk.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jammer dat de enige met een echt originele uitvoering van elk nummer er uit ligt voor de finale. Sandra van Nieuwland is de meest complete kandidaat in 3 jaar The Voice of Holland. Helaas vond de meerderheid van de stemmers dat niet, en staat er met Leona een steengoede maar weinig bijzondere zangeres in de finale. Ik was het eens met Roel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben nog steeds boos omdat Barbamamma er uit ligt.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Nou, je kon niet echt zeggen dat ze nou echt goed was gisterenavond...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wie is wel goed als 'ie een fikse keelontsteking heeft (gehad)?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Sandra eruit is natuurlijk lachwekkend. Van mij mag Johannes nu wel winnen, wat een leuke gozer en hij heeft ook nog eens een heerlijke stem vind ik persoonlijk 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Dat Sandra eruit ligt, verbaasde mij eerlijk gezegd niet zo. Aangezien Leona vorige week al (en als ik het me goed herinner de week ervoor ook?) al met meer stemmen doorging. Zelf vond ik het jammer dat Tessa er als eerste uit lag van die drie. Leona vind ik niet slecht, maar het komt niet echt binnen ofzo bij mij.
Wel grappig dat die Johannes altijd met ong. 80% weet door te komen. Volgens mij heeft die heel Friesland aan het stemmen gekregen 
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Wie is wel goed als 'ie een fikse keelontsteking heeft (gehad)?
Christina Aguilera. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lijkt me lastig hard te maken aangezien zij ook shows heeft afgezegd op basis van keelontsteking.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Lijkt me lastig hard te maken aangezien zij ook shows heeft afgezegd op basis van keelontsteking.
Wellicht. Maar ik herinner mij 'The Prayer' nog vorig jaar met Chris Mann.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze had een throat cold geen laryngitis. Wel een enorm nuance verschil.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
'Johannes in de finale geeft te denken' - AD.nl
Barbara vind zelf dat ze in de finale hoorde. Weg is de, naar nu blijkt gespeelde, bescheidenheid. Ook lekker collegiaal ten opzichte van Ivar. Ivar die gewoon beter was afgelopen vrijdag.
Tuurlijk geeft het te denken dat Tessa en vooral Sandra eruit liggen maar zo zit het format nu eenmaal in elkaar.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Barbara heeft het niet zo op mannen heb ik mij laten vertellen 
Op zich heeft ze wel gelijk dat Johannes niet zo goed is als een Sandra of Tessa maar goed je kan niet zeggen dat ie er onterecht in staat. Het publiek heeft massaal voor hem gestemd en dat kan echt niet alleen maar Friesland zijn geweest. Dus of je hem nou slecht vind of niet hij hoort er te staan blijkbaar. Barbara kwam op tv erg sportief over maar het feit dat ze haar mede teamgenoot Ivar niet eens noemt als finalist geeft blijkbaar aan dat ze zichzelf daar had verwacht. Beetje jammer, ze laat zich erg kennen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Is er voor het eerst in al die jaren een goede kandidaat, haalt ze de finale niet eens. Treurig programma. Treurig volk. Hopelijk horen we nog wat van Sandra. Erg aangenaam om naar te luisteren. Wat echt zeldzaam is in dit land.