- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Vond alleen Charly er gisteren uit springen. Nora is ook een positieve verschijning. Voor de rest heb ik niks interessants gezien. Die Guy is ook flink overschat wat mij betreft. Wel een goede beheersing over z'n stem, maar zo saai. Het doet me helemaal niks.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Wat een poppenkast eigenlijk dit programma, de aandachtsgeile jury krijgt bijna meer aandacht dan de kandidaten en als een kandidaat door is wordt direct de slowmotion ingezet + epische muziek alsof de wereld net is gered van een catastrofale ramp. Vond net als catdog alleen charly eruit springen vorige week, Die Guy heet nogal een vlakke stem idd.
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3942 votes
Wat een poppenkast eigenlijk dit programma, de aandachtsgeile jury krijgt bijna meer aandacht dan de kandidaten en als een kandidaat door is wordt direct de slowmotion ingezet + epische muziek alsof de wereld net is gered van een catastrofale ramp. Vond net als catdog alleen charly eruit springen vorige week, Die Guy heet nogal een vlakke stem idd.
Mee eens en dat is ook zo bij de eerste opnames.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik vond de eerste ronde een drama vergeleken met vorig jaar de eerste ronde. Nu maar afwachten wat er vanavond komt als ik het ga kijken want heb er niet zoveel trek meer in.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vond alleen Charly er gisteren uit springen. Nora is ook een positieve verschijning. Voor de rest heb ik niks interessants gezien. Die Guy is ook flink overschat wat mij betreft. Wel een goede beheersing over z'n stem, maar zo saai. Het doet me helemaal niks.
Eens. Al waren Charly en Nora beiden al bekenden voor me. Ben wel weer benieuwd naar vanavond, maar blijft toch vermakelijk dit. Ben blij dat van der Boom niet meer mee doet, want heb me het vorige seizoen enorm aan hem lopen ergeren. Nu hopen dat Nick en Simon het volgende seizoen ook vervangen worden.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Volgens en Snik en Nimon ligt het niveau van vanavond NOG hoger dan vorige week. Ik ben zo benieuwd
.
edit: ook ik ben blij dat Boom er niet meer bij is, die kwam me net even te ongeïnteresseerd over.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Vind het een goed programma, vooral door een aantal eenvoudige maar knappe variaties op het bekende talentenjachten concept, zoals de draaiende stoelen en coaches i.p.v. juryleden. Waar bij Idols en X Factor de jury een relatief weinigzeggende rol speelt, zijn de coaches hier echt een wezenlijk onderdeel van het programma en zijn de onderlinge interacties leuk om te zien. Kijk ook liever naar deze lui dan naar vervelende figuren als Gordon of Stacey. Het laten kiezen van de coaches door kandidaten is ook een slim bedachte twist. Verder merk je gewoon dat er flink wat geld gepompt is in de productiewaarden aan bijv. de goede montages, degelijke aankleding, mensen als Marco Borsato die meewerken, leuke implementatie van Twitter en het appje voor de iPhone waarmee je zelf kunt meedoen. Vind het prima televisie.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ligt het aan mij of heb ik nou echt geen enkel talent kunnen bespeuren vanavond? Met de manier waarop dit programma naar het publiek gepresenteerd wordt mag ik toch wat verwachten en ik zie niets anders dan vlakke stemmetjes. Geen 1 die een indruk achter laat en waarvan ik denk: daar zit potentie in. Niemand heeft een sound, het zijn allemaal zwakke replica's. Prima, maar doe dan niet alsof er zoveel geniaal zangtalent in de show zit. Vorig jaar vond ik met Ben, Sarina, Esther, Lenny, Shary-An en Joan stukken beter! Hoe komen ze er dan op dat t niveau hoger ligt als vorig jaar?
Ook lijkt dit in tegenstelling tot de Amerikaanse versie veel meer The Voice of Nick&Borsato/Simon&Groothuizen/VanVelzen show. Veel te aanwezig die coaches en ze prijzen zichzelf veel te dik aan. Het hoort om de kandidaten te draaien! Bloedirritant
En dan die montage na elk optreden zoals hierboven al is vermeld. Vreselijk. Alsof er door de zang van diegene idd net een catostrofale wereldramp is verholpen. Bah.
Sorry, ik moest ff afgeven. 
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Nee ik vond er gister eigenlijk ook niet veel soeps in zitten.
Alleen dat meisje ik weet ff niet hoe ze heet maar ze speelde harp die vond ik nog wel oke,kreeg toch een beetje kippenvel.Maar voor de rest nee hoor het niveau is idd stukken lager dan vorig jaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eerste aflevering heb ik gemist, de tweede heb ik net deels teruggekeken, maar valt erg tegen. Juist die Demi vond ik wel leuk van wat ik tot nu toe gezien heb, maar verder.. beetje mwoah-mwoah. Voel voor 't eerst ook niet echt de behoefte om dit intensief te gaan volgen, met name omdat het altijd toch een beetje hetzelfde is.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Demi is leuk
Verder niet veel aan nee, beetje jammer...
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Eerste aflevering heb ik gemist, de tweede heb ik net deels teruggekeken, maar valt erg tegen. Juist die Demi vond ik wel leuk van wat ik tot nu toe gezien heb, maar verder.. beetje mwoah-mwoah. Voel voor 't eerst ook niet echt de behoefte om dit intensief te gaan volgen, met name omdat het altijd toch een beetje hetzelfde is.
Ik heb dat gevoel nu ook. Ik denk zelf dat het minder goede zangers of zangeressen zijn ten opzichte van vorig jaar.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Roel is wel een lollig mannetje trouwens
Verder moet de jury een beetje dimmen met dat showtje naar hen toe trekken, het gaat zelden om de kandidaat en meer om de zelfpromotie.
Alice is cute, die had door moeten gaan!
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Zie af en toe flitsen maar ze zijn het wel gigantisch aan het uitmelken. Die blind auditions duren echt veel te lang. Best raar ook want in Amerika was het seizoen juist korter dan in Nederland.
In ieder geval veel te veel afleveringen met blind auditions. Dat wil dus zeggen dat ze die battles ook wekenlang gaan doorvoeren. Vind het geeen slimme zet.
En waar ze echt mee moeten kappen zijn die lollig bedoelde muziekjes tussendoor. Wat is dat een dramatische vondst. Verder is de jury er wel op vooruit gegaan met Borsato.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Christopher Max
. Weer typisch Nederlands om zijn "arrogantie" af te remmen
. Er zaten een paar mooie battles tussen. Luske heeft de mazzel dat hij de looks heeft, hoewel: Rimpelsteeltje
, want die Tom zong echt beter. Blijft een mooi format deze Voice.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Toch is het ook meteen het manco van het programma. Het is zo geproduceerd dat je al van tevoren weet wie er door zal gaan simpelweg omdat die mensen gewoon beter worden gepromoot. Zo'n Luske is één van gezichten geworden van deze editie al was hij zijn tekst vergeten dan nog was hij doorgegaan.
Was ook in Amerika. Daar werden in laatste blind auditions aflevering bekend gemaakt dat er nog vijf mensen door waren waarvan ze de auditie niet eens is lieten zien. Die gingen er vervolgens allemaal uit in de battles.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Vorig jaar was toch ook al vanaf aflevering één duidelijk dat Ben Saunders moest winnen? In die boksring werd ie er toen totaal uitgezongen, maar mocht evengoed nog door.
Vind het een vre-se-lijk programma, maar af en toe wil je nog weleens pluspunten proberen te scoren bij het vrouwelijk schoon...
Heb echt een hekel aan dit programma gekregen na de liveshows. Bij ieder optreden week in, week uit heb ik enkel te horen gekregen: wat zie je er spectaculair uit, wat ben je een dijk van een zanger(es), jij gaat het ver schoppen, je hebt een sensationele stem.
Serieus, kunnen we hier geen greintje van opbouwende kriteken geven? Zelfs als ze in de jury van Amerika positief waren gaven ze nog kritieken waar je wat mee kan en vielen ze niet constant in herhaling.
Ze durven ook nooit eens te zeggen dat een optreden gewoon niet goed is. Irriteert me mateloos!
Dit vind ik dan nog het ergste inderdaad. Doet me denken aan Matthijs van Nieuwkerk die ook bij al zijn gasten het kontje zit schoon te likken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Kijk dan ook naar die Jury... hebben bijvoorbeeld über-kwallen Nick & fucking Simon nou werkelijk recht van spreken wanneer het op zang aankomt?
Verder zit er één kandidaat tussen die mij wist te raken: Lennie 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Na 6 auditieronden nu ook 4 battles afleveringen. Wordt wel erg uitgemolken. Maakt het er niet interessanter op wat mij betreft. Het staat nu al vast dat of Guy of Charlie wint.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Na 6 auditieronden nu ook 4 battles afleveringen. Wordt wel erg uitgemolken.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Schat de uiteindelijke top 8 hoger in dan de top 8 van vorig jaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Charly is de gedoodverfde winnaar, inderdaad de nieuwe 'Ben', krijgt ook telkens dezelfde commentaren. Vind hem wel goed en leuk, daar niet van. Vond die gast van eh.. Silk Stone (?) ook wel een leuke vent. Lennie is cute, maar loop er nog niet helemaal warm voor.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Silkstone ja, ik zag dat die zanger meedeed. Ik zag ze een jaar of 10 terug op (ik denk) Lowlands, wat een rukband was dat zeg. Dat ik dat al die jaren heb onthouden zegt genoeg.
edit: en jawel, het internet onthoudt alles, mijn geweldige recensie destijds: En dan *het* dieptepunt: Silkstone. Bleeeeeeeeeeeeeh. Geen woorden aan vuil maken, uithuilen en opnieuw beginnen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, nou, duidelijk geen fan.
Wat vond je van hem in The Voice?
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Zwaar overschat programma is het eigenlijk. Wat een beetje lullig van de battle is dat ze een nummer nemen die bij de een beter ligt dan bij de ander en meestal gaat diegene die er niets mee heeft er ook uit. Een jury die allen minder goed kunnen zingen dan de deelnemers zelf.
De battle is lachwekkend te noemen.
Gejat van hiphop cultuur maar niet weten wat ze ermee moeten doen. Bij hiphop battles gaat het om vocabulaire vaardigheden, Delivery, Punchlines en metaforen als ze aan het rappen zijn en vergat bijna te zeggen dat ze alles uit het hoofd doen dus ook een goede worden schat moeten hebben.
De Edwin Evers band is een typische houtje touwtje band die alleen covers speelt van veelal simplistische pop liedjes en het nummer van James Brown naar de klote helpen omdat ze geen soul in hun ziel hebben en er maar een verkapte blanke editie van maken.
Het niveau van Nederlanders internationaal gezien is net als de rappers uit Holland In Da Hood.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben het met je eens wat de songkeuze betreft. Was goed te zien bij de battle tussen een meisje en een jongen (weet de namen al niet meer, dat kleine buitenlandse meisje en die vent die boom speelde), dat ze dan zo'n girly liedje moeten gaan zingen, waarvan je al weet dat het meisje dat ontzettend goed doet en de jongen moet worstelen. Beetje jammer.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Haha, nou, duidelijk geen fan.
Wat vond je van hem in The Voice?
Ik heb alleen zijn auditie (half kijkend) meegemaakt, ik zou het dus niet kunnen zeggen. Dit programma valt voor mij onder relationele verplichtingen en gisteren hoefde ik niet 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Silkstone ja, ik zag dat die zanger meedeed. Ik zag ze een jaar of 10 terug op (ik denk) Lowlands, wat een rukband was dat zeg. Dat ik dat al die jaren heb onthouden zegt genoeg.
edit: en jawel, het internet onthoudt alles, mijn geweldige recensie destijds: En dan *het* dieptepunt: Silkstone. Bleeeeeeeeeeeeeh. Geen woorden aan vuil maken, uithuilen en opnieuw beginnen.
Ik heb nog een cd van Silkstone liggen. Best aardig, maar al een jaar of 4 niet opgezet. 
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Zwaar overschat programma is het eigenlijk. Wat een beetje lullig van de battle is dat ze een nummer nemen die bij de een beter ligt dan bij de ander en meestal gaat diegene die er niets mee heeft er ook uit. Een jury die allen minder goed kunnen zingen dan de deelnemers zelf.
De battle is lachwekkend te noemen.
Gejat van hiphop cultuur maar niet weten wat ze ermee moeten doen. Bij hiphop battles gaat het om vocabulaire vaardigheden, Delivery, Punchlines en metaforen als ze aan het rappen zijn en vergat bijna te zeggen dat ze alles uit het hoofd doen dus ook een goede worden schat moeten hebben.
De Edwin Evers band is een typische houtje touwtje band die alleen covers speelt van veelal simplistische pop liedjes en het nummer van James Brown naar de klote helpen omdat ze geen soul in hun ziel hebben en er maar een verkapte blanke editie van maken.
Het niveau van Nederlanders internationaal gezien is net als de rappers uit Holland In Da Hood.
Jep, hele format van dit programma zuigt toch best wel hard. Goede kandidaten die tegenover elkaar gezet worden in de battle, nummers die de één duidelijk beter ligt dan de ander, de prestigestrijd tussen de juryleden (het gaat om de kandidaten mensen!). Niveau ligt in de breedte wel erg hoog in Nederland trouwens, maar het is nog wachten op de eerste Kelly Clarkson, Jennifer Hudson, David Archuleta, Leona Lewis, Melanie Amaro, Melinda Doolittle, Jordin Sparks, Michael Grimm om maar een paar te noemen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goedek andidaten tegen elkaar zetten is vrij logisch, snap ook niet wat daar vreemd aan is. Maar als je nog geen nieuwe variant kan vinden van de artiesten die je opnoemt (Hudson uitgezonderd) is het wel erg triest gesteld met het algemene niveau.