- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die onzin staat allemaal in zijn wurgcontract. Nu is die nog hot, dus daar moet de Mol natuurlijk gebruik van maken.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Het moet allemaal niet gekker worden 
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Die onzin staat allemaal in zijn wurgcontract. Nu is die nog hot, dus daar moet de Mol natuurlijk gebruik van maken.
Precies en volgend jaar gaat men zich weer richten op de volgende deelnemers van"the voice" en zijn de oud-deelnemers oud nieuws.
Ik denk wel dat de eerste CD van de broertjes een enorm succes zal zijn
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik verwacht van wel.
Maar niet vanwege hun muziek denk ik.
Wat dat betreft kun je bij zo'n show net zo goed tweede, derde of vierde worden. Kun je je tenminste meteen op de muziek richten (en daar gaat het de meeste toch echt om), in plaats van al die heisa eromheen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Van alle talentenshows zijn er maar heel weinig die het hebben weten te maken. Twee uitzonderingen schieten mij te binnen. Boris heeft er veel last van gehad en is daarna sterk teruggekomen met de nieuwe weg die hij is ingeslagen. Jamai heeft gekozen voor de musicals en doet het daarin ook goed.
joyce.bb
-
- 41 messages
- 0 votes
Jim Bakkum boert goed.
En zovvel andere artiesten,performers, singesong writers,bands zonder dit soort talentenjachten boeren ook goed.
Ik snap niet zo goed dat er inmiddels al 37 paginas over dit soort idioterie worden geschreven.
t merendeel vind t niets,kijkt toch en pent ik weet niet hoeveel woorden neer in een forumtopic als dit.
zullen we een apart topic openen over adel? of over britney of over rihanna of over amy of over justin?
mag ik bij voorbaat al een teiltje?
icm-alias bm silverlake doet u de groeten.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Gister eventjes gaan youtube-en. Die Nathalie Makoma is toch wel echt een wereld-ster qua zang hoor, wat kan die lekker zingen. Jammer dat ze ze verlegen is, en helaas in Nederland woont, anders had ze zeker meer kans gehad.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Zo''n Ben kan aardig zingen hoor, maar ik vind hem erg ontverantwoord met zijn kind omgaan.

otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik ben benieuwd of we over 2 jaar nog weten wie Ben en Dean waren......
Het eerste gecancelde optreden (geen animo) is voor Ben iig inmiddels een feit...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Meen je niet, nu al? En zijn 'Ik ben Saunders' tv programma is nog niet eens afgelopen.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Heel toevallig las ik het ook net
Het is immers ook carnaval he, en zijn optreden zou maar een half uurtje duren dusja dat stelt ook niet veel voor.
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3942 votes
Weer een saai programma bij, nu worden we dood gegooid met zang programma’s van de een komt de andere ik was het al een tijdje zat maar dit slaat echt alles.
Dit is allemaal voor tv geld want er wordt geen gezelligheid in gegooid nee onzin en de jury doet wel erg overdreven.
Ook was het van begin (bij de audities) erg voor spelbaar dat Ben Sauders zou gaan winnen en dat de slechtste in de finalen zouden blijven en de beteren al in de eerste live show er uit zouden gegooid en dat is geen mening.
Allemaal erg overdreven en meer voor geld verdienen want ze weten dat er veel mensen naar kijken en naar toe gaan (de show)
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ja, want stemgeluiden goed of slecht vinden is objectief.. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Weer een saai programma bij, nu worden we dood gegooid met zang programma’s van de een komt de andere ik was het al een tijdje zat maar dit slaat echt alles.
Dit is allemaal voor tv geld want er wordt geen gezelligheid in gegooid nee onzin en de jury doet wel erg overdreven.
Ook was het van begin (bij de audities) erg voor spelbaar dat Ben Sauders zou gaan winnen en dat de slechtste in de finalen zouden blijven en de beteren al in de eerste live show er uit zouden gegooid en dat is geen mening.
Allemaal erg overdreven en meer voor geld verdienen want ze weten dat er veel mensen naar kijken en naar toe gaan (de show)
Nee X Factor en Popstars en al die shit, dat is goed wil je zeggen? Dit is dan 1 van de betere talentenjachten die ooit gemaakt is vind ik zelf.
Ik snap ook niet dat je hier gaat reageren en het uberhaupt gaat kijken als je het toch al niks vind. Mensen moeten altijd maar meteen zeiken over alles wat slecht is, maar zap dan gewoon lekker ergens anders naartoe en ga dat dan kijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben benieuwd hoe Marco 't gaat doen. Lijkt me tsja.. niet echt iemand voor in de jury. Wat kwaliteiten betreft wel, maar als persoon... mwoah.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Sowieso een hele matige jury. Als je The Voice in Amerika zag, zo hoort het. Sowieso was Amerikaanse versie veel beter (en niveau veel hoger maar dat viel te verwachten), doordat het programma na de blind auditions niet meteen doodsloeg.
Vind overigens Borsato wel een hele verbetering ten opzichte van Jeroen van der Boom (al zit ook Borsato te veel in Nick en Simon straartje qua stijl). Is toch Nederlands grootste artiest van laatste twintig jaar. Maakt dat je programma stuk serieuzer neemt. Blijft echter doodzonde dat die Angela Groothuizen is blijven zitten. Totaal niet meer serieus te nemen en dat ze ook nog in andere jury's zit is helemaal zwaktebod.
Maar moet ook eerlijk bekennen dat echt topjury samenstellen bijzonder lastig is in Nederland. Veel verder dan Borsato en Anouk kom ik niet.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Nu gaan de vier (vijf) juryleden hier in Nederland ook samen optreden in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Zo jammer weer dit. Aguilera/Shelton/Green/Levine was gewoon episch.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Maar minder zal het altijd zijn ivh AMerika. Dat zijn wereldsterren, die Nederlandse juryleden niet.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hoeven ook geen wereldsterren te zijn maar de top van het betreffende land mag dan weer wel. In Engeland (die trouwens ideaal op de BBC uitgezonden gaan worden) hebben ze het nu al over Adele en Robbie Williams (overigens niet meer dan geruchten). Dat klinkt toch net een beetje anders dan Angela Groothuizen.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Iedereen vind dus de Tvoa beter, nou ik dus niet. Ik heb bij Tvoh veel meer kunnen genieten ook al is de jury minder, maarja dat is niet zo gek he, aangezien ze hier ook niet echt wereldsterren hebben. En ook al zijn het wereldsterren, dat wil nog niet zeggen dat ze ook goed zijn in een jury dat is weer totaal anders.
Wat wil je dan ? Dat ze Amerikaanse sterren inhuren om hier in de jury te komen? Denk het niet.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, dat snapten we al na je vreemde post in dat topic. Nederland kan echt wel met wat beters op de proppen komen dan die niemandalletjes die nu in de jury zitten.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Iedereen vind dus de Tvoa beter, nou ik dus niet. Ik heb bij Tvoh veel meer kunnen genieten ook al is de jury minder, maarja dat is niet zo gek he, aangezien ze hier ook niet echt wereldsterren hebben. En ook al zijn het wereldsterren, dat wil nog niet zeggen dat ze ook goed zijn in een jury dat is weer totaal anders.
Wat wil je dan ? Dat ze Amerikaanse sterren inhuren om hier in de jury te komen? Denk het niet.
Als je reageert op iemand is het over het algemeen wel zo makkelijk als je ook daadwerkelijk leest wat degene waar je op reageert schrijft.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Als je reageert op iemand is het over het algemeen wel zo makkelijk als je ook daadwerkelijk leest wat degene waar je op reageert schrijft.
Doe ik ook. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Chiara Borderslee is niet door bij de blinde audities van TVOH. ! Ik ken haar van verschillende musicals, ik weet dat zij ongelofelijk goed kan zingen! Ze heeft echt een prachtige en mooie stem. Dus ik snap de jury ook totaal niet, maarja wie weet was haar auditie wel niet goed, al lijkt me dat wel erg vreemd aangezien ze al heel veel ervaring heeft in het vak.
Helaas hield ze dit niet voor haar, maar ik vind dat ze daar niet moeilijk over moeten doen. Het gaat maar over 1 persoon, en dan denken ze dat het gelijk heel de show verpest word door haar. Dan knippen ze het er toch uit? Dat doen ze wel vaker hoor, er doen 1000 mensen mee, en die laten ze echt niet allemaal zien. Ze is toch niet door.
Die boete slaat ook nergens op. En dan zeggen ze nog dood leuk: het gaat naar een goed doel. Net alsof ze nu als goede mensen overkomen, terwijl het niet eens hun geld is. Geef je eigen geld maar aan een goed doel jij hebt geld zat John de Mol!
Waarschijnlijk mocht ze gewoon niet door alleen omdat ze dan toch wel het progamma wint. En dan die Borsato ook nog met de domste opmerking ooit; Als ik dit geweten had ! zei hij. Dus als hij wel had geweten dat zij het was, dan was ze wel door geweest? Alleen omdat ze bekend is, dan word er niet meer op zangkwaliteit maar op bekendheid gelet. En volgens mij hebben ze echt wel papieren voor hun neus liggen met de naam van degene die voorbij komt hoor.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Heb echt een hekel aan dit programma gekregen na de liveshows. Bij ieder optreden week in, week uit heb ik enkel te horen gekregen: wat zie je er spectaculair uit, wat ben je een dijk van een zanger(es), jij gaat het ver schoppen, je hebt een sensationele stem.
Serieus, kunnen we hier geen greintje van opbouwende kriteken geven? Zelfs als ze in de jury van Amerika positief waren gaven ze nog kritieken waar je wat mee kan en vielen ze niet constant in herhaling.
Ze durven ook nooit eens te zeggen dat een optreden gewoon niet goed is. Irriteert me mateloos!
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Genoeg geweest met deze 'talenten' shows,,,maar goed ik was al gestopt met het kijken na Idols 1.
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Ik vond Charly gisteren veruit de beste,Guy was ook wel okee.
En jezus wat een Super Kijkcijferkanon was het zeg,bijna drie miljoen kijkers!