• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Bovendien zit er vrijwel geen zin bij die, wat grammatica of spelling betreft, klopt.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Daar wil ik toch wel iets over zeggen. Deze user heeft een handicap waardoor ze meer taalproblemen ondervindt dan normaal. Ik zeg dit nu omdat ze dit probleem hier op de site al zelf een keer aangehaald heeft.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Oké, dat wist ik niet.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Irritant topic dit zeg.

Dit is nou precies een topic voor users die zich verheven voelen boven andere users.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Dat zal het zijn ja.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Misschien een beetje vergezocht idee, maar is het niet wat om aan de recensie/meningknop een verplicht aantal woorden vast te maken, zodat je zinnen als "toffe film...ga ik vaker zien" niet meer als mening kan aanvinken?

Misschien is dit al voorgesteld dat weet ik niet. Toch, iedereen is het er mee eens dat dergelijke zinnen niet bij Mening thuishoren, dan lijkt me zo'n vooraf ingestelde voorwaarde (zeg een tellertje die 20 woorden telt en dan pas de recensieknop activeert) niet onredelijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

Een filter op aantal woorden of tekens vind ik persoonlijk geen goede oplossing. Zo vind ik persoonlijk een kort bericht met een treffende mening veel waardevoller dan een ellenlange uiteenzetting over alle voors en tegens.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Malick wrote:

Is dit niet gewoon vervuiling?

Ja goed, maar er zijn er meer die dat soort korte stukken als recensie aanvinken. 606 bijvoorbeeld.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy wrote:

Voor de 24e keer, het idee bij het starten van deze functionaliteit was: Als de moderators zich niet genoodzaakt zien om het bericht te verwijderen, en het bericht bevat een mening, dan mag het aangevinkt worden. Op deze manier krijg je een filter met een mix van lange recensies, leuke korte berichten en nietszeggende meningen van een of twee regels, en dat is bij grote films een erg handige toevoeging aan de site.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

ja ok, die snap ik, maar het gaat mij om het feit de zinnetjes eruit te pikken. Mensen snappen blijkbaar niet dat ik niet zit te wachten op die onzin als ik overschakel naar het meningen tabblad. Kort bericht ok, maar wat sommige mensen nu als mening aangeven, dan gaat de hele functionaliteit van het filter toch verloren?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tsja, er overheen lezen dan maar?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

blijkbaar, maargoed tis duidelijk, zucht

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Inland Rabbit wrote:

Kort bericht ok, maar wat sommige mensen nu als mening aangeven, dan gaat de hele functionaliteit van het filter toch verloren?

Het vermindert de kwaliteit, maar de functionaliteit gaat absoluut niet verloren. Bij populaire recente films is het een enorme meerwaarde.

Waar je nu alle recensies gelezen hebt was je vroeger nog aan het zoeken naar het moment in de thread dat de voorpret voorbij was en de eerste echte recensies binnen begonnen sijpelen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gezellig proberen de meeste users wel iets fatsoenlijks aan te vinken als recensie. Hopen dat steeds meer mensen dat gaan proberen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

De users die dat niet doen, zijn waarschijnlijk niet de eerste users die dit topic lezen ben ik bang, of heb ik nu weer te weinig vertrouwen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha nee, daar heb je helemaal gelijk in, helaas. Maarja, als je iedereen moet gaan PM'en.. Ik heb het bij users al 606 ook al vaker aangekaart, maar lost toch niet veel op. Je blijft het toch houden helaas. Iedereen heeft zijn eigen manier van schrijven. Als sommige mensen 2 zinnen voldoende vinden, wat doe je er aan..

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Maar dit gaat toch natuurlijk nergens over?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja klopt, dat soort gevallen kunnen gewoon aan de mods doorgegeven worden. Dan halen we de markering weg!

Bij deze ook gedaan voor dit geval.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Goed idee, markering weg...

606 en ik zijn zwaar handicap...dus moeilijk nederlands zinnen...

Daarom schrijven we te kort zinnen..

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

@ Decec

Van mij mag je altijd aanvinken wat je wil, heb ik geen problemen mee.

Maar hoe vorm jij dan al die mooie en lange zinnen bij die talloze films die je toevoegt?

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Elineloves wrote:

Gezellig proberen de meeste users wel iets fatsoenlijks aan te vinken als recensie. Hopen dat steeds meer mensen dat gaan proberen.

Ik vink alléén berichten van mij aan als Mening/Recensie, die ik zelf écht goed vind, en die ik ook wat vind toevoegen!

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

@Nomak

Heb opgezocht via internet voor NL plotsomschrijving en ook hartelijke bedankt voor hulp van crews... Crews weten ervan dat ik ben zwaar handicap.. Ik vind heel leuk om te doen, maar het kost wel tijd.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ahzo, blijf toevoegen zou ik zeggen. Prima werk en erg nuttig natuurlijk.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

@ decec: Nu niet zo aanstellen he. Uiteraard weet ik niet wat je hebt, maar om van jezelf te zeggen dat je zwaar gehandicapt ben vind ik wat overdreven Ik heb ook zo mijn beperkingen, maar zal die nooit als excuus gebruiken.

Mocht je dislexie hebben, noem ik dat niets zwaars trouwens. Ik ken dislecten zat die de grootst mogelijke artikelen schrijven, dan maakt het me verder geen reed uit als daar eens een foutje in zit. Mocht het iets licamelijks zijn, zijn er zat spraakherkenningsprogramma's die je daarbij kunnen helpen. Waar een wil is, is een weg zeggen we altijd maar.

Nogmaals, voel je niet aangevallen, maar een beperking moet geen verstoppertje worden

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

@Inland Rabbit, ik ben niet aanstellen..

Ik vond helemaal niet leuk dat jullie schrijven over mij... en ook 606.

Dan vind ik niet leuk, anders ga ik mijn mening schrappen..

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Je hoeft niks te schrappen. Je moet jezelf blijven motiveren door oefening, iets waar het toevoegen van films bij helpt. En ook 'het gewone typen' bij de films. Ook met veel korte zinnen kom je een heel eind.

Verder lees ik nu al een groot verschil tussen Decec en 606 w.b. dyslexie en andere taal-handicaps. Vooral blijven oefenen, dame en heer!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

@ Decec: Het was opbouwend bedoelt he, het is dat je het weet. Tuurlijk heb ik begrip voor mensen die minder makkelijk hun mening motiveren en zeker voor mensen met taalproblemen. Ik heb zelf licht lichamelijke problemen en last van een lichte vorm van discalculie (lastig omgaan met cijfers).

Neem nu dat laatste, denk je dat ik in elke supermarkt ga vragen met welke munten of briefjes ik moet afrekenen, omdat ik nu eenmaal gehadicatp ben? Of dat ik mensen vraag me een lange trap op te dragen omdat het zoveel ernergieaan mijn benen kost? Nee, daar word ik namelijk niet sterker van en meer nog IK DOE HET LIEVER zelf.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

@mug

Nee, het lukt niet, het blijft steeds dezelfde. Ik ben geen jong meer.

Ik wil graag leren, het lukt gewoon niet (echter taalhandicap probleem)...

Goed ik lees niet meer voor alleen dit programma...

"Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)"...

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

@inland Rabbit

ik lees niet meer...., hoor!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

best, dan doe ik mijn best niet meer het te begrijpen. Zijn we allebij blij

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.