- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)
Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)
Waku
-
- 5456 messages
- 6491 votes
In De Site > Algemeen > zinloos commentaar:
Wat ik regelmatig tegenkom tussen de diverse filmrecensies is de opmerking:"Ik denk dat ik hem maar ga zien"of"lijkt me wel geinig"Of nog erger"Misschien ga ik hem wel kijken".
De bedoeling is dacht ik dat wanneer je niet zeker weet of je een bepaalde film wilt zien je via de recensies een beeld krijgt van wat je van zo'n film kan verwachten.
Toch?! Bovendien kan je stemmen op de desbetreffende film.Het zinloze bovensgenoemde commentaar voegt niks toe aan het geheel.Heel irritant!!
Of ligt dit nu weer aan mij?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik denk dat een weekje vakantie best goed zou zijn... 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Min of meer heb je wel gelijk hoor, helaas kan je het niet echt voorkomen. Iedereen wilt een berichtje plaatsen, tot ergernis van andere users. Vaak genoeg wil ik een film zien en dan kijk ik dus altijd bij de recensies. Ik moet dan echt goed bladeren, omdat meer dan de helft onzin betreft. 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
En dat commentaar ertussen is juist voor de mensen die de recenties gelezen hebben, en daar mee bedoelen te zeggen dat ze de film wel interressant is en hem misschien gaan kijken
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Vooral bij de recente grote producties heb je zomaar 6 pagina's met: 'lijkt me super' en 'kan niet wachten' berichten.
Tja, wat doe je eraan?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ging dit over zinloos commentaar of was het de bedoeling dat we dat hier posten 
Waku
-
- 5456 messages
- 6491 votes
Vooral bij de recente grote producties heb je zomaar 6 pagina's met: 'lijkt me super' en 'kan niet wachten' berichten.
Tja, wat doe je eraan?
Jaaaaahhh, die zijn ook vreselijk!!.
Toen ik net op moviemeter kwam beperkte ik mij de eerste keer ook tot" goede film" of alleen "aanrader"
Vervolgens kreeg ik gelijk een melding/waarschuwing van de moderator.
Misschien kan een van hun hier iets aan doen?
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
ik denk dat als je de aantal posts die je hebt gemaakt (die worden namelijk bijgehouden) weghaalt, dat je dan minder van dat soort berichten krijgt
mensen geilen echt op hoge aantal posts
gewoon bij de wortel aanpakken!!!
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Of ligt dit nu weer aan mij?
Nee.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik ga nu ook zinloos commentaar zetten ..
Negeer het Waku want er gebeurd toch niks aan 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik denk dat ik dit topic wel eens ga lezen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik denk dat ik dit topic wel eens ga lezen.

Nee maar hij heeft wel gelijk, alleen je doet er helemaal niets aan vrees ik.
Ook die berichten van 'komt vanavond op tv' vind ik nutteloos, staat ook bij het televisie deel van Moviemeter dus waarom zou je het nogmaals herhalen ? 
Volgens mij zijn mensen wanhopig opzoek naar een hogere postcount.. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik stoor me er eigenlijk helemaal niet aan. Ik kijk er een beetje over heen. Natuurlijk zijn het niet de meest zinnige reacties, maar ze zitten ook niet in de weg.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik stoor me er eigenlijk helemaal niet aan. Ik kijk er een beetje over heen.
Is eigenlijk ook het beste, ik erger me er ook niet zo gigantisch aan maar denk wel eens van, 'goh is dat nou echt nodig' ...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ook die berichten van 'komt vanavond op tv' vind ik nutteloos, staat ook bij het televisie deel van Moviemeter dus waarom zou je het nogmaals herhalen ? 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
En omdat ie er soms niet (of nog niet) bij staat. Beschouw het als in ieder geval positieve berichten. Zie ik nog 10 keer liever als berichten waarin mensen al op de voorhand zeggen dat het toch niks wordt wat diegene zo op tv gaat kijken. Nou heb je daar soms geen glazenbol voor nodig 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Aahh ok, heb ik vrede mee!
Beter te vaak dan te weinig! !
Niks gezegd over dat deel, volkomen mee eens 
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
kunnen we ook users nomineren van wie de gemiddelde kwaliteit van hun berichten hoog is? De meeste berichten zijn gewoon wel nuttig, maar soms lees ik echt berichten waarvan ik denk: wow, ijzersterke analyse.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
En wie gaat dan bepalen welke berichten van hoge kwaliteit zijn?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
En wie gaat dan bepalen welke berichten van hoge kwaliteit zijn?
Andere users. Geen onbekend concept op community sites.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Volgens mij zijn mensen wanhopig opzoek naar een hogere postcount.. 
gewoon mee doen aan knock outs, dat werkt fantastisch 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Inderdaad, het zou me niets verbazen als daar de helft van mijn berichten geplaatst zijn 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik erger me er ook wel eens aan, maar soms (zeg maar vaak) kan ik mezelf niet inhouden om zinloze posts te zetten. Ach ja, veel kwaad kan het ook niet. Deze post is eigenlijk ook vrij zinloos, want wat zeg ik nu eigenlijk. Totaal niks. Weg ermee.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Het meeste wat ik schrijf is wel okee.
Maar wat je typt... 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Eigelijk is alles wat je op Moviemeter post zinloos, maarja, het is een leuke bezigheid 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Wow, ik wist niet dat hetgene je op MM post zo streng werd gecontroleerd. Lezen de moderators dan echt àlle posts? Da's toch ontzettend veel werk.
Oh ja, en de scheidingslijn tussen een zinvolle en een zinloze post kan soms heel moeilijk te vinden zijn (om het heel slecht uit te drukken; ik ben m'n woorden kwijt).
Verder: ik denk niet dat iedereen streeft naar een record. Het kan gewoon leuk zijn om een discussie te voeren, weet je wel. Of om te proberen (pas op, dit klinkt mss arrogant maar is niet zo bedoeld) een ander tot andere inzichten te brengen. In 't diepst van de gedachten kan iedereen wel eens een schoolmeester zijn , weet je wel...