• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

We weten nu hoe het zit mauwiewauwie en jij hebt net zoveel recht om iets over films te schrijven als ieder ander. Vooral ook lekker blijven doen.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

@ mauwiewauwie:

Afwijkingen hebben is één ding (alle begrip daarvoor), maar moeite doen een ander. Als je de lappen tekst die jij typt door een eenvoudige spellingchecker zou halen, is het merendeel van de irritante taalfouten er al uit gefilterd.

Neem een zin als deze die drie werkwoordfouten bevat: "Ik heb er dus zelf genoeg verweiderd dat ik werdt geatendeert ". Dit soort fouten haal je er meteen uit als je even de tijd neemt om je berichten eerst in Word te schrijven, ze vervolgens door de spellingchecker te halen en ze dan naar MovieMeter te kopiëren. Dus: ook voor mensen die niet gezegend zijn met een uitzonderlijk taalgevoel bestaan er hulpmiddelen .

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Hopeloos...

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Zijn schrijfstijl was me al opvallen bij een paar Kusturica films, maar dit is echt vermoeiend om te lezen. Pfffffff

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hm, nu begin ik te denken dat het een slechte grap is en ben ik er wel klaar mee.

Wel apart dat het hier: The Human Centipede II (Full Sequence) (2011) plots wel weer redelijk kan. Geloof er weinig meer van.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Dat had ik ook Eline, na het lezen van deze reactie:

mauwiewauwie wrote:

voor 94% mee eens

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Obvious troll is obvious.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Spetie wrote:

Dat had ik ook Eline, na het lezen van deze reactie:

(quote)
Vond ik juist een goeie grap.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik mag hopen om die 94% en niet het met mij (deels) eens zijn .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het gaat je anders wel erg snel af om in alle topics waar een discussie is (Drive, Human Centipide 2) te reageren, daar ben je als de kippen bij. Maar ik zou niet meer reageren had ik gezegd.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Heeft behoorlijk wat met ongeduldigheid van dien, zo te zien. In combinatie met het schrijf probleem uiteraard.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ok Bij dezen daag en klaar

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Wat is trouwens de functie om na iedere zin de enter knop te gebruiken? Zie het wel bij meer users, ook dat maakt het voor mij erg vervelend om te lezen.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Mauwiewauwie zal wel in een bad trip hebben gezeten.. Want wat hij allemaal aan het brabbelen was sloeg kant noch wal.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

mauwiewauwie wrote:

Ok Bij dezen daag en klaar

Vreemd verhaal. ik weet het ook niet meer, begon inderdaad wat vaag te worden allemaal.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

En toen had hij zich uitgeschreven...

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Die gozer spoort niet helemaal.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Tja, ik vind ook dat sommige users er wel erg bot op zijn in gegaan op iemand die zelf nog zegt dat ie hersenletsel heeft en er eigenlijk niet veel aan kan doen.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Precies, en ik heb ook berichten van hem gelezen die wel fatsoenlijk leesbaar waren dus waar doen we moeilijk over, over een paar spellingfouten?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Over het feit dat het waarschijnlijk een faker was die telkens aan het trollen was? Want als je de ene keer wel goed kunt typen en 5 minuten later typt als een 6 jarige klopt er iets niet he?

sinterklaas wrote:

Tja, ik vind ook dat sommige users er wel erg bot op zijn in gegaan op iemand die zelf nog zegt dat ie hersenletsel heeft en er eigenlijk niet veel aan kan doen.

Dan nog is het vreemd dat het de ene keer wel en de andere keer niet is, dat hij zogenaamd 6 minuten over een berichtje doet maar in actieve discussietopics wel om de minuut iets post.

Het klopte gewoon niet. En ander schrijft hij zich toch ook niet meteen uit als hij het zogenaamd wel allemaal 100% begrijpt e.d.?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

clockwork72 wrote:

Precies, en ik heb ook berichten van hem gelezen die wel fatsoenlijk leesbaar waren dus waar doen we moeilijk over, over een paar spellingfouten?

Eens. En het valt me ook op dat het altijd dezelfde users zijn die lopen te zeuren over spellingfouten en dan net zo lang doorgaan totdat diegene zich uitschrijft of bijna niet meer iets durft te schrijven. Triest.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

clockwork72 wrote:

Een paar spelfouten? Kom op man, als je in één zin drie werkwoordfouten schrijft ben je gewoon lui. Zoiets getuigt van weinig respect t.o.v. de andere users die zich door dit soort wanberichten moeten worstelen. Is het dan zoveel gevraagd om even je bericht door een spellingchecker te halen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Oneens. Ging niet alleen om een paar spellingsfouten, als je dat spellingsfouten noemt kan je beter zelf nog naar school. Er was zelfs geen structuur. En de kritiek werd op een prima wijze gebracht en bovendien waren er genoeg curieuze contradicties. Bij de aangehaalde quote van Spetie bijvoorbeeld krijg je toch sterk het gevoel dat je in de maling wordt genomen.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

@Eline: Die recensies bij Human Centipede zijn wel weer wat korter.

Maar vind het zowieso altijd triest als er inene meerdere users persoonlijk met zijn allen tegen een gaan. Om bv een spelfoutje of iets anders. Kijk als het een user was die zelf de boel loopt te fucken dan is het nog wel te begrijpen. Maar als je zelf helemaal niemand aan wilt vallen...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

sinterklaas wrote:

Maar vind het zowieso altijd triest als er inene meerdere users persoonlijk met zijn allen tegen een gaan. Om bv een spelfoutje of iets anders. Kijk als het een user was die zelf de boel loopt te fucken dan is het nog wel te begrijpen. Maar als je zelf helemaal niemand aan wilt vallen...

Klopt, dat is inderdaad ook hetgeen waar ik moeite mee heb, en helaas zie je dat wel vaker gebeuren op MM, de laatste tijd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kom op zeg. Het was gewoon advies naar de user toe. Als dit al niet kan dan zal je het wel erg moeilijk hebben in de enge maatschappij. Als je dit al een aanval noemt .

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

Om bv een spelfoutje of iets anders.

Nogmaals: er is een wezenlijk verschil tussen een spelfoutje (bv. kommunicatie in plaats van communicatie) en drie werkwoordfouten (werdt, ...) in een zin van zes woorden.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik maak ook veel spel- en zinfouten

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

En nou is Mauwiemauwie weg.

Wat hij neerschreef was sowieso behoorlijk psychosomatisch gebrabbel wat ik vaak niet altijd lees maar gewoon oversla. Hij hield het conspiracy topic levend op zijn eigen manier en hij was wel gewoon een filmliefhebber op de eerste plaats.

Het deed mij denken aan een ernstige vorm van dyslexie hoe hij schreef maar goed hersenletsel kan ook maar vind het jammer dat er nou allemaal mensen hun zegje moeten doen over dat het niet op zijn manier mag of niet kan op een discussiesite en dat hij zich uiteindelijk uitschrijft. Goede gedaan!

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Kom op zeg. Het was gewoon advies naar de user toe. Als dit al niet kan dan zal je het wel erg moeilijk hebben in de enge maatschappij. Als je dit al een aanval noemt

Ik spreek ook over het algemeen. Zo heb ik ook wel eens van die momentjes gehad hoor, dat ik bv per ongeluk een verkeerde redenering heb gebruikt (op Musicmeter nog destijds) en dat mensen het dan nodig vinden je aan alle kanten persoonlijk doen alsof ze slimmer zijn dan jou en dat ik/hij er weer geen donder van snap enz. Dan denken die verdere users ook: ooh kijk, schandpaalfeestje hier, aanvallen, laat ik ook maar sensationeel zijn om mijn mening op een lekkere botte manier te uiten. En ja, dat je wel advies geeft om de teksten door de spelfout controle te houden is een goede tip, maar hou het daar dan ook bij.

Vind sowieso dat alle users gewoon in hun waarde gelaten moeten worden, niet iedereen heeft dezelfte mentaliteiten hier. Tenzij, zoals gezegt je expres zelf iedereen loopt te fucken, uit te schelden en te beoordelen, of doen alsof je heer en meester op Moviemeter bent, dan is het een ander verhaal.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.