• 178.000 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.183 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Tonypulp wrote:

Sommige tenen hier..

Ongelofelijk.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Je hebt niet toevallig vroeger hun knikkers gestolen?

Geez, het is maar een mening op een willekeurig forum..

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Ik zal Djelle ook maar even bijvallen. Respect voor je, omdat je het zo volhoudt. Als ik jou was zou ik bij de eerste commentaar op een toekomstige recensie simpelweg doorverwijzen naar deze topic.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat djelle nog de moeite neemt maar tekenend voor de user djelle. Altijd de moeite nemen om inhoudelijk te reageren.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Dank voor de steun, ik ben inderdaad goed zot op dat vlak in principe...

Als ik jou was zou ik bij de eerste commentaar op een toekomstige recensie simpelweg doorverwijzen naar deze topic.

Als het te offtopic/persoonlijk wordt tracht ik dat te doen tegenwoordig. Is inderdaad veel beter.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Naja, wat ik wil zeggen is dat ik verder geen moeite meer in zo'n discussie zou stoppen. Linkje, klaar. Het is steevast hetzelfde gezeik.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Volgens mij zijn heel veel users niet bekend met de oude "discussies" tussen Ramon en djelle.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Uiteraard maar die horen wat dat betreft ook geen enkele significantie te hebben. Of je moet inderdaad in het verleden blijven leven.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Tuurlijk niet. Ik zou zo zonder voorkennis ook op ons geruzie reageren. No sweat!

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Jij bent de enige die hier met een verwijtende ruzietoon begint hoor, ondanks ik nog zo voorzichtig vroeg om het svp niet vijandelijk of slecht op te pakken. Voorkennis... En dan mij verwijten van in het verleden te blijven leven? Wat Naomi zegt, het heeft in deze discussie geen enkele significantie (en Naomi kent onze "oude discussies" of verleden ook wel goed genoeg).

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

djelle wrote:

Jij bent de enige die hier met een verwijtende ruzietoon begint hoor, ondanks ik nog zo voorzichtig vroeg om het svp niet vijandelijk of slecht op te pakken. Voorkennis... En dan mij verwijten van in het verleden te blijven leven? Wat Naomi zegt, het heeft in deze discussie geen enkele significantie (en Naomi kent onze "oude discussies" of verleden ook wel goed genoeg).

Je verschuldigt je vantevoren om me in hetzelfde bericht weer te verwijten dat ik niet van actiefilms houdt. Jij sleepte het verleden erbij bij Expendables, niet ik.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Niet het verleden, je stemmenrijtjes zoals die er momenteel (het heden) uitzien wat dat *specifieke type* actie betreft. Verder was het niet verwijtend bedoeld.

Maar blijkbaar pak je het desondanks toch zo op, misschien omdat je er 1 of andere connectie mee maakt omtrent een OUD geschil tussen ons die ermee te maken heeft ofzo (maar dan is het toch wel duidelijk jij die in het verleden blijft steken hoor).

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Kan het a.u.b. weer over het onderwerp van het topic gaan? De aanzet van de discussie heeft natuurlijk wel met de manier van communiceren te maken, maar de verhouding van twee specifieke users tot elkaar dient natuurlijk niet hier uitgebreid besproken te worden (inclusief partij kiezen van anders users)..

Graag weer on-topic.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Bij Drive (2011):

Ik snap zelf niet eens wat ik brabbel/wazel ,ik heb net het boek dummies binnen gekregen?

Als je in de filmwereld iets niet goed doet staat dit meteen in de bladen en mensen gaan hun eigen hier in meezuigen/ergeren en laten dan film's met deze regisseur/acteur links liggen.

We voelen ons allemaal beter dan een ander en steken veel energie in dingen die slecht zijn!

Als een acteur veel centen verdiend voor hollywood is hij een goede acteur.

Als een acteur in een but-produktie speelt die door hollywood de nek wordt omgedraaid ligt dit altijd aan de acteur/regisseur. Het is net als met voetbal 16miljoen bonscoaches die het allemaal weten maar als nederland geen WK kan winnen is de trainer de lul.

Er zijn al acteurs/regiseurs genoeg die met de filmwereld willen breken,omdat ze geen vrijheid meer hebben(en gaan doen wat ze zelf willen).

Welke vrijheid ?

Met gebrabbel dat niet te ontcijferen is in de nederlandse taal is al zeer moelijk als men alleen voorgekauwde kost die met de paplepel is ingeschonken begrijpt ,hoe kun je dan als filmkijker een vorm van Art begrijpen als sommige mensen de kunst nog niet een kunnen verstaan.

En afreageren op de boodschapper is old-school

Ik heb nog nooit de problemen gehad met een tekst te kunnen lezen(begrijpen),of zoals velen van mijn verlangen in duidelijke nederlandse geschrift moet schrijven omdat het lezen van deze dit de literaire begrippen (meute),de rest van de doorzon nederlander die dit verplicht

Er zijn dus mensen die geen film willen kijken van een acteur/regiseur die niet hot is!

Omdat ze zo genaamd een hekel aan de acteur/regisseur hebben(terwijl ze de persoon niet eens kennen) dan snap ik de mens ook niet en schrijf ik teksten in mijn eigen taal die sommige mensen wel begrijpen omdat het in nederlands geschreven is maar niet in het Nederlands

(iedereen dit kan begrijpen om dat dit in het Nederlands is geschreven)

Ik schrijf in mijn eigen style en docenten geven dit dan een 6 dus is correct, alleen schrijven ze er dan bij je kunt beter,waarom doe je dat niet? Omdat ik eigenwijs ben en dom!

Of gewoon in gepeupel schrijft wat een echte literaire afkeurt dus de rest snapt het dan ook dus gewoon negeren! En lees mijn teksen dan maar niet meer als je ze/het niet begrijpt

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sluit me aan bij TOR, ik kan er geen soep van koken.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ik kan mijn helemaal invullen bij (Lisa-Hanawalt)

Ik begrijp iedereen behalve mijzelf en wil mij niet associeren met andere mensen ik ben zo als ik ben geen kuddedier en geen meute ben gewoon mezelf.

Nu ,Vandaag,en Morgen.

Maar even ontopic anderst trek ik teveel aandacht

Hoe kun je met een meute/botte kop nu over een regisseur discussieren als 100 mensen met 100 meningen elk mens zijn eigen waarheid in pacht neemt.

Ik ben wel blij dat ik deze film als een van de aller eerste mocht zien en heb mijn geen minuut verveelt ik kijk veel film's als eerste terwijl ik gewoon een nobody ben en dat ook altijd zal blijven.

Ik geniet van film en van kunst geef een eigen interpretatie en houd hier maar mee op want ik ben aan het vechten tegen de bierkaai, en aan het water naar de zee aan het dragen.

Een tip mijn gewoon negeren als je het niet snapt! doe ik zelf ook al jaren

Alleen snap ik jullie allemaal wel maar mezelf ook.

Was de laatste post in topic Drive heb de film gisteren voor de 4e keer gekeken en krijgt nu een 5**** en discussieer niet meer over mijn 5 sterren film's

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Op een discussiesite is het toch wel wenselijk duidelijk te zijn.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Duidelijk hoeft nog niet eens maar fatsoenlijk Nederlands zou wel handig zijn.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

mauwiewauwie wrote:

En lees mijn teksen dan maar niet meer als je ze/het niet begrijpt

Wel, je bericht bevatte vage beschuldigingen en insinuaties. Je was in principe gewoon mensen aan het kleineren, al maakte je niet concreet wie (verstandig wellicht). Dan probeer ik wat nauwer te lezen waar het over gaat en dan blijkt het een nog meer verwarrend, onsamenhangend geheel te zijn, wat kennelijk de bedoeling is. Juist de eigenaardigheid van je bericht zorgde ervoor dat ik het ging lezen.

Maar uit je nieuwe bericht maak ik ongeveer op dat je jezelf ziet als een combinatie van een anarchist en een avant-gardist, in ieder geval op het gebied van schrijven. Dat is mooi, vooral als je poëet wilt worden, maar op een discussieforum die om wederzijdse communicatie draait heeft het niet weinig zin om berichten te schrijven waar je doodleuk aankondigt dat degene die het niet begrijpen er niet op mogen reageren.

Maar goed dit gaat niet meer over Drive en eigenlijk had je oorspronkelijke bericht ook niets met mij te maken, dus...

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Gaat dit nog over Drive mauwiewauwie? Alsjeblieft he, kun je die hersenspinsels over vrijheid in de filmwereld niet ergens anders dumpen?

Daarnaast begrijp ik ongeveer 25% van wat je neerplempt.. En dat meen ik. Lees een keer je eigen 'teksten' terug voordat je op 'post' drukt, want dit is gewoon tergend om te lezen.

Daarom je mijn Postings ook beter kan overslaan als je denkt **net als ik** alle waarheid in pacht te hebben uitleg**""net als ik bedoel ik dus dat ik nog gekker ben dan gek""

Dit was mijn allerlaatste post in zake Drive geïnterpreteerd vrijheid in film.

Mischien iets duidelijker maar zo als gewoonlijk wisten velen dit al?

Is dat zo?

?

Een Nigeriaan die zijn teksten door Google Translate haalt is nog beter te begrijpen!

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Bij voorkeur op een andere website dan MovieMeter... Modje?

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Bij Mulholland Dr. (2001):

Nee ik vergelijk mijn helemaal niet met iemand! ik heb wel een soort/vorm van

Taalverwerkingsstoornissen (afasie)

Problemen met schrijven/uitbeelden van schrijftaal !

niet met lezen en/of begrijpen (= alexie) als gevolg van een hersen-letsel (meestal in de linker hersenhelft).

Mogelijke oorzaken (o.a.)

Hersenletsel door ongeluk, verwonding,

kijk anderst even bij conspiracy theory

ik kan dus in 5 talen spreken alles beprijpen maar niet schrijven,

ik snap iedereen alleen kan mij op papier en computer met welk progamma mijn teksten goed uitbeelden en ben dus al 38 jaar bezig om begrepen te worden.

Verbaal wel MAAR TAAL op papier DUS NIET.

En ga er ook mee stoppen want de boodshap komt niet aan van mijn kant.

En ik kan wel 26 miloen keer proberen maar komt het nog niet aan.

Ik begin met hoofdletter en eindig met punt ?! Ik snap alles wat geschreven staat .

Dus ook mijn schrijven alleen kan het dus niet in gramatica begrijpenlijk schrijven.

Ik weet het dat het als gelul aankomt maar zo is het nu eenmaal

Als ik op een grote beurs kom in europa en mensen mij willen spreken of horen spreken snappen niet dat ik dit probleem ook heb. En denken vaak dan die is gek.

Tot ze met mijn spreken en praten

het is ongeveer als die laatste film van Milla Jovovich zij ziet andere gezichten bij het gezicht.

Ik met het schrijven ik zie niet wat ik schrijf. kan einsteins theory spreken maar niet schrijven,

Ik vergelijk mijn zelf met niemand dus kan er beter mee stoppen maar heb het geprobeert uit te leggen! Komma"s snap ,ik niet net als vele andere lettertekens.

Elke dokter zegdt je bent niet achterlijk maar je snapt het niet en je computer ook niet net als

meeste mensen maar nooit opgeven dan wordt je weer een kluizenaar.Op het www het blijven proberen kan wel quoten plagiaat plegen maar niet uitbeelden op papier.

mischien nu duidelijk. Sorry

En weet dus wel soms wie me helemaal niet begrijpt dit alleen met tolk.

ik snappen ik begrijpen maar ben geen racist is op schrift niet te doen We Bellen

dan snapt ook iedereen mij snap je ben dus dom in schrijven maar nog dommer om het op papier te zetten. En kan dus niet begrepen worden alleen door hoog geleerde en dat komt door mijn (= alexie)

jawaka

• 162 messages
  • 3312 votes

Je hoeft je niet te verdedigen hoor.

Op mij kom je over als een grappige kerel, en daar is niets mis mee!

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Als ik zo je berichten lees vind ik het niet heel onduidelijk, heb nu toevallig wat van je berichten gelezen bij Mulholland Drive, en snap niet echt wat er heel onduidelijk aan is, lijkt me wel vrij irritant dat je je steeds moet verontschuldigen maar dat lijkt mij persoonlijk wat overbodig.

Gewoon blijven posten zou ik zeggen en niet al te veel waarde hechten aan iemand anders zijn kritiek over randzaken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nou, lijkt me toch wel wenselijk dat je gewoon normaal Nederlands praat. Nu zit je vol met threads met dit soort gezwam. Met alle respect, maar dit kan toch niet op een discussiesite.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het zijn ook zulke lappen tekst, de posts in dit topic begrijp ik gewoon al niet (kan ook aan mij liggen), daar zou ik ze nogmaals voor moeten lezen.

Maar bij films heb ik persoonlijk nooit echt problemen met mauwiewauwie zijn stukjes en ik kom ze toch regelmatig tegen. Ik snap wel dat ie ergens zijn ei kwijt wil en dat het soms niet leuk is als hij opmerkingen krijgt, maar dan nog. Ergens heeft NW wel gelijk. Maar verder gewoon door blijven schrijven mauwie.

Dit soort dingen vind ik dan wel weer een beetje onnodig.

Drive (2011)

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Naomi Watts wrote:

Nou, lijkt me toch wel wenselijk dat je gewoon normaal Nederlands praat. Nu zit je vol met threads met dit soort gezwam. Met alle respect, maar dit kan toch niet op een discussiesite.

Tuurlijk daar heb je een punt, maar zoals Eline ook al zegt hij wil ook zijn verhaaltje kwijt, en als mensen zich er aan storen dan lijkt het me beter dat je de naam mauwiewauwie bij volgende post gewoon overslaat, en dan kunnen de mensen die het minder storend met hem in discussie gaan of niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar wat Pitakaas zegt klopt ook wel weer. (Mag dat hier gepost worden?)

mauwiewauwie wrote:

Daarom je mijn Postings ook beter kan overslaan als je denkt **net als ik** alle waarheid in pacht te hebben uitleg**""net als ik bedoel ik dus dat ik nog gekker ben dan gek""

Dit was mijn allerlaatste post in zake Drive geïnterpreteerd vrijheid in film.

Mischien iets duidelijker maar zo als gewoonlijk wisten velen dit al?

Is dat zo?

Pitakaas wrote:

Gaat dit nog over Drive mauwiewauwie? Alsjeblieft he, kun je die hersenspinsels over vrijheid in de filmwereld niet ergens anders dumpen?

Daarnaast begrijp ik ongeveer 25% van wat je neerplempt.. En dat meen ik. Lees een keer je eigen 'teksten' terug voordat je op 'post' drukt, want dit is gewoon tergend om te lezen.

Het moet niet telkens bij filmtopics besproken worden natuurlijk. Na 1 keer zijn verhaal doen is het ook wel duidelijk toch Filmpje1?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Filmpje1 wrote:

Tuurlijk daar heb je een punt, maar zoals Eline ook al zegt hij wil ook zijn verhaaltje kwijt, en als mensen zich er aan storen dan lijkt het me beter dat je de naam mauwiewauwie bij volgende post gewoon overslaat, en dan kunnen de mensen die het minder storend met hem in discussie gaan of niet.

Over die lappen tekst lees je makkelijk heen wou je zeggen. Wat jij wil zeggen is dus dat het ons probleem is. Zolang er geen negeerknop is is dit niet zo zwart-wit op te lossen.

Wel vooropgesteld, dat het gewoon een advies is naar mauwiewauwie toe, door wat meer de tijd te nemen voor een stuk komt er misschien al een veel logischere structuur uit.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Elineloves wrote:

Maar wat Pitakaas zegt klopt ook wel weer. (Mag dat hier gepost worden?)

(quote)

(quote)

Het moet niet telkens bij filmtopics besproken worden natuurlijk. Na 1 keer zijn verhaal doen is het ook wel duidelijk toch Filmpje1?

Dat ben ik ook met je eens, daar is dit topic voor. Gewoon hier ff uitleggen en dan is het klaar.

En als iemand dan begint te zeuren gewoon naar dit topic refereren

Naomi Watts wrote:

(quote)

Over die lappen tekst lees je makkelijk heen wou je zeggen. Wat jij wil zeggen is dus dat het ons probleem is. Zolang er geen negeerknop is is dit niet zo zwart-wit op te lossen.

Wel vooropgesteld, dat het gewoon een advies is naar mauwiewauwie toe, door wat meer de tijd te nemen voor een stuk komt er misschien al een veel logischere structuur uit.

Het zijn inderdaad ook wel lappen tekst, maar het is ook niet heel moeilijk om er overheen te scrollen.

tuurlijk het is een discussie topic dus dan is het ook wenselijk dat hij z’n teksten goed nakijkt en extra controleert. Maar als het echt niet beter wil, ja dan wordt het lastig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.