- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Manier van communiceren op MM
Manier van communiceren op MM
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Mijn leenwoordotheek is al een tijdje gesloten, ik mag ze houden. Ik kan je wel aan jou geven, kun je de jouwe terug bonjouren 
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
:)P
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar tegenwoordig worden der smiley's gebruikt.
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ... Dit soort dingen moet je natuurlijk niet zeggen als je nota bene zelf ook je leeftijd verborgen houdt. Beetje raar. Tenzij je uit 1993 komt natuurlijk...

mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
De zomer is weer aangebroken en de niet relevante discussies zijn losgebarsten in topics zonder enige betekenis. Maar ik doe er ook erg aan mee.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Een beetje discussie kan geen kwaad toch? Relevant of niet..
Vind alleen dat een niet-relevante discussie niet te lang door moet gaan, zoals je op sommige topics ziet. Het biedt geen ruimte voor mensen die wel iets relevants willen zeggen, waar vervolgens geen aandacht aan wordt besteed omdat die discussie aan de gang is.
Beetje jammer.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Moderators blinken trouwens wel uit in het te serieus nemen van het internet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zei de man die PSV WORDT KAMPIOEN bij de film Avatar plaatste... 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Zei de man die PSV WORDT KAMPIOEN bij de film Avatar plaatste...
Dat kun je ook niet serieus nemen natuurlijk 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als het nou een andere club was geweest. 
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Misschien roep ik dat soort dingen wel omdat ik het internet niet bepaald serieus neem?

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, want het is ontzettend stoer om niet serieus te zijn en alleen maar wat onzin te trappen. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Waarom nou bij Avatar en niet op het voetbal topic? 
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Zie je wel.
Jullie nemen het veel te serieus allemaal.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is algemeen bekend Miron. Jij gaat er anders ook wel heel serieus op in. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik denk niet dat Miron hierop reageert, anders krijgen wij welllicht het idee dat hij internet wel een beetje serieus neemt. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
In De Site > Gebruikers > Afscheid:
maar waar ligt de grens.
Zolang het een redelijke discussie blijft is offtopic gedoe nog wel aanvaard heb ik het idee. Maar wanneer het chatten in het ijle wordt dan mag het gewoon weer integraal weg.
MM blijft een (discussie)forum en geen chat. Die grens is meestal redelijk makkelijk te vinden. In de meeste gevallen is het trouwens ook niet zo grijs.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Ik vind het afdwalen naar die chats wel bijdragen aan een soort van familiaal sfeertje
.
Lekker knus.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Zolang het een redelijke discussie blijft is offtopic gedoe nog wel aanvaard heb ik het idee. Maar wanneer het chatten in het ijle wordt dan mag het gewoon weer integraal weg.
MM blijft een (discussie)forum en geen chat. Die grens is meestal redelijk makkelijk te vinden. In de meeste gevallen is het trouwens ook niet zo grijs.
Al zullen de meeste mensen vaak ook voor de gezelligheid op het forum te vinden zijn denk ik. Denk niet dat iedereen op het forum zit om echt serieuze discussies te voeren. Een bepaalde vorm van luchtigheid hoort er ook bij denk ik.
Be het wel eens met ASman..
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Als je wil chatten ga je gewoon naar een (/de moviemeter) chat. Ander medium, evenveel plezier.
Of je gebruikt het forum ervoor, ziet hoe je berichten verwijderd worden en raakt na verloop van tijd geband. Even dikke vrienden 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het wordt vervelend wanneer mensen een chat voeren die persoonlijk is. Dus waar je niet in kan stappen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik voer hier ook 0,0 discussies op het forum. Alleen af en toe met een modje via pm 
Lees alleen regelmatig recensies, en stem op de film die ik gezien heb. Daarnaast vind ik het ook erg leuk om films toe te voegen 
BBarbie
-
- 12893 messages
- 7675 votes
Wat is het verschil tussen "berichten" en "meningen"?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je recensies kan je aanvinken waardoor je de onzin berichten wegfilterd en je alleen de zinvolle berichten weg filtert. Meningen zijn dus in een zin zinvolle berichten
.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Maar niet iedereen vinkt zijn "zinvolle" berichten aan als meningen. en soms zie ik ook users die een halve zin of een reactie op iemand anders al als mening aanvinken.
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Welke chat? Dat IRC kanaal toch niet? Kan er niet gewoon een chatbox op de site geimplementeerd worden ofzo?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sommige topics zijn ook net een chatbox
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een van mijn grootste ergernissen is dat je de laatste tijd steeds vaker ziet dat een gebruiker een bepaalde film min of meer "adopteert". Als je dan de discussie bij zo'n film leest dan gaat het als volgt
- gebruiker A zegt dat de film fantastisch is
- gebruiker B geeft een negatieve mening
- gebruiker A verdedigt de film
- gebruiker C geeft een negatieve mening
- gebruiker D geeft een positeve mening
- gebruiker A zegt hoe leuk hij het vind een medestander te hebben
- gebruiker E geeft een negatieve mening
En dat gerust 10 of 20 pagina's lang. Op een gegeven moment, als je je mening hebt gegeven en alle argumenten wel voorbij zijn gekomen, dan kun je de discussie toch ook aan anderen over laten?