• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.151 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ooit een privébericht had met dreigementen omdat ik zei dat het gemiddelde bij A Walk To Remember wat te hoog lag naar mijn mening. Die is toch direct geband, terecht. Tja, het was ook een nieuwe user, ik denk dat dat wel een rol speelt voor moderators.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Dreigmails. Bij mij hebben ze dan de verkeerde voor zich!

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Ik krijg (gelukkig) nooit dreigmail. Ik vind het ook behoorlijk triest als je iemand dreigementen gaat sturen, als hij een film niet goed vind.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Valt mij uberhaubt op dat user,s hier een erg grote mond hebben veilig voor hun pc schermpje, ben benieuwd of mensen in het echte leven ook zo doen tegen anderen.

Ik meen mij te herrinneren dat ik hier op mm een keer erg blij was met de aankoop van een dvd en dan ook om de prijs.

Dan krijg je iemand die reageerd als volgt: Ha! die heb ik daar en daar gezien voor veel goedkoper!

Heel erg sneu hoor om daarvan te genieten.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Heb er net eentje gehad in verband met mijn review van District 9.

De naam van de user laat ik maar even achterwege. Trieste figuren daar trouwens bij dat District 9. Typ je een ellenlang review over waarom je de film niet goed vindt, gaan ze roepen dat je de film niet snapt.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Hoe durf jij films als A History of Violence, Man on Fire, Irreversible en Alles is Liefde zo laag te warderen??? Jij geeft ze nu een hoger cijfer of anders schiet ik een raket op jou huis af!

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

En vanzelfsprekend komen dan dit soort puberale grapjes alweer de kop opsteken. Ik lach me dood. Dit soort onzinnige chatpret uitlokkende nonsens wannabe-komische (en o zo originele!!!) berichten zijn ook een doorn in het oog van een normale discussie op de site.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Discussies bestaan hier tegenwoordig uit niet meer dan het standvastig achter je eigen mening blijven staan zonder daar enige vorm van compromis toe te laten. Dat resulteert in super grappige (maar voor velen ernstig serieuze) discussies waar elke user tot soms wel 10 keer zijn mening gaat herhalen. Meestal gepaard met het quoten van stukjes tekst van iemand om dan van onderwerp proberen te veranderen.

Puberale grapjes mogen best. Onze luxueuze wereld is al serieus genoeg. Toch.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Why so serious?

Mug: je hebt me beledigt en ik ga je neerschieten.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik heb maar 3 keer een hatemailtje gehad, meestal gaan ze over puberfilms met o.a. Mandy Moore. En dat terwijl ik haar best hoog heb zitten

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Het is niet zo niemand een puberale grap mag maken, want die hebben we allemaal op jongeren leeftijd wel gemaakt. Sommigen doen het nog steeds op oudere leeftijd. Maar dat mag wel een stuk minder, net als die chatberichten..

Gelukkig dat we allemaal kunnen meelachen om het quasi/grappige neerschieten van Mug.... Dat soort berichten zijn ook voor mij een doorn in het oog.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Ja inderdaad.

Smakeloos.

Echt een grote doorn.

Echt een dikke.

Vette.

...

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Tayama wrote:

Discussies bestaan hier tegenwoordig uit niet meer dan het standvastig achter je eigen mening blijven staan zonder daar enige vorm van compromis toe te laten.

Best wel zielig eigenlijk, als je ziet hoe bepaalde users zich steeds opnieuw in allerlei bochten wringen om toch maar niet hun ongelijk te moeten toegeven. Ach ja, je kan dan wel proberen om een discussie aan te knopen, maar als mensen halstarrig bij hun eigen mening blijven zit er niet veel meer in dan een eindeloos ja/nee-spelletje. Dan kijk ik liever nog een film.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Inderdaad een goede opmerking, Tayama. Ik hou van discussie, alleen is het hier vaak zo dat er redelijk snel door users met enkele krachttermpjes wordt gesmeten om woorden kracht bij te zetten of iets van dien aard, maar in feite tonen ze hier alleen maar aan dat ze niet anders kunnen, dat ze er anders niet uit komen.

Ook zijn hier een aantal users die menen deze site te runnen en zelf denken te kunnen bepalen wat er wel of niet in een bepaald topic mag. Dit is natuurlijk geheel aan de moderators, ik vind dat er best wat meer respect naar de moderators mag worden getoond.

Conclusie: Ik snap best dat niet iedereen hetzelfde is, of hetzelfde niveau heeft als mij bijvoorbeeld maar als iedereen nou gewoon elkaar respecteert in zijn of haar mening, komen we al een stuk verder. En als je het er niet mee eens bent, ga in discussie, maar wel op een normale manier.

Peace.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Sinds mijn ban heb ik meer restecp gekregen voor de modjes en nog minder voor bepaalde users.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Tayama wrote:

Ja inderdaad.

Smakeloos.

Echt een grote doorn.

Echt een dikke.

Vette.

...

Tokkie? Lul? of gewoon doorn

Maar even to the point. Waarom ik dat zei: was meer als grap/sarcasme bedoeld aangezien we het nu over dreigmails hebben.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Het begrip 'sarcasme' wordt dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg breed geinterpreteerd. En nogmaals, dat soort flauwe, onoriginele grappen kennen we ondertussen wel. Zeg dan niks als je niks nuttigs te melden hebt.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Laten we van Moviemeter dan gewoon een filmdatabase maken waar we alleen kunnen stemmen op films. Dat word pas dikke pret.

Af en toe lijken het hier wel een stel gefrustreerde strandgangers die geen zin meer hebben in het leven. En even serieus mensen, die herken ik met mijn getrainde oog hoor; 21 jaar woonachtig vlakbij het strand.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Tayama wrote:

Laten we van Moviemeter dan gewoon een filmdatabase maken waar we alleen kunnen stemmen op films. Dat word pas dikke pret.

Af en toe lijken het hier wel een stel gefrustreerde strandgangers die geen zin meer hebben in het leven. En even serieus mensen, die herken ik met mijn getrainde oog hoor; 21 jaar woonachtig vlakbij het strand.

Komen daar dan veel mensen zich van een duin gooien of zo... ?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Of nemen ze een ziltwateroverdosis?

• 31148 messages
  • 5448 votes

Pastichio Rocker wrote:

Of nemen ze een ziltwateroverdosis?

Wel gedurfd voor een stel mosselen.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

In Julianadorp zijn geen mosselen

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Ik heb het geluk nog nooit slachtoffer te zijn geweest van zo iets triests (even afkloppen) maar het is een goede reden waarom je niet je adres in je profiel moet neerzetten. Je hebt er altijd gekken bij zitten.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Krijg je meteen persoonlijk afrekeningen aan de deur na een slechte kritiek op hun favoriete films.

diaan11

• 88 messages
  • 590 votes

JDSsmetje wrote:

Ooit een privébericht had met dreigementen omdat ik zei dat het gemiddelde bij A Walk To Remember wat te hoog lag naar mijn mening. Die is toch direct geband, terecht. Tja, het was ook een nieuwe user, ik denk dat dat wel een rol speelt voor moderators.

Valt me op dat meerdere mensen een dreigmail hebben gehad nav A walk To Remember, ik ook.

Was wel even verbaasd, iemand die me kanker toewenst omdat ik de wandeling niets vond om te onthouden!

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Waar ik me tegenwoordig aan stoor zijn users die in het heetst van een discussie een andere user de huid vol schelden, een minuut later hun bericht aanpassen en dan doen alsof er niets gebeurd is. Dat is behoorlijk frustrerend voor de user in kwestie en als mod sta je er nogal machteloos tegenover. Als je dan als derde partij een misbruikmelding maakt, mist die ook helemaal z’n effect aangezien het oorspronkelijke bericht dusdanig veranderd is dat er geen sprake meer is van een overtreding. Dit soort gedrag verziekt de sfeer in bepaalde topics en tussen bepaalde users ontzettend. Kan er niet naar een manier gezocht worden om hier efficiënt tegen op te treden?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Wat jij wil is dat de editknop wordt verwijderd?

Ik vind het een handige optie dat je nog even je bericht aan kan passen. Doe het zo vaak. Maar ik heb dan ook het lef om toe te geven dat ik iets hebt aangepast aan m'n bericht en dat heeft niet iedereen.

En waarom maak jij je druk of een misbruikmelding wel of niet aankomt? Dat is toch alleen iets voor de mods om zich druk over te maken? Of ben je vast aan het oefenen voor als het zover is?

De 'verwijder bericht' knop mag overigens wel weg van mij. Dat is pas irritant in een discussie: mensen die hun bericht zomaar verwijderen zodat je er op een gegeven moment geen worst meer van kan maken wie wat nou tegen wie zegt.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik wou dat jij verwijderd werd.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Ik wou dat jij verwijderd werd.

Dit is geen correct Nederlands, meneer Dijk. Het zou moeten zijn: 'Ik zou willen dat jij verwijderd zou worden'.

Enne... waarom?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Heb het ook vaak meegemaakt dat mensen (vaak vervelende) berichten verwijderden in een discussie. Dergelijke berichten quote ik nu dan maar altijd als ik er op reageer. Dan kan de persoon in kwestie verwijderen wat hij wil, maar het gequote bericht blijft staan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.