• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Geen idee wat er de jongste weken gaande is, maar het lijkt wel of een heleboel topics ondergesneeuwd zijn met infantiele scheldpartijen en onzinnige discussies. Het motiveert me in ieder geval niet om nog veel te participeren op het forum. Ik vind het een triestige evolutie en ik hoop dat de mods tijdig ingrijpen om escalaties te voorkomen. MovieMeter is een fijne plek, maar op dit moment is het toch echt moeilijk aan het worden om de juiste topics (lees: topics die gezuiverd zijn van kinderachtig gedoe) te vinden.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Zolang het op straat toeneemt, neemt het op forum's in het kwadraat toe.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Helemaal eens met Halcyon. Er zijn een aantal users die ontzettend haantjesgedrag vertonen, zo irritant.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik sluit me aan bij Halcyon. Er zijn op dit moment te veel uber-actieve prietpraat-slowchat-scheld-gebruikers die hier de boel verzieken, al een lange tijd. Ook een reden voor mij dat ik stukken minder participeer dan voorheen. Ik ben al blij dat ik die games-topics al niet meer open. Dat was een half jaar geleden al hels, ik wil niet weten hoe 't nu daar vergaat.

De laatste tijd zie ik al dat de moderators al veel van die onzinnige discussies zonder pardon verwijderen. Nu nog de accounts van die gebruikers.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Mug wrote:

Ik ben al blij dat ik die games-topics al niet meer open. Dat was een half jaar geleden al hels, ik wil niet weten hoe 't nu daar vergaat.

Vergeleken met 1/2 jaar geleden (en langer), zonder twijfel erop vooruitgegaan. Een stuk volwassener dan vele andere topics, discussies bij films, etc... .

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

De laatste weken is het trouwens angstvallig gezellig/rustig bij de game-topic's.

Misschien dat het bij de film-topic's er heviger aan toe gaat, maar sinds Mug daar weg is, gaat het er best vriendelijk aan toe .

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Als Mug nu nog Mod was zouden er wel weinig users overblijven.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Halcyon wrote:

Geen idee wat er de jongste weken gaande is, maar het lijkt wel of een heleboel topics ondergesneeuwd zijn met infantiele scheldpartijen en onzinnige discussies. Het motiveert me in ieder geval niet om nog veel te participeren op het forum. Ik vind het een triestige evolutie en ik hoop dat de mods tijdig ingrijpen om escalaties te voorkomen. MovieMeter is een fijne plek, maar op dit moment is het toch echt moeilijk aan het worden om de juiste topics (lees: topics die gezuiverd zijn van kinderachtig gedoe) te vinden.

Same here! Vind dat er ook soms een pijnelijk straaltje cynisme word rondgestrooit in vele topic's.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Ach, toen Mug mod was werd er ook veel (en veel) geluld en bijna niemand geband.

Maar het slow-chat gezever is verder wel toegenomen. Ook veel opmerkingen die grappig bedoeld zijn maar inhoudelijk compleet 0,0 bijdragen aan een of andere discussie.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Nouja beter grappig dan beledigend.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Gesteld dat ze ook grappig zijn wel ja.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Af en toe grijpen moderators wel in als er slowchat is, alleen kunnen ze ook niet alles in 't oog houden natuurlijk. En aangezien slowchat meer irriterend is dan echt een persoonlijk aanval, is er niet direct iemand die het initiatief neemt om de meldingsknop aan te klikken.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Nouja vind een persoonlijke aanval nog wel erger hoor. Slowchat kan anders best wel gezellig zijn. Maarja... grenzen zijn er ook.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Er is een MM chat. Als mensen echt willen keuvelen kunnen ze daar naartoe. Een forum is niet echt de plaats voor slowchats.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Film Pegasus wrote:

alleen kunnen ze ook niet alles in 't oog houden natuurlijk.

Jawel hoor.

• 31148 messages
  • 5448 votes

sinterklaas wrote:

Nouja vind een persoonlijke aanval nog wel erger hoor. Slowchat kan anders best wel gezellig zijn. Maarja... grenzen zijn er ook.

Ik bedoel dat slowchat meer irriterend is dan dat slowchat een persoonlijke aanval inhoudt. Al is dat af en toe wel het geval helaas...

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Halcyon wrote:

En dan hebben we het nog niet gehad over de haatmail of pesterij berichten die ontvangen worden op de MM privéberichten. Ik heb ze al diverse keren ontvangen en heb dit onlangs ook doorgegeven aan de Mods. Heel opvallend is dat ik van al die users waarvan ik pesterij/haat berichten heb ontvangen zij de LOTR trilogie in de top 10 hebben staan of meer andere bekende blokbusters. Voor sommige users schijnt kritiek op de de voor hun favoriete films gelijk te staan aan heiligschennis. Ik begin in ieder geval schoon genoeg te krijgen van al die haatberichten. Af en toe lijkt het wel "Nujij.nl" op MovieMeter.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Dan zou OH een dagtaak moeten hebben .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haatmail omdat je niet een bepaalde film de moeite waard vind? 't Moet niet gekker worden nee. Dat is wel heel jammerlijk.

Net of het trouwens leuk is als iedereen elke film leuk vind. Dan heb je geen discussie meer en is deze site waardeloos.

• 31148 messages
  • 5448 votes

wibro wrote:

(quote)

En dan hebben we het nog niet gehad over de haatmail of pesterij berichten die ontvangen worden op de MM privéberichten. Ik heb ze al diverse keren ontvangen en heb dit onlangs ook doorgegeven aan de Mods. Heel opvallend is dat ik van al die users waarvan ik pesterij/haat berichten heb ontvangen zij de LOTR trilogie in de top 10 hebben staan of meer andere bekende blokbusters. Voor sommige users schijnt kritiek op de de voor hun favoriete films gelijk te staan aan heiligschennis. Ik begin in ieder geval schoon genoeg te krijgen van al die haatberichten. Af en toe lijkt het wel "Nujij.nl" op MovieMeter.

Idd zeer jammer dat het soms zo ver gaat. Al heb ik er persoonlijk gelukkig geen last van. En vind ik de LOTR trilogie evengoed een saai, slaapwekkend en langdradig epos. Ieder z'n smaak natuurlijk. Zo lang het over de film zelf gaat mag iedereen van mij in de aanval of de verdediging gaan. Zolang het maar geen welles-nietes spelletje wordt natuurlijk.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Erwinner wrote:

Dan zou OH een dagtaak moeten hebben .

Ik moest ook onmiddellijk aan Onderhond denken. Ik heb in ieder geval besloten de pesterijberichten te verwijderen zonder ze te lezen. Ik weet toch van wie ze komen. Dan hoef ik mij in ieder geval aan het geschrevene niet te ergeren. Het heeft eigenlijk ook gewoon geen zin om je eigen daar lang druk over te maken, maar leuk is het natuurlijk ook niet. Ik krijg nu eenmaal veel privéberichten omdat ik elke week aan de MM contest meedoe en ook zelf regelmatig een contest organiseer..

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

Idd zeer jammer dat het soms zo ver gaat. Al heb ik er persoonlijk gelukkig geen last van. En vind ik de LOTR trilogie evengoed een saai, slaapwekkend en langdradig epos.

je hebt pm

filmhater

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Haatmail..... overdrijven is ook een vak?

Iedereen ontvangt weleens verontwaardigde e-mails van bezoekers die zich 'gekwetst' voelen als zij zien dat de favoriet een laag cijfer krijgt. Zo werd de server van MM aan een heus consumentenbond test onderheven toen Irréversible een 0.5 optekende.

Gewoon de schouders ophalen en ne-ge-ren. Dat was de, en is nog steeds de boodschap die ik af en toe te horen krijg; en terecht.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Hahaha, ik wil ook haatmail!

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Zag in een ander topic dat je ook al mail wilde hebben.

Iemand die Kos even een pm wil sturen. Inhoud maakt niet uit

• 31148 messages
  • 5448 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

je hebt pm

filmhater

oei, gaan we persoonlijk worden

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

wibro wrote:

Ik moest ook onmiddellijk aan Onderhond denken.

In die 5 jaar dat ik hier zit maar een keertje of 3 gehad denk ik. Mensen maken zich hier liever publiekelijk belachelijk blijkt.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

dragje wrote:

Haatmail..... overdrijven is ook een vak?

Haatmail is inderdaad overdreven. Ik geef toe; erg ongelukkig uitgedrukt door mij.

Laat ik het dan zo noemen; mail die men als ongewenst beschouwt, omdat men de inhoud als beledigend ervaart.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

@wibro

Beetje triest inderdaad.

Maar je moet maar zo denken, die mensen die beledigende teksten schrijven doen dit omdat zij geen argumenten kunnen verzinnen. De reactie fundeert louter op emotie. Je kunt het beste gewoon je schouders ophalen en daar, terecht, boven staan.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ja, dat is ook gewoon een schande vind ik. Iemand op iemands zijn filmkennis gaan bedreigen of uitschelden. Van mij mogen dat soort users linearecta van de site gekickt worden.

En deze is ook al helemaal erg: Bij de film Wake of Death van Jean Claude van Damme had iemand de film slecht genoemt en een zware tegenvaller en hem een 1* gegeven. (kan kloppen want het is ook een prul) en toen kwam er zo'n een of andere klote-breezergast die ene user helemaal verrotschelden van: Ja jij hebt geen verstand van films en het is net alsof je iemand bedreigt en je moet je bek houden. Ja en dan denk ik: Iemand die alles van Jean Claude van Damme 5 sterren geeft en de rest kut vind zegt dat iemand anders geen filmkennis heeft? En loopt degene die nou net die ene film van JCVD slecht vind helemaal zwart te maken? Verbazingwekkend dat die gast nog steeds op de site zit. Met zowat bij elke film allemaal breezertaal gebruiken enz. Terwijl er al zoveel users geband worden die vergeleken met dat soort figuren nog wel aan de regels houden. En klopt het nu ook dat die gasten die recentelijk dreigmails stuurde (naar Wibro oa) al bij de neus genomen zijn?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.