• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.548 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Heeft hij daarna nog avances gemaakt ?

Een toilet kan je in vlaanderen wel doortrekken, maar als het over aftrekken gaat ...

lollige bui vandaag.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Aftrekken met de aftrekker, zo'n spul waarmee je het water van de vloeren wegveegt.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Halcyon wrote:

Aftrekken met de aftrekker, zo'n spul waarmee je het water van de vloeren wegveegt.

Hangt van de huisbaas af.

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

Poepen betekent toch ook iets heel anders in Vlaanderen ??

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Haha ja, dat betekent n**ken

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Onderhond wrote:

Heeft hij daarna nog avances gemaakt ?

Een toilet kan je in vlaanderen wel doortrekken, maar als het over aftrekken gaat ...

In het limburgs (althans, waar ik me bevond) betekent aftrekken, doortrekken. En ja, die huisbaas heb ik alle hoeken laten zien... nou goed?

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Ik woon ook in Belgisch Limburg en daar heb ik toch nog nooit van gehoord...

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

jordybeukeboom wrote:

Haha ja, dat betekent n**ken

in.....

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ze zijn in Belgie wel dol op poepsex.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Vraag me trouwens af sinds wanneer je een stem moet verantwoorden tegenover bepaalde users. Blijkbaar vindt men het nodig om vanuit een minachtende houding iemand op het matje te roepen en om argumenten te vragen. Nu kan ik best begrijpen dat je soms vragen hebt bij iemands stem, maar dat kan ook op een vriendelijke en normale manier gevraagd worden denk ik (hoop ik).

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Misschien moet je eerst een nadenken wat de achtergrond van zo'n situatie is ... zou best kunnen dat je het eerder al een keer vriendelijk gevraagd hebt. Of 4 keer eerder. En het ook al bij andere mensen gezien hebt.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Onderhond wrote:

Misschien moet je eerst een nadenken wat de achtergrond van zo'n situatie is ... zou best kunnen dat je het eerder al een keer vriendelijk gevraagd hebt. Of 4 keer eerder. En het ook al bij andere mensen gezien hebt.

Nou niet alleen natuurlijk.

De eerste vraag was of je je altijd moet verantwoorden. Het antwoord is natuurlijk nee. Maar goed het kan ook zeker geen kwaad op een serieuze vraag een onderbouwd antwoord te geven.

Maar zowel vragen als antwoorden zijn bij vooraf ver verwijderde en diep ingegraven standpunten eerder bot en kortzichtig dan dat ze wat opleveren. En die discussies kunnen lang duren, zoals nu ook weer. Dagen, dagen, dagen en dagen...

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ik heb nagedacht voor ik dit heb neergeschreven, toch bedankt om me nog even op m'n verantwoordelijkheden te wijzen .

Maar eh, ik spreek niet alleen over de lopende discussie bij Ghost in the Shell (hoewel die wel de aanleiding was voor dit bericht). Heb het bij mezelf ook al enkele keren meegemaakt, vandaar... MM is inderdaad een discussiesite, maar voor elk individu heeft die interactie een andere invulling. Jij en ik kunnen en willen onze mening over een film met argumenten staven. Anderen kunnen of willen dat niet en in mijn ogen kan je die users dat niet kwalijk nemen (iets wat hier daadwerkelijk gebeurt).

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

In dat geval heeft het weinig nut om ook daadwerkelijk wat achter te laten bij een film. Stem dan gewoon en laat het daarbij. Is de kans erg klein dat mensen je om verantwoording vragen.

Daarbij zijn er in het geval van bepaalde users duidelijke aanwijzigingen dat ze zomaar wat uit hun nek zouden kunnen lullen. Beetje triest dan dat zo'n stemmen meegenomen worden.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

@Halcyon

Nee hoor, hij had ook op een normale manier kunnen zeggen dat hij het niet wou/kon. Had dan ook geen probleem geweest. Alleen begon hij zich vreselijk aan te stellen zonder de vraag te beantwoorden.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

In dat geval heeft het weinig nut om ook daadwerkelijk wat achter te laten bij een film. Stem dan gewoon en laat het daarbij.

precies.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Goto wrote:

Alleen begon hij zich vreselijk aan te stellen zonder de vraag te beantwoorden.

Net omdat zo'n vraag vaak vanuit een minachtende houding vertrekt in mijn ogen. Maar goed, misschien moeten we het hier maar bij laten. Internet is nog altijd een medium waar veel slechte en goede bedoelingen verloren gaan door het gebrek aan "non-verbale taal". Misverstanden zijn dus schering en inslag .

ninoboy1

• 222 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

In dat geval heeft het weinig nut om ook daadwerkelijk wat achter te laten bij een film. Stem dan gewoon en laat het daarbij. Is de kans erg klein dat mensen je om verantwoording vragen.

Daarbij zijn er in het geval van bepaalde users duidelijke aanwijzigingen dat ze zomaar wat uit hun nek zouden kunnen lullen. Beetje triest dan dat zo'n stemmen meegenomen worden.

wiel lult hier nu trouwens?

uw stemmen slaan op deze site op niets.

leven met iemand anders stem is blijkbaar groot probleem voor u,..!

hij zal metzijn vrouw samen naar de videotheek zijn geweest,ken er zelfs die samen naar cinema gaan.

0,5* op the dark knight,ook zonder zinnige uitleg!

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Beetje triest dan dat zo'n stemmen meegenomen worden.

Dus een stem telt alleen als je er een in jouw optiek plausibele argumentatie aan kunt koppelen? Of lees ik ergens over?

Edit: Of heb je het dan over specifieke gevallen waar users van de ene dag op de andere hun stem wijzigen? (Ik vermoed dat laatste...?)

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

ninoboy1 wrote:

(quote)

wiel lult hier nu trouwens?

uw stemmen slaan op deze site op niets.

leven met iemand anders stem is blijkbaar groot probleem voor u,..!

hij zal metzijn vrouw samen naar de videotheek zijn geweest,ken er zelfs die samen naar cinema gaan.

Heeft hij gewoon een flinke recensie bij geschreven. Zoek hem maar eens op. Waarom jij je trouwens met een discussie bemoeit waar je niets van afweet is me ook een raadsel.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Halcyon wrote:

(quote)

Dus een stem telt alleen als je er een in jouw optiek plausibele argumentatie aan kunt koppelen? Of lees ik ergens over?

volgens mij bedoelt hij dat hij de film niet heeft gezien, anders heb je helemaal gelijk.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Halcyon wrote:

Edit: Of heb je het dan over specifieke gevallen waar users van de ene dag op de andere hun stem wijzigen? (Ik vermoed dat laatste...?)

Inderdaad dat laatste. Die bepaalde user vertoont gewoon een vast gedrag, waaruit je alleen maar kan vermoeden dat er toch iets niet helemaal pluis is. Zeker als hij elke vraag om opheldering volledig uit de weg gaat, en op andere vragen complete onzin uitkraamt.

Begrijp de verwarring niet zo, zei daarvoor toch al dat iedereen gewoon mag stemmen waar hij zin in heeft zonder zich te hoeven verantwoorden

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Begrijp de verwarring niet zo, zei daarvoor toch al dat iedereen gewoon mag stemmen waar hij zin in heeft zonder zich te hoeven verantwoorden

Mja, het leek me op het eerste gezicht wat tegenstrijdig, maar nu je jezelf verduidelijkt hebt ben ik weer helemaal mee .

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

ninoboy1 wrote:

Ja en dat is precies wat OH en ik samen gedaan hebben naar de cinema gegaan om The dark knight te zien. OH deed dat voor mij maar soit.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Straf trouwens, een koppel dat samen naar de cinema gaat.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Ik vind overigens niets zo vreselijk irritant dan met iemand naar een film te kijken waarvan je weet dat diegene het een kutfilm vindt.

Laat staan de bioscoop.

Maar ieder z'n meug verder. .

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Halcyon wrote:

Straf trouwens, een koppel dat samen naar de cinema gaat.

Ja vreemd he? Sommige mensen schijnen dat gewoon niet te begrijpen..en dat je dan voor de ander ook wel eens naar een film meegaat die je zelf vreselijk vind is voor sommige users hier helemaal moeilijk in te denken. Dat heet iets voor elkaar overhebben. En aan OH is tijdens een film niet echt te merken dat hij er niks aanvind hoor.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Ik vind overigens niets zo vreselijk irritant dan met iemand naar een film te kijken waarvan je weet dat diegene het een kutfilm vindt.

nog altijd beter dan alleen.

Laat staan de bioscoop.

dan helemaal

Maar ieder z'n meug verder. .

zekers en vast.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Linn wrote:

Ja vreemd he? Sommige mensen schijnen dat gewoon niet te begrijpen..en dat je dan voor de ander ook wel eens naar een film meegaat die je zelf vreselijk vind is voor sommige users hier helemaal moeilijk in te denken. Dat heet iets voor elkaar overhebben. En aan OH is tijdens een film niet echt te merken dat hij er niks aanvind hoor.

Volgens mij was Halycon's reactie niet zo serieus bedoeld

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Die van mij was sarcastisch bedoeld en niet gericht aan Halcyon maar naar aanleiding van.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.