- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Beoordelingen geven
Beoordelingen geven
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
van wat je vindt van de film in kwestie. Daarvoor moet je het toch niet aanvinken als recensie ofwel soms?
Ik snap overigens nog steeds niet wat dat met mijn bericht te maken heeft.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
heeft niet echt te maken met je eerdere post. Ik bedoelde gewoon dat je niet alles als recensie kunt aanvinken.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik constateer steeds vaker, dat er wel commentaar bij films wordt gegeven (na gezien te hebben), maar dat er niet gestemd is of alleen een cijferbeoordeling in een bericht staat.
Nieuwe trend? Heb ik iets gemist? Bestaat een optie als 'afgeschermd stemmen' oid?
Ben ik nog 'ouderwerts' door steeds trouw bij MM en bij de IMDB te stemmen?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Een cijfer geven en deze niet voorzien van commentaar vind ikzelf ook storend, maar discussieren over film zonder een cijfer te geven moet kunnen vind ik.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Vind ik ook. Probleem is wel dat veel users dan meteen denken dat je meediscussieert over een film die je niet eens zag (wat vaak heel wat gezeur met zich meebrengt).
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Alsof jouw actie van gisteren serieus te nemen is. Wat een kinderachtig gedoe ...
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Speranza, dit is geen website met een handboek.
Jij doet jezelf voorkomen alsof je hier actief bezig bent voor een afstudeeropdracht in je studie Rechten. Enige probleem, je hebt geen idee waar je het over hebt; En dat is voor velen lachwekkend.
Dit groeit echt tot een merkwaardige obsessie, en de enige die er daarom geen lol aan beleeft ben je zelf. Ik ga geen uitleg geven alleen omdat jij die eist. Misschien had ik die ooit wel gegeven, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n trek meer in. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Als het moet kan ik afzinken tot kinderachtig gedrag. Als je de discusie van gisteren echt goed gevolgd hebt weet je dat ik daartoe wel door kinderachtig gedrag van anderen toe ben aangezet.
Andere discussies boeien mij niet. Als jij oneigenlijke stemmen uitbrengt zal dat gewoon aan een mod gemeld worden. De site is groter dan jou en de mensen waar je discussies mee voert.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Beter zelf een bericht verwijderen dan met modder blijven gooien. Dat laat ik liever aan anderen over.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Een cijfer geven en deze niet voorzien van commentaar vind ikzelf ook storend, maar discussieren over film zonder een cijfer te geven moet kunnen vind ik.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Moet ook kunnen vind ik. Heeft ook niemand last van.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Beter zelf een bericht verwijderen dan met modder blijven gooien. Dat laat ik liever aan anderen over.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Wauw, 10 ongeleven privé berichten.
Allen van onze vriend de Italiaan, Speranza.
Deze is voor jou, Combi. 
[edit Kapp: privébericht verwijderd]
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
ALs dit een privebericht is wat doet hij dan hier?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind ik ook een beetje vreemde gang van zaken.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Onbeschoft? Laat me niet lachen.
Ik heb nog 40 privé berichten door te spitten, want lezen doe ik ze niet meer. Allemaal over een 0,5 die ik bij "zijn favoriete" film geplaatst heb.
Jezus-Christus.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als je je gestalked voelt dan meld je dat bij een moderator maar je hoort gewoon geen privéberichten in het publieke forum te plaatsen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik weet in ieder geval wel dat, als ik een reactie op een bericht van jou heb altijd het bericht moet gaan quoten. 50% van de door jou geplaatste berichten wordt verwijderd en dat is erg vervelend.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Vertel svp wel het hele verhaal nu je alles in de Privé aan het zetten bent. Iedereen mag van mij La Meglio Gioventù (2003) een 0,5* geven. Ik reageerde op de flauwe discussie bij deze film die inmiddels terecht door een moderator is verwijderd. Ik heb een quote van een eerder uitgesproken positief bericht van Tayama bij deze film geplaatst om het contrast tussen zijn 0,5* en dat bericht te laten zien. Dat gebeurt volgens mij meer op deze site. Zo zag rose laatst dat mijn geschreven oordeel over Titanic (1997) radicaal is veranderd ten opzichte van vijf maanden geleden. Ik heb dit dan ook uitvoerig uitgelegd.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Heb er ook echt lang over na moeten denken.
Israël word plat gebombardeerd, en hier word geschokt gereageerd om een te lezen privé bericht. Bijna grappig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kromme vergelijking en totaal niet relevant.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Die vergelijking is echt bijna grappig inderdaad.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Het is geen vergelijking.
Er zijn echter dingen in deze wereld waar ik mij wel zorgen om maak.
Dit, is enkel om te lachen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Zijn mail wordt plat gebombardeerd. Mooie vergelijking.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Zijn mail wordt plat gebombardeerd. Mooie vergelijking.