• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

Beoordelingen geven

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Tharoy wrote:

Dat jij een andere filmsmaak hebt, oké, maar ga dan niet telkens bij elke Amerikaanse film lage cijfers geven, dat is gewoon zo voorspelbaar en het laat je nogal door de mand vallen.. Alsof je expres laag stemt.

Vreemd. Dat hij voorspelbaar is, wil toch juist zeggen dat hij consequent is? Blijkbaar houdt Onderhond niet van dit soort films en dan zou het toch raar zijn als hij nu ineens heel anders zou stemmen?

Je kunt je hooguit afvragen waarom hij zichzelf zo kwelt en die films ziet. Ondertussen verdoet hij een groot deel van zijn leven met films waarvan ik vooraf al kon bedenken dat hij ze niks zou vinden.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Wouter wrote:

Je kunt je hooguit afvragen waarom hij zichzelf zo kwelt en die films ziet. Ondertussen verdoet hij een groot deel van zijn leven met films waarvan ik vooraf al kon bedenken dat hij ze niks zou vinden.

't Was anders een fijn tripje naar de bios, lekkere bak popcorn erbij, filmpje kijken ... niet dat het jou verder wat aan zou gaan.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Kan hier weer een hoop geschrapt worden lijkt me. Zo'n discussie wordt onderhand oeroud..

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

wibro wrote:

(quote)

Voorlopig heb jij helemaal nog geen cijfer gegeven voor deze film. Heb jij deze film eigenlijk wel gezien? Wel makkelijk anders om andermans mening af te kraken. Ga eerst zelf maar eens deze film bekijken en geef dan je mening. Op jouw manier geef je alleen maar aan dat het wél persoonlijk bedoeld is.

Daar gaat het helemaal niet om! Het gaat erom dat Onderhond zo'n negatieve instelling heeft dat hij elke Amerikaanse film niet hoger dan 2,0* geeft. Dat hij nu een laag cijfer geeft, oké, maar ik heb vooral kritiek op zijn stemgedrag in het algemeen.

Het slaat bijvoorbeeld nergens op om TDK 0,5* te geven en een andere actiefilm die niet Amerikaans is gewoon 4,0* te geven.

Dit zijn gewoon van die dingen die mij irriteren bij OH, net als veel anderen.

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Tharoy wrote:

Het gaat erom dat Onderhond zo'n negatieve instelling heeft dat hij elke Amerikaanse film niet hoger dan 2,0* geeft.

Bekijk zijn stemlijstje eens wat beter voordat je zulke uitspraken doet svp.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Adrenal wrote:

(quote)

Moet hij dan bij elke Amerikaanse film die hij slecht vindt toch maar een hoog cijfer geven?

*zucht* Wat heb ik een hekel aan dat domme sarcasme.

Het is onmogelijk dat iemand bijvoorbeeld 0,5* geeft aan TDK, zonder enige onderbouwing, en aan een of andere Russische film 4*!

Dat is dus bij OH het geval. Het heeft niets met smaak te haten, hij is gewoon gewend om Amerikaanse films te haten, hij is gewoon niet anders gewend. Iemand met een beetje objectiviteit en een positieve instelling geeft zo'n film 2,5/3* sterren. Dan hoor je mij niet klagen. Maar als je zulke onzinnige 0,5* geeft aan behoorlijk Amerikaanse klassiekers, dan is er gewoon iets mis.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Adrenal wrote:

(quote)

Bekijk zijn stemlijstje eens wat beter voordat je zulke uitspraken doet svp.

Heb ik gedaan. Afgezien van een paar uitzonderingen geeft hij bijna nooit hoger dan 2,0*. Oja, kijk ook maar eens naar zijn onzinnig waslijst van 0,5*, kijk maar, bijna alleen maar Amerikaanse films.

Dit alles is overigens niet persoonlijk bedoeld, maar toch vond ik 't wel waard om een discussie over te voeren. Mijn punt is gewoon dat OH gewoon eens wat positiever moet zijn, want je verwacht helemaal niet dat iemand als hem wel heel veel stemt en recensies geeft, maar blijkbaar een afkeer heeft aan Amerikaanse films in het algemeen, op een paar uitzonderingen na.

Maar goed, blijf maar lekker doorgaan zo, en je kwellen met films waar je toch een bloedhekel aan hebt.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Het is onmogelijk dat iemand bijvoorbeeld 0,5* geeft aan TDK, zonder enige onderbouwing

Staat anders een serieuze lap tekst bij de film waar ik redelijk gedetailleerd uitleg waarom ik de films niks vond

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Tharoy wrote:

(quote)

Het gaat erom dat Onderhond zo'n negatieve instelling heeft dat hij elke Amerikaanse film niet hoger dan 2,0* geeft.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Kindje Kindje toch.. Hetzelfde zou je dan ook over mij kunnen zeggen want ik vond W. Ook een draak van een film. En wat gaat het jou in godsnaam aan welke film Onderhond kijkt? Al kijkt hij alleen maar films die hij niet goed vind (en kwelt hij zich daar volgens jou zo mee) Dan nog hoef jij je daar niet aan te ergeren want je hebt niks met OH te schaften. En zoals ik al vaker gezegd heb gaan OH en ik vaak gezellig samen naar de cinema en kan het dan ook wel eens zijn dat OH dat wel eens voor mij doet of ik voor hem. En dan kan het wel eens voorkomen dat een van ons de film dan niet leuk vind.

Niet je frustraties gaan uitleven op een User die je helemaal niet kent he, koop maar een boksbal ofzo

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik vind W. nu al een draak van een film terwijl ik 'm nog niet eens heb gezien! 0,5*

Iron Maiden

• 2649 messages
  • 7061 votes

waar slaat dat nou weer op.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Tharoy wrote:

Het is onmogelijk dat iemand bijvoorbeeld 0,5* geeft aan TDK, zonder enige onderbouwing, en aan een of andere Russische film 4*!

Maar als je zulke onzinnige 0,5* geeft aan behoorlijk Amerikaanse klassiekers, dan is er gewoon iets mis.

HPfmsmprproest??? TDK een klassieker????? Laat me niet lachen! (O! Te laat!).

En volgens mij wordt er véél en véél vaker zomaar een HOOG cijfer gegeven met alleen maar een onderbouwing als: 'vette film!'

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Pastichio Rocker wrote:

Ik vind W. nu al een draak van een film terwijl ik 'm nog niet eens heb gezien! 0,5*

Dat is al wel een beetje voorbarig Misschien kun je W. toch beter eerst kijken en misschien krijgt hij dan zelfs wel 5* Deniro of Pacino zitten er niet in he?

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Linn wrote:

zoals ik al vaker gezegd heb gaan OH en ik vaak gezellig samen naar de cinema

Noemen de Belgen nou de bioscoop, cinema? Hoorde ik laatst ook in Any Way the Wind Blows.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Tharoy wrote:

Dat is dus bij OH het geval.

Onzin. Onderhond beargumenteert het prima. Dat je het niet met hem eens bent, is iets anders.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

rokkenjager wrote:

(quote)

Noemen de Belgen nou de bioscoop, cinema? Hoorde ik laatst ook in Any Way the Wind Blows.

Hahaha Ja, ik begin het al over te nemen zonder dat ik het zelf echt doorheb.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

hehe.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Bij Dark Knight, The (2008):

speranza wrote:

(quote)
Ik ben het helemaal met je eens! Ik doe niet mee aan het grenzeloos bewieroken van deze overgewaardeerde film. Deze film heeft mij geen seconde weten te raken.

Ik neem jou reactie al bij al niet eens serieus,als je Fight Club,Titanic, American Beauty enal 0,5 geeft.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

Hehe, volgens mij is het een film hater.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Laat hem toch gewoon zijn eigen mening hebben. Als hij de film niet goed vind, dan is het toch zijn recht om er 0,5* voor te geven. Het maakt toch ook niet uit, als jullie maar kunnen genieten van de film.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Nomak wrote:

Laat hem toch gewoon zijn eigen mening hebben. Als hij de film niet goed vind, dan is het toch zijn recht om er 0,5* voor te geven. Het maakt toch ook niet uit, als jullie maar kunnen genieten van de film.

Tuurlijk, heb er geen problemen mee zé maar als je zijn stemmen bekijkt, oftewel is het 0,5 of 5,0. Toch niet logisch? =s

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ahzo, op die manier bedoel je. Dat is normaal gezien ook niet logisch. En daar zitten ook een paar titels tussen waar ik totaal niet mee akkoord ga. Maar als hij bijvoorbeeld Rocky (1976) een halve ster geeft, dat maakt voor mij de film niet slechter. Als ik de film maar goed vind.

finalman

• 1767 messages
  • 1579 votes

speranza wrote:

(quote)
Ik ben het helemaal met je eens! Ik doe niet mee aan het grenzeloos bewieroken van deze overgewaardeerde film. Deze film heeft mij geen seconde weten te raken.

je stemmenlijst, goh. Ofwel is ie slecht ofwel goed.

Zwart of Wit.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

speranza wrote:

(quote)

Je bent inderdaad niet serieus te nemen met vrijwel enkel 5* of 0,5* beoordelingen en een top 10 met enkel Italiaanse films. Lijkt me dat je of een erg eenzijdige zwart wit kijk hebt op de dingen of gewoon de stemmen probeert te manipuleren.

mierenmark

• 113 messages
  • 183 votes

speranza wrote:

(quote)

ik begrijp wel dat ierdereen niet van de zelfde films houd maar een beetje respect voor dit meesterwerk mag ook wel

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

mierenmark wrote:

ik begrijp wel dat ierdereen niet van de zelfde films houd maar een beetje respect voor dit meesterwerk mag ook wel

Ten eerste is dit geen meesterwerk en ten tweede moet jij dan ook respect tonen voor The Shawshank Redemption waar je amper 0,5* geeft.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Met uitzondering van de wijze woorden van Nomak lees ik alleen maar berichten van mensen die zichzelf veel te serieus nemen. Mensen die denken alle wijsheid in pacht te hebben en zondaars die eerlijk voor hun eigen onafhankelijke mening durven uit te komen proberen te stenigen en aan het kruis te nagelen. "Heer, vergeef het hun! Ze weten niet beter!"

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Hoewel ik vaak je berichten zeer smakelijk vind speranza, vind ik toch dat je iets te fel overdrijft hierin. TDK is geen hype in mijn ogen en ik heb hem nog niets eens gezien.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

speranza wrote:

van mensen die zichzelf veel te serieus nemen

Why So Serieus!

"Heer, vergeef het hun! Ze weten niet beter!"

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.