• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.913 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Zei je eerst niet dat je een responsive site wilde maken die zowel mobiel als op de desktop versie bekeken kon worden?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat zou ik idealiter inderdaad wel willen, maar heb daar helaas de tijd niet voor. Wat er nu is heeft me al een half jaar gekost Ik neem voor nu genoegen met losse desktop/mobiele site zoals er al was. Dat heeft als bijkomend voordeel dat mensen bewust kunnen switchen tussen volledige / beperktere site, ipv dat de site dat voor je bepaalt op basis van de grootte van je scherm.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

mjk87 wrote:

- De top 10 bij gebruikers zijn nu gewoon 10 films onder elkaar, in dezelfde lijst haast zo lijkt het als de laatste stemmen, met dezelfde breedte, kleuringen en zonder een rand eromheen. Het komt niet echt over als een afgebakend stukje, dat dé top 10 van een bepaalde user moet zijn.

Mee eens. Misschien is een kader erom heen toch mooier.

Verder de complimenten, ziet er vooralsnog mooi uit.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4512 votes

Ha, de schrijfvakken zijn grijs? Of op de pc in elk geval met een klein zichtbaar lijntje. Stuk beter, dank! Overigens ziet de site op de tablet er werkelijk schitterend uit Jordy, dat moet ook gezegd.

Op de tablet verdwijnt de menubalk wel bovenin beeld als je te ver naar beneden scrollt, geen idee of dat de bedoeling is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo, dit is even wennen zeg. Maar het ziet er erg goed uit, klasse. Wel is de site erg wit en vind ik het smiley-verhaal erg jammer, maar daar is alles al over gezegd dus dat laten we maar zo.

Prettig dat er ook een multi-quote knop is. Die miste ik in het verleden nog wel eens. Nog mooier was geweest als je ook tegelijk meer dan 1 bericht van iemand kan quoten. Dit gaat er niet in komen vrees ik?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ook net overgeschakeld

Minpuntjes:

- De emoticons. (Ik heb het gevoel dat er ook minder zijn?)

- Ik heb het gevoel dat alles meer plaats in beslag neemt op je scherm.

Maar al bij al toch geslaagd.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Emoticons: te veel is nooit goed, lekker minimaal houden.

Mooie layout in forum, zonder meer. Wellicht veel ruimte links en rechts.

Rechts is dan wel mooi vrij voor de Win8.1 charms bar, en links voor de geopende bladen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zouden internetlinks misschien een andere kleur dan zwart mogen krijgen? Nu vallen ze nauwelijks op als je ze plaatst.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dat ligt aan jou dan. Ik zou het mooi zo laten.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wanneer ik bijvoorbeeld een film aanklik(laatste reactie, dus geel mapje) en dan weer wegga blijft dit mapje geel. Was het niet zo dat als ik een topic had bekeken dat het daarna weer een grijs mapje werd?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Apollinisch wrote:

Dat ligt aan jou dan. Ik zou het mooi zo laten.

Jij wordt er slechter van als de kleur bv lichtblauw zou worden?

Wat ik ook mis is dat je op de hoofdpagina van het forum niet meer direct het bericht van de user die het laatste in die sectie heeft gereageerd kan lezen. Als ik bv het voetbaltopic neem, dan vind ik dat wel jammer. In het oude format kreeg je een directe doorverwijzer.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Wat ik ook mis is dat je op de hoofdpagina van het forum niet meer direct het bericht van de user die het laatste in die sectie heeft gereageerd kan lezen. Als ik bv het voetbaltopic neem, dan vind ik dat wel jammer. In het oude format kreeg je een directe doorverwijzer.

Klik op "laatste bericht" vooraan in de regel. Is vetgedrukt zwart.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

horizons wrote:

(quote)

Klik op "laatste bericht" vooraan in de regel. Is vetgedrukt zwart.

Ahja, I see. Dan is dat verzoekje allang opgelost. Top.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ben aan het uitzoeken hoe ik nu bij afgekeurde toevoegingen kom en nieuwe inzenden. kom er niet uit ?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Beweeg rechtsboven in het scherm met de muis over je avatar.

Selecteer 'toevoegingen'.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

kappeuter wrote:

Beweeg rechtsboven in het scherm met de muis over je avatar.

Selecteer 'toevoegingen'.

Hartelijk dank

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Het is even wennen maar ziet er erg goed uit.

Buiten alles wat genoemd is wel 2 kleine dingetjes.

- Als je boven in de zwarte balk op mijn films klikt, en naar een lijst gaat komen er in sommige mappen geen kruisjes achter een titel te staan om deze vanuit de map te kunnen verwijderen.

- Als je in je profiel op meningen klikt, krijg je meteen alle meningen die je geplaatst hebt onder elkaar ipv. dat het direct door gelinkt wordt naar 0-9 zoals het eerst was.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

moviemafketel wrote:

Wanneer ik bijvoorbeeld een film aanklik(laatste reactie, dus geel mapje) en dan weer wegga blijft dit mapje geel. Was het niet zo dat als ik een topic had bekeken dat het daarna weer een grijs mapje werd?

nee

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ja, wel een beetje, aangezien a) ik betwijfel of links dan meer in het oog zouden springen, en b) het er lelijker uit zou zien.

Als de mogelijkheid bestond om tekst vetgedrukt te maken zou het een ander verhaal zijn, maar nu vind ik het echt meer dan opvallend genoeg.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Mijn zoekbalk in Chrome bugged een beetje. Zie hier: http://reinierbonis.nl/temp/mm.mp4

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

The Oceanic Six wrote:

Zo, dit is even wennen zeg. Maar het ziet er erg goed uit, klasse. Wel is de site erg wit en vind ik het smiley-verhaal erg jammer, maar daar is alles al over gezegd dus dat laten we maar zo.

Prettig dat er ook een multi-quote knop is. Die miste ik in het verleden nog wel eens. Nog mooier was geweest als je ook tegelijk meer dan 1 bericht van iemand kan quoten. Dit gaat er niet in komen vrees ik?

waar zie je een multi quote knop?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik mis de meningen knop onderaan de pagina, vond ik altijd best handig. Is het een idee om die daar ook te plaatsen ipv alleen bovenaan? Al is het maar een klein icoontje o.i.d

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

(quote)
waar zie je een multi quote knop?

De knop quote splitsen staat er bij mij toch bij.

Als dit in het vorige format ook zat, dan heb ik dat zeker gemist.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4512 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik wel Zeker tegen die witte achtergrond is dat voor mij lastig te zien. Donkere kleur of grijs geen probleem, maar niet te licht. Ik zie tussen het schrijfvak en de achtergrond ook nauwelijks verschil, moet me dan echt concentreren. Dus liever niet als ik het dan ook nog moet lezen.

tuktak

• 1 messages
  • 0 votes

Speciaal een account aangemaakt om het nieuwe ontwerp te bekijken, ziet er allemaal top uit!

Klein dingetje is dat bij een klik op permalink het desbetreffende bericht iets achter het menu verdwijnt.

Verder maar snel doorvoeren op MuMe dus!

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

http://i43.tinypic.com/bhlyp.png

Neem aan dat je het probleem al ziet, Jordy?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Is de dubbele punt achter updates >mijn updates: nieuw? Wel overzichtelijk. Voor het mooie zou hij net een tikkie groter mogen

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Wanneer volgen de andere metersites?

Zullen die het oude ontwerp langer behouden?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Hm ik heb de test button aangevinkt voor het nieuwe design, maar tot nu toe verandert er bij mij niks. Heb al een keer uitgelogd en opnieuw ingelogd. Chrome op iPhone, neem aan dat deze combinatie gewoon werkt?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Officiële weergave van deze woorden:

dvd

blu-ray

Met kleine letters. Misschien een goed moment om dit nu eens juist weer te geven.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.