- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4885 votes
Het ziet er godverdoeme fantastisch uit. En ben blij dat het lettertype ietsjes groter is geworden. Moet ik tenminste niet meer mijn bril op het tipje van mijn neus zetten 
Het verlies van een paar smileys vind ik nog steeds jammer, maar er zijn ergere dingen in het leven 
Puik werk Jordy !
Technisch vraagje : op welk platform is MM gemaakt ?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
op welk platform is MM gemaakt ?
PHP en Javascript
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Ik vind het nieuwe design wel prettig tot nu toe. Oogt inderdaad wat meer van 'deze' tijd. Het is iets duidelijker (groter) en vind het (nog steeds) overzichtelijk. Tot op heden dus tevreden 
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Zou de witte achtergrond iets meer gebroken wit kunnen/mogen worden (evt. een optie?)? Nogal fel voor de ogen momenteel
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als Google ook hun achtergrond aanpast, omdat wit te fel is, zal ik er over na gaan denken 
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Op google moet je geen teksten lezen 
Om de één of andere reden stoort het me hier meer dan op andere websites. Misschien omdat het over de hele breedte wit is ofzo, terwijl bv. Tweakers donkere zijbalken heeft. In het nieuwe MM design is er gewoon héél veel wit en weinig kleur
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hoe moet ik dat nieuwe desing zien, ik zie zo niks
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Instellingen in je account. Ga het nu allemaal testen op de mobiel ook. De desktop site lijkt gewoon responsive verder
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Knap, meteen overgeschakeld. Op de pc via Chrome loopt alles vlot. Als ik daarna wil testen op de smartphone (Android) loopt dat blijkbaar niet automatisch....
En ik krijg het daar blijkbaar ook niet meteen goed. Nieuwe lay-out op de pc en oude op de smartphone.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het nieuwe design voor de mobiele versie van de site volgt nog.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ah, leuk om weten. Voor de rest ziet het er wel goed uit. Ben net gewoon overgeschakeld en zal wel zien als er iets misloopt zeker? Een frisse look kan nooit kwaad. Knap gedaan!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja als je problemen / bugs tegen komt dan hoor ik het graag. En verder mag er natuurlijk lekker gekeuveld worden over de voor- en nadelen van dit nieuwe design 
Bedankt alvast voor de reacties tot dus ver. En (nogmaal) bedankt aan de crew en in het bijzonder kappeuter voor het goede testen eerder want er lijkt zo op het eerste gezicht niet heel veel mis meer te zijn (zeg ik heel voorzichtig
)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ben even weg, zal later op de avond weer even reageren waar nodig.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@t 606 > profiel>instellingen>Nieuw Design>Ik wil het nieuwe uiterlijk van de site testen 
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Dat idee had ik al.
Film >> Algemeen >> IMDb
Haha, hoe kom je toch telkens aan die oude berichten... 
Zo erg dat ik zwarte kousen draag en op zondag geen radio en TV kijk...
Maar dit dus niet.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Kan er überhaupt méér worden gedaan met de grote witte vlakken langs de tekst? Dan zou ik in eerste instantie denken aan de opties die bovenaan het scherm worden gegeven en die vroeger in het linkse menu stonden (mijn updates etc.). Het zou praktisch zijn mocht ik die opties altijd te zien krijgen, ongeacht hoe ver ik naar beneden heb gescrolled.
Nu werkt die witruimte echt eerder als een zaklamp die in mijn ogen schijnt. Ik heb ook even bewust gekeken naar enkele andere websites die ik regelmatig bezoek, en die gebruiken eigenlijk allemaal wel iets om de zijkanten in te vullen (Bloomberg, Tweakers, Goal.com) met iets anders dan maagdelijk wit.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Oef - dit is wel érg wit. Wat dat betreft vond ik het vorige design een stuk aangenamer. Dit is erg vermoeiend voor mijn ogen. Verder vind ik de website door het grote lettertype een stuk minder overzichtelijk aanvoelen (je moet nu veel meer scrollen om berichten te lezen). En de emoticons gaan er inderdaad enorm op achteruit (zowel in kwaliteit als in kwantiteit). Maar soit, de film-pagina's zien er inderdaad iets "moderner" uit, en aan de rest wen ik vanzelf.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik merk wel dat je in de nieuwe lay-out niet meer kan zien wat de nieuwe berichten zijn. 'Nieuw' in de zin van 'nog niet gelezen sinds vorig moment van aanloggen. Vroeger was dat met zo'n geel aanteken, en dat mis ik nu wel.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Niet alle avatars worden op de respectievelijke profielpagina weergegeven? Die van FlyLo en Film Pegasus krijg ik niet te zien in ieder geval.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Thx, heb het gevonden, en moet zeggen dat het kei stoer desing is.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Op Safari werkt het prima. Na wat berichtjes over het 'vrij witte scherm' heb ik mij helderheid eens wat feller gezet (staat doorgaans laag), en ik moet beamen dat het toch een lichte aanslag op mijn pupillen is.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Oef - dit is wel érg wit. Wat dat betreft vond ik het vorige design een stuk aangenamer. Dit is erg vermoeiend voor mijn ogen. Verder vind ik de website door het grote lettertype een stuk minder overzichtelijk aanvoelen (je moet nu veel meer scrollen om berichten te lezen). En de emoticons gaan er inderdaad enorm op achteruit (zowel in kwaliteit als in kwantiteit). Maar soit, de film-pagina's zien er inderdaad iets "moderner" uit, en aan de rest wen ik vanzelf.
Op Safari werkt het prima. Na wat berichtjes over het 'vrij witte scherm' heb ik mij helderheid eens wat feller gezet (staat doorgaans laag), en ik moet beamen dat het toch een lichte aanslag op mijn pupillen is.
Blij dat ik niet de enige ben!
Ander (klein) gemis: waar is de knop gebleven om direct naar het laatste bericht van een topic te gaan?
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Film Pegasus, dat icoontje is nu verplaatst naar de linkerkant.
Verder ziet het er prima uit moet ik zeggen, maar zoals hiervoor al is gezegd, vind ik het ook iets te wit eruit zien. Lijkt net een zaklamp in m'n gezicht, zoals FlyLo aangeeft.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Niet alle avatars worden op de respectievelijke profielpagina weergegeven? Die van FlyLo en Film Pegasus krijg ik niet de zien in ieder geval.
Klopt, zie het zelf ook niet.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Blij dat ik niet de enige ben!
Ander (klein) gemis: waar is de knop gebleven om direct naar het laatste bericht van een topic te gaan?
Op "laatste bericht" klikken in het forumoverzicht. 
Waarom stretchen de berichten zich trouwens niet tot dezelfde breedte als de grijze balk waarin ook de paginanummers staan? Dat stuk wit naast alle berichten voelt nu aan als loze ruimte. De rest van de site maakt wel gebruik van deze breedte; de berichten alleen niet.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Ik zie zowel die van jou als van mezelf.
Ik zocht alleen maar naar de familiaire knop dus zag ik de tekst natuurlijk over het hoofd 
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Film Pegasus, dat icoontje is nu verplaatst naar de linkerkant.
Ik denk dat je dat gele ding bedoelt om aan te duiden dat er een film of topic is met nieuwe berichten. Ik had het vooral binnen die film of topic waarin je kon zien welke berichten nu effectief nieuw zijn....
Ik zie wel dat ik nu meer zal moeten werken ook met die permalinks, wat ik vroeger nooit deed.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Niet alle avatars worden op de respectievelijke profielpagina weergegeven? Die van FlyLo en Film Pegasus krijg ik niet de zien in ieder geval.
Ik gok dat dat hier mee te maken heeft.