- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- GamesMeter.nl
GamesMeter.nl
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
WDQWRWARFWADWAFWAFWAFWAFWAFWAFWADFWAF
Dat spel ken ik niet.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Sorrie dat was even een impulsieve reactie. Aangezien mijn eerdere bericht voor nogal wat ophef heeft gezorgt wilde ik rustig de tijd nemen om in de tegenaanval te gaan. Ben al een dikke half uur aan één bericht aan het werken druk ik perongeluk shif + scroll en BOEM ! al die geinversteerde (klote) tijd voor niks. Vandaar die nietzeggende reactie dus. Dat is ook een minpuntje hier op moviemeter. Zodra ik mijn post plaats en ik terug ga ontbreekt mijn tekst en blijft er alleen quote over, mits je die hebt dan.
edit: duurt dus weer even voordat ik weer terug kom op deze discussie 
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
En als je dit toch wilt doen, ben ik er bijna zeker van dat die markt bij films dan weer tig keer groter is dan bij games.
Op IMDB staan trouwens ook games. En veel van die "primitieve"/oude(re) spelletjes doen het daar zeer goed (Tetris, Castlevania, Duke Nukem... ze scoren allemaal erg hoog). Sommige Mortal Combats die nieuwer zijn (waren), scoren lager dan oudere uitgaven enz... Hoezo het valt niet te vergelijken?
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Dat is ook een minpuntje hier op moviemeter.
Een tip: doe het voortaan eerst in Word als je denkt veel te moeten typen.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Misschien dat ik dat voortaan wel ga doen. In iedergeval heb ik dit best vaak ervaren en ik ben nu eenmaal een persoon waar snel een draadje knapt. Heb soms de neiging om mijn beelscherm naar beneden te donderen. Maar goed djelle wacht rustig af. Zal je vandaag of morgen wel laten zien waarom ik GELIJK heb 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Op IMDB staan trouwens ook games. En veel van die "primitieve"/oude(re) spelletjes doen het daar zeer goed (Tetris, Castlevania, Duke Nukem... ze scoren allemaal erg hoog). Sommige Mortal Combats die nieuwer zijn (waren), scoren lager dan oudere uitgaven enz... Hoezo het valt niet te vergelijken?
Wat ik bedoel te zeggen is dat de game-industrie nog in zijn kinderschoenen staat en je die niet écht kan vergelijken met een filmindustrie die al meer dan 100 jaar draait. Heb overgens nooit gezegd dat ik tegen een gamemeter was trouwens...
En wat imdb betreft. Zo'n handjevol stemmen zegt nou niet echt veel over het algehele game-gebruik, lijkt me...
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Gemiddelde zegt niks zonder een fatsoenlijke onderbouwde mening.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Wat ik bedoel te zeggen is dat de game-industrie nog in zijn kinderschoenen staat en je die niet écht kan vergelijken met een filmindustrie die al meer dan 100 jaar draait.
Don-Saluhovic
-
- 9 messages
- 18 votes
waarom komt er geen gamesmeter.nl ?????????
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Een gamemeter zou echt een fantastisch toevoeging zijn aan de bestaande "meters".
Hoop dat hij er komt.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Ja, maar da's dan weer een beetje egoistisch bekeken.
"Games zeggen mij niks, dus hoeft dat er inderdaad niet te komen..."
Persoonlijk zeggen boeken mij ook niet zoveel, maar ik ben blij voor de liefhebbers van die zaken dat er nu een 'metersite' voor hen is. Fuck it, hoe meer meter.nl's hoe beter.
Dat is gewoon mijn mening en die plaats ik omdat daar een forum voor is. Is niks egoïstisch aan.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dus nu gaat het tussen TVmeter en Gamesmater die allen bij misschien in 2007 komen ?
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Is het een concurrentiestrijd? Van mij mogen ze beiden komen, maar als ik een moest kiezen zie ik liever de gamesmeter komen.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Is het een concurrentiestrijd? Van mij mogen ze beiden komen, maar als ik een moest kiezen zie ik liever de gamesmeter komen.
Denk niet dat alles in een keer komt. Veel te grote karwei.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dus nu gaat het tussen TVmeter en Gamesmater die allen bij misschien in 2007 komen ?
Niet per se, misschien komen ze allebei, en misschien komen ze allebei niet. Voorlopig in ieder geval geen tijd voor en zin in, eerst de openstaande dingen voor de huidige 3 sites maar eens aanpakken, dat gaat voor.
thomzi50
-
- 1991 messages
- 2527 votes
Misschien is het al aangehaald eerder dit topic of in een ander topic, maar als Gamemeter komt, komen dan ook spellen als fifa'99 - om maar wat te noemen, een oud spel dus - er op? Zoja, zijn wel erg lastig te beoordelen
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Natuurlijk komen er oude spellen op. Je hoeft ze toch niet te beoordelen.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Misschien is het al aangehaald eerder dit topic of in een ander topic, maar als Gamemeter komt, komen dan ook spellen als fifa'99 - om maar wat te noemen, een oud spel dus - er op? Zoja, zijn wel erg lastig te beoordelen
FIFA 99, daar kon je nog 5 keer overkoppen achter elkaar 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Ik denk dat een eventuele gamemeter een groot succes zal worden. Behalve enkele forums zijn er volgens mij nog niet echt soortgelijke sites te vinden. Correct me if i'm wrong.
Charles Manson
-
- 463 messages
- 0 votes
ik ben sterk voor een gamemeter.nl
lijkt me top!!
ik denk dat het net zo'n succes zal wordne als de reeds bestaande -meters
danijel
-
- 120 messages
- 1077 votes
gamemeter.nl zou geweldig zijn, ben zelf ook een gamer en een nederlandse site (waar je je stem kan uitbrengen) daarvan zou leuk zijn.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Hopelijk is ie dit jaar klaar. 
En de achtergrond mag wel lichtgroen zijn van mij.
Moviemeter: Oranje
Musicmeter: Blauw
Boekmeter: Paars
en dan Gamesmeter: lichtgroen. 
Edu
-
- 90 messages
- 190 votes
Lol ik dacht net ook aan een Gamesmeter en ik zie dat ik niet de enige ben met het idee. 
En ik vind Gamesmeter meer toevoegen dan TvMeter, omdat met TV kan je gewoon even 10min. kijken naar het programma of eerder van mensen horen hoe zijn het vinden dan dat het met games kan.
Kortom ik hoop dat GamesMeter.nl dit jaar erbij komt. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Topictitel aangepast. Ik heb hier geen tijd voor, GamesMeter.nl komt er niet.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Toch jammer inderdaad. TV meter vind ik niet zo erg, die duikt toch teveel in een niche, maar games zijn toch hét medium dan nog niet in meterformaat beschikbaar is.
Maar het zij zo, ben verder toch geen actief gamer meer 
Artifact
-
- 229 messages
- 0 votes
Verdomme. No offence Jordy, maar ik baal er van dat Gamemeter definitief gecancelled is. Naar mijn mening zou dit één van de weinige - zo niet de enige - serieus te nemen Game forum(s) kunnen zijn. Roep al tijden dat Gamemeter dé concurrent wordt binnen de game scène. Sinds ik een tijdje actief ben op insidegamer en xbox360only merk ik hoeveel users opzoek zijn naar ''echte'' discussies ipv. ''fanboy wars'' en kinderachtige niettes-welles conversaties. Admins grijpen vaak niet in (niet alleen op dit soort forums) en users hebben niet tot weinig inspraak. Gamemeter zou misschien wel dé oplossing kunnen zijn. De meter community staat immers garant voor een stukje kwaliteit. Het systeem, de users, de admins verdienen allemaal een dikke pluim. Pff desnoods zamel ik handtekeningen in als 't nodig is om dit gedaan te krijgen!
P.S. - verheugde me al op het (her)ontdekken van retro games