- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- GamesMeter.nl
GamesMeter.nl
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Heb Comicmeter ook al voorgesteld op Gamesmeter, lijkt me wel grappig die vele Kuifje's erop alleen al die Suske & Wiske's oei... 
Gewoon op boekmeter toelaten.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Waarom niet? Stripboeken mogen niet op Boekmeter...(jammer genoeg)...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wouter pleit er dus voor om die dingen wel toe te staan.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Wat vind jij zelf Jordy?
Wel of niet?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is aan de crew/mods van BoekMeter, niet aan mij.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Oh, oké, dan zal ik hen wel eens mailen op mijn boekmeter acound...maar je eigen mening dan? (niet opdringerig bedoelt hoor).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb me er niet genoeg in verdiept om een mening te hebben.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik zou er gewoon een aparte categorie en toplijst voor aanmaken. Lijkt mij niet zo moeilijk werkbaar....
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Dat kan inderdaad misschien wel, en je bent daar toch ook een crewlid? Misschien kan je het voorstellen aan de andere crewleden?
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Er zijn zoveel graphic novels die ik daar graag zou zien, dus ik zou gewoon direct alle strips toelaten. Wat maakt het uit?
Ronnievb
-
- 602 messages
- 683 votes
Ik denk dat het massastemmen op comics als de Suske en Wiske's zo uit de hand zou lopen dat alle andere, minder bekende comics er nogal in zouden verdrinken. Bovendien is het gat met veel literatuur die er nu besproken wordt wel zo groot dat het amper in één categorie geschaard kan worden.
Ik ben dus tegen toevoegen.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Gewoon 1 aparte comic categorie is toch de oplossing? Minder bekende dingen raken toch altijd ondergesneeuwd door populaire dingen. Dat je zie je hier op moviemeter ook en zou geen argument moeten zijn om het maar niet te doen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik denk dat het massastemmen op comics als de Suske en Wiske's zo uit de hand zou lopen dat alle andere, minder bekende comics er nogal in zouden verdrinken.
Alsof je dat nu met Harry Potter en LOTR nu niet hebt.
Bovendien is het gat met veel literatuur die er nu besproken wordt wel zo groot dat het amper in één categorie geschaard kan worden.
Ik ben dus tegen toevoegen.
Snap ik niet. Je hebt er toch geen last van?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Daar zijn geen >200 films van verschenen.
Ik zie het al voor me: een hele comic-top 100 vol Suske en Wiske's.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Het is in de eerste plaats een site om erover te discusseren, waarnaast zo'n toplijst leuke bijkomstigheid is. Het zij zo als die toplijst er dan mee vol staat.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Zal vast niet, want er zijn vele andere strips die beter zijn zoals Kuifje.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Daar zijn geen >200 films van verschenen.
Ik zie het al voor me: een hele comic-top 100 vol Suske en Wiske's.
Geloof ik niks van.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geinig topic, lees hem voor het eerst door. Ben Jordy dankbaar dat er een Gamesmeter.nl is gemaakt, ben er dagelijks te vinden. Jammer dat de site nog net wat te weinig vaste dagelijkse leden kent voor discussie maar dat komt vanzelf.
Ik hoop nog wel altijd op tvmeter.nl 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Geinig topic, lees hem voor het eerst door. Ben Jordy dankbaar dat er een Gamesmeter.nl is gemaakt, ben er dagelijks te vinden. Jammer dat de site nog net wat te weinig vaste dagelijkse leden kent voor discussie maar dat komt vanzelf.
Ik kom er ook dagelijks, het is best wel leuk. Alleen het ledenaantal nog. 
Statiegeld
-
- 340 messages
- 308 votes
Goh, de ene nieuwe metersite is er en er wordt direct weer gezeurd over een andere.
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Dat soort sites zijn er al genoeg... bovendien vind ik het, strkas met musicmeter er ook bij, wel genoeg. Geen zin om nog meer tijd en geld te besteden aan iets wat me toch niet zo boeit persoonlijk (games, boeken, wat dan ook...).
Is het echt zo dat je Games en Boeken niet echt interesant vindt. Als ik jou was zou ik dan stoppen. Ik heb overigens ik neit zoveel met boeken 7 games, hoor. Maar ben gwoon benieuwd waarom je dan toch een games & boek meter bent begonnen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Zit er ook zo nu en dan op, maar kijk meer rond dan echt discussieren. Daarvoor zijn er idd te weinig actieve leden. En te veel games om echt met elkaar in contact te komen 
Heb overigens een intressante switch gemaakt. Ik gamede vroeger veel meer dan dat ik films keek. Nu is het precies andersom sinds een jaar. Maar er komt een game(BF3 al duurt dat nog een jaar of 1-2) die dat weer om kan gooien. 
Charmides
-
- 414 messages
- 1304 votes
En uiteindelijk toch een gamesmeter
Ik heb er ook een account op : FelixTheCat. Maar is TV(serie(s))meter niet wat? Of Sportmeter? Ik kan zo heel wat sporten en sportclubs enz opnoemen 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Series meter is op zich wel leuk. Maar de miniserie die niet op MM zelf staan staan meestal op de forums. zoals 24, prison break etc. Dus het is niet noodzakelijk
Charmides
-
- 414 messages
- 1304 votes
Series meter is op zich wel leuk. Maar de miniserie die niet op MM zelf staan staan meestal op de forums. zoals 24, prison break etc. Dus het is niet noodzakelijk
Wel gelijk maar het zal toch leuk zijn als je je favoriete series bijvoorbeeld sterren wilt geven enzo en dan kijken welke serie de meeste sterren krijgt en of meningen met elkaar daarover verschillen of gelijk zijn. Net als bij films.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik denk dat er toch te weinig animo voor is. 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Jammer dat gamesmeter niet echt wil werken.
Dat een game minimaal 2 jaar oud moet zijn om toegevoegd te worden vind ik ook niet echt een goede keuze.