- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- GamesMeter.nl
GamesMeter.nl
gremlin gizmo
-
- 111 messages
- 0 votes
Waarom geen game meter lijkt me leuk.
En dan hele ouwe games tot nieuwe dat zal toch wel kunnen?
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Zie hier overigens literatuurmeter.nl:
http://www.literairnederland.nl/
Sinds vanmiddag in de lucht.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
hmm, beetje "lege" site en weinig buitenlandse boeken...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De site heet dan ook literatuur Nederland...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
waar slaat deze shit op!

yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
De site heet dan ook literatuur Nederland...
er staat niet nederlandse literatuur, das toch net wat anders.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De site is net online. Dat zal nog wel groeien.
Overigens kan ik na registratie niet op boeken stemmen. Vreemd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waarom geen game meter
Dat soort sites zijn er al genoeg... bovendien vind ik het, strkas met musicmeter er ook bij, wel genoeg. Geen zin om nog meer tijd en geld te besteden aan iets wat me toch niet zo boeit persoonlijk (games, boeken, wat dan ook...).
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Ronald Plasterk, voorzitter van de jury van de Libris Literatuurprijs, opende de site vandaag in "Buitenhof" op NL3, tijdens zijn column aldaar. Tot vanochtend vroeg was men er nog mee bezig, dus kan zijn dat er nog wat problemen zijn.
Bedoeling is dat het nu voor het publiek mogelijk wordt om de recenseren en te discussieren over voor de Librisprijs genomineerde boeken en hun schrijvers, zo meen ik te hebben opgevangen.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
waar slaat deze shit op!
Welke shit gremlin?
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
er staat niet nederlandse literatuur, das toch net wat anders.
Er staat literair Nederland en dat lijkt me helder.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Die literairnederland die werkt helemaal niet lekker, tijd voor bookmeter.nl, met dezelfde lay-out als moviemeter.nl
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
helaas, moviemeter en straks musicmeter, daar hou ik het bij 
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ik vind het al een lastig idee, en zonder verzamel, en beoordeling van hele albums.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Inmiddels van mening veranderd 
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Een gamemeter zou ik nochtans ook wel erg cool vinden. (de platforms zouden wel apart moeten zijn: pcgames, playstation, gameboy etc...) Het is een medium waar er net als bij films zoveel over te analyseren en stemmen valt. Ook veel nostalgie komt er bij kijken... Aah laat ik nog wat "blood" spelen... 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Meesterlijk spel.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Inderdaad! Het is vrijwel het enige spel dat ik altijd kan blijven spelen... Op één of andere manier blijft het me boeien en speel ik deze (vroege) shooter regelmatig opnieuw... (Alle andere games speel ik zelden, weinig of sommige zelfs nooit opnieuw) Nog niet zo lang geleden weer eens alle moeite van de wereld gedaan om Blood toch maar te laten draaien op XP. Ik had het weer eens nodig...
Ik was dit spel al aan het spelen van het jaar dat het uitkwam. 96 geloof ik... Wat een genot! Ik was er helemaal weg van (vond het feitelijk beter dan Duke Nukem) en speelde het uren en uren met zoveel plezier... Aaah, de nostalgie... Daarna een behoorlijke tijd kwijtgeraakt en af en toe weer gevonden en opnieuw met veel plezier gespeeld... (ben nogal slordig) Nu heb ik het plasmapack (extra episode!) en de Cryptic Passage! Blijer kan ik niet zijn...
Alleen spijtig dat ik de CD-ROM niet meer heb (de muziek was geweldig, een flinke bijdrage tot de sfeer) en dat ik de filmpjes nooit kan laten afspelen...
Beste spel ooit gemaakt vind ik. Heer-lijk gewoon. De geluidjes, de vijanden, de mooie effecten (zeker voor zijn tijd!), de coole wapens (wat een ingenieuziteit!), de zalige levels, de vele mogelijkheden, de ongegeneerde brutaliteiten, de grappige details, de ongelooflijk briljante vondsten, de geestige uitspraken en oneliners met een ideale stem en intonatie uitgeproken (prachtig gevonden is trouwens ook o.a. het feit dat die kerel soms gewoon een liedje begint te zingen als je enkele seconden stilstaat), gans het fantastische concept gewoon; om maar te zwijgen van de geweldige sfeer in het spel... Het is de ultieme creativiteit uiterst zorgzaam afgewerkt. Het is het perfecte game. (De perfecte PC- First Person Shooter alleszinds, wat immers mijn lievelingsgenre is)
Nu ja... Moest ik even kwijt. (gezien er geen game-meter is
)
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Helemaal mee eens djelle. Ik kan er weinig aan toevoegen.
Geweldige muziek inderdaad. Ik had er laatst nog een paar MIDI's van gedownload. Maar Blood heeft toch geen filmpjes?
Ik heb hem thuis nog helemaal in doos liggen. Hij is van mijn broer, maar hij speelt het allang niet meer. Wellicht kunnen we ooit eens een deal maken? (als je hem echt wil) 
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Helemaal mee eens djelle. Ik kan er weinig aan toevoegen.
Geweldige muziek inderdaad. Ik had er laatst nog een paar MIDI's van gedownload. Maar Blood heeft toch geen filmpjes?
Ik heb hem thuis nog helemaal in doos liggen. Hij is van mijn broer, maar hij speelt het allang niet meer. Wellicht kunnen we ooit eens een deal maken? (als je hem echt wil) 
Ik had ooit goedkoop dit spel bij de V&D gekocht, waren 2 cd's... Een met het spel en enkele filmpjes ja (zowel voorbeelde, tips & trucs maar ook digitale filmpjes van minder of net 1 minuut lengte.
Op de andere cd-rom stonden veel filmpjes waarbij het spel door iemand anders gespeeld werd, ook soort tips & trucs. Maar ook met een echte presentatrice die wat vertelde (geen idee meer precies wat...) over het spel en de levels.
Het spel is rond 1997 uitgekomen, door Nick Newhard. Muziek zou je kunnen zoeken op de naam Daniel Bernstein en Guy Whitmore.
Muziek gratis te downloaden hier.
Spel wil ik graag weer hebben, aangezien mijn cd-rom's ver versleten zijn 
Edit; fout aangepast, thx Don 
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Het is 'presentatrice', dus het antwoord op jouw vraag is:
neen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat soort sites zijn er al genoeg... bovendien vind ik het, strkas met musicmeter er ook bij, wel genoeg. Geen zin om nog meer tijd en geld te besteden aan iets wat me toch niet zo boeit persoonlijk (games, boeken, wat dan ook...).
Denk je daar nu nog steeds zo over....(ik gok op nee, maar als je er niet 100% achter staat) 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zou het al een wonder vinden als ik de tijd kan vrijmaken voor boekmeter.nl (wat een hogere prioriteit heeft dan andere *meters), dus ik zou er niet te hard op rekeken
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Voorlopig ben ik echter gered. Voor de geïnteresseerden (Edie eventueel): De game is volledig te downloaden als zogeheten abbandonware op http://www.the-underdogs.or.... Het duurt wel een tijdje, maar het is de moeite waard. Je krijgt het Plasma Pack + Cryptic Passage. Er zitten enkele zalige levels tussen waaronder eentje op een boot! (spijtig genoeg geen duikboot nee
)
Het kan zijn dat het niet direct wil installeren, maar meestal kan je dat verhelpen door het bestand autoexec.nt uit de map repair te kopieren en te plakken in system32. Heb je XP dan kan het zijn dat het spel niet of niet goed zal draaien. Dan volg je best de stappen uitgelegd op http://www.deathmask.net/bu.... Have fun!
I like my hands bloody....