- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- GamesMeter.nl
GamesMeter.nl
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Zelfde vaststelling:
Gamemeter??? Gadver, er zijn maar 2 games die ik heb, de stokoude Pong en de antieke Breakout, of zijn dat geen echte games? 
Boekmeter zou rete gaaf zijn ...
boekmeter is veel interessanter...
PeterIsDopie
-
- 34 messages
- 0 votes
of muziekdvd meter.... tvseriesmeter....
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
of muziekdvd meter.... tvseriesmeter....
tv series zou wel leuk zijn, maar dan krijg je echt een gigantische database. Er zijn heel veel series, heel veel seizoenen, heel veel afleveringen, daar ben je erg lang mee bezig.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
boekmeter is veel interessanter...
Of sexmeter... 
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
SeriesMeter vind ik idd ook wel een leuk idee, of TheaterMeter, allemaal theaterstukken...
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
TheaterMeter, allemaal theaterstukken...
Personen Meter (over bekende personen ... ) 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Boekmeter vind ik echt een topidee. Daar is in feiten nog een groter gat dan er voor films was toen moviemeter begon. Voor games bestaat al zo ontiegelijk veel, voor romans ken ik zelfs amper internationaal fatsoenlijke sites.
Boothead
-
- 154 messages
- 963 votes
Boekmeter vind ik echt een topidee. Daar is in feiten nog een groter gat dan er voor films was toen moviemeter begon. Voor games bestaat al zo ontiegelijk veel, voor romans ken ik zelfs amper internationaal fatsoenlijke sites.
Dat is zeker zo, maar er is geen enkel goede Nederlandse. Daarbij komt dat moviemeter de meest overzichtelijke film site is die ik ken. Dat heb je bij games sites niet, als je ze kent geef ze alsjeblieft door, want ik zoek er al een tijd naar.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Mooie site is dat inderdaad. Ik zit er al echt jaren op te kijken regelmatig. (oude herinneringen ophalen enzo)
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
komt nog wel.
Ik denk het niet, nutteloos.
leroy*
-
- 31 messages
- 630 votes
Waarom geen animemeter? 
joeah
stripmeter.nl maar dat is boekmeter hoop k
leroy*
-
- 31 messages
- 630 votes
maar games zijn leuker dan films en boeken vind k
mijn mening 
leroy*
-
- 31 messages
- 630 votes
Boekmeter??? Gadver, er zijn maar 2 boeken die ik heb, de GTA guide boek, en de Halo 2 guide boek, of zijn dat geen echte boeken? 
Game meter zou rete gaaf zijn, speel meer games dan ik film kijk ....
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ha! Boeken zijn uit, volgens mij valt boeken onder categorie "altijd populair". Maargoed, dat is jouw mening en mijn mening is dat alle games je gaan vervelen als je ze uit hebt, en lang niet alle boeken hebben datzelfde effect.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Of sexmeter... 

Nee Gamemeter is ook niks vind ik , meer voor gamejunkies misschien maar niet voor de gemmidelde mens. Zelf speel ik ook maar 1 game dus dat schiet lekker op.
Boekmeter moet ik overgens ook niks van hebben.. Misschien 2 boeken gelezen in me leven als het geen 1 is.
Maar ik snap wel dat daar veel intresse voor is.
Nee geef mij maar films 
Koetje-2006
-
- 70 messages
- 111 votes
Ik vind alles best, gamemeter, boekmeter, ik zal er toch niet actief worden.
Zolang de kwaliteit van deze site er niet onder lijd vind ik het prima, echt top site 
kalashnikovboy
-
- 83 messages
- 0 votes
Lijkt me een verstandige zet om na Movie-, Music- en boekmeter ook een gamemeter het web op te sturen.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
Als er een gamemeter komt, wordt er ook wel snel een tvmeter geëist. wordt dan een duur grapje
kalashnikovboy
-
- 83 messages
- 0 votes
Games zijn bijna net zo populair als films en muziek. en in mijn ogen zijn Games, Films en Muziek het entertainment driehoek. dus lijkt me niets dan logisch om zowiezo deze 3 naast elkaar op te richten.
Boeken zijn ook leuk natuurlijk, maar staat weer verder weg van muziek en film. En waarom een tvmeter? wat een onzin lijkt me dat.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
maar je komt niet vaak mensen tegen die en een gamefreak zijn en filmverslaafde. Dat zijn gewoon twee verschillende dingen. Ik ken maar een paar spelletjes; Tekken en GTA. En ik kan zo duizenden films opdreunen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik ben het allebei
Door films game ik nu wel minder, maar ik game al sinds mijn vierde.
Een Gamemeter zou wel leuk zijn.