- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- GamesMeter.nl
GamesMeter.nl
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Ik denk eigenlijk dat er meer animo is voor een Gamemeter dan een Boekmeter.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat kan misschien wel zo zijn, maar (zucht) game"meters" zijn er al genoeg, en als Jordy zich meer interesseert in een BM dan in een GM dan kan je slechts discussiëren over het niet-never gebeuren ervan.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
er zijn geen websites in de stijl van Moviemeter en daarom zit ik hier bij Moviemeter en niet bij een andere Filmsite, gewoon omdat de lay-out en de interface geweldig zijn van deze site, het is gewoon zo`n fijne site om mee te werken. Ik zou het echt super gaaf vinden als hier een Gamemeter zou komen.....maar Jordy heeft ook wel gelijk hoor. Als hij zich meer interreseerd in Boekmeter moet hij dat vooral doen, ik vindt het alleen wel jammer maarja wat kun je eraan doen.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Inderdaad! Het is vrijwel het enige spel dat ik altijd kan blijven spelen... Op één of andere manier blijft het me boeien en speel ik deze (vroege) shooter regelmatig opnieuw... (Alle andere games speel ik zelden, weinig of sommige zelfs nooit opnieuw) Nog niet zo lang geleden weer eens alle moeite van de wereld gedaan om Blood toch maar te laten draaien op XP. Ik had het weer eens nodig...
Ik was dit spel al aan het spelen van het jaar dat het uitkwam. 96 geloof ik... Wat een genot! Ik was er helemaal weg van (vond het feitelijk beter dan Duke Nukem) en speelde het uren en uren met zoveel plezier... Aaah, de nostalgie... Daarna een behoorlijke tijd kwijtgeraakt en af en toe weer gevonden en opnieuw met veel plezier gespeeld... (ben nogal slordig) Nu heb ik het plasmapack (extra episode!) en de Cryptic Passage! Blijer kan ik niet zijn...
Alleen spijtig dat ik de CD-ROM niet meer heb (de muziek was geweldig, een flinke bijdrage tot de sfeer) en dat ik de filmpjes nooit kan laten afspelen...
Beste spel ooit gemaakt vind ik. Heer-lijk gewoon. De geluidjes, de vijanden, de mooie effecten (zeker voor zijn tijd!), de coole wapens (wat een ingenieuziteit!), de zalige levels, de vele mogelijkheden, de ongegeneerde brutaliteiten, de grappige details, de ongelooflijk briljante vondsten, de geestige uitspraken en oneliners met een ideale stem en intonatie uitgeproken (prachtig gevonden is trouwens ook o.a. het feit dat die kerel soms gewoon een liedje begint te zingen als je enkele seconden stilstaat), gans het fantastische concept gewoon; om maar te zwijgen van de geweldige sfeer in het spel... Het is de ultieme creativiteit uiterst zorgzaam afgewerkt. Het is het perfecte game. (De perfecte PC- First Person Shooter alleszinds, wat immers mijn lievelingsgenre is)
Nu ja... Moest ik even kwijt. (gezien er geen game-meter is
)
Geef mij maar Red Alert 2 .. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk eigenlijk dat er meer animo is voor een Gamemeter dan een Boekmeter.
Sorry, maar dat interesseert mij eerlijk gezegd geen drol 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Geef mij maar Red Alert 2 .. 
Die is ook leuk ja, heb je dan ook die 'Yuri's Revenge' uitbreiding?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Sorry, maar dat interesseert mij eerlijk gezegd geen drol 
Boekmeter ? Aahh nee please.
Doe me dan maar games, ook al zou ik niet veel op die site terrecht komen....
Want zoveel games doe ik niet meer, wel gedaan maar tegenwoord doe ik nog maar 2 spellen en dat zijn F1 Challenge + FM2005, dit was het wel!
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Een 'boekmeter' zie ik heel graag komen. Er zijn zover ik weet helemaal geen sites waar je normaal over boeken kunt discussieren of boeken kunt beoordelen. Op Bol.com kun je wel een cijfer geven en een bericht plaatsen, maar ik vraag me af of iemand dat ooit lees en lang niet alle boeken die ik lees staan er op.
Wat mij betreft zou het zeker een verrijking zijn, een game meter niet, en sluit ook veel minder aan op film en muziek.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Die heb ik ook ja 
Maar ik speel voornamenlijk ra2.
Ik speel het op de server ''xwis'' daar zitten de echte die-hards;)
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Boekmeter ? Aahh nee please.
Doe me dan maar games, ook al zou ik niet veel op die site terrecht komen....
Want zoveel games doe ik niet meer, wel gedaan maar tegenwoord doe ik nog maar 2 spellen en dat zijn F1 Challenge + FM2005, dit was het wel!
Boek-meter lijkt mij ook dodelijk saai.
Maar dat ligt meer aan mijzelf ik heb in me hele leven misschien 2 boeken gelezen .. vandaar dus 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Een gamemeter zou me dus echt totaal niet boeien, ik zou in totaal waarschijnlijk nog niet eens op één stem komen ... 
Wat me nog wel eens leuk lijkt is een TVmeter (met tv-series en programma's) of een cabaretmeter.
Maar een boekmeter is ook leuk, hoor 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Wat me nog wel eens leuk lijkt is een TVmeter (met tv-series en programma's) of een cabaretmeter.
Die van Tv-Series en programma's zie ik eigenlijk wel zitten, meer dan game en boek!
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik vind een tv-serie site veel leuker als een boekmeter, maarja ik heb natuurlijk meer belangstelling in tv series dan in boeken
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Al je 'gamemeter' wilt begin je de site toch lekker zelf.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik wil niet eens een game meter maar een tv serie meter
Ikzelf zou het onmogelijk kunnen beginnen
ten 1e: ik weet niet zo veel van internet etc.
ten 2e: ik heb een trage kut computer
ten 3e: heb ik er geen geld voor
wat wil je nog meer horen?
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik had het niet speciaal tegen jou, maar meer in het algemeen.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
boeken? dat zal dus nog minder aanslaan dan musicmeter
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
MuMe loopt prima wat mij betreft. Zeker met de nieuwe server dadelijk
.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hmm ik zou het fijner vinden dat ze zich alleen maar meer en meer gaan concentreren op deze site. Zodat MovieMeter er niet onder komt te leiden met al die andere meter sites die voor mij toch onder doen voor de MovieMeter site.
Zie dus liever een betere MovieMeter (Meer films, meer over acteurs/actrices enzovoort) dan een nieuwe meter site erbij.
Maar als het dan toch echt moet, zou ik me aanmelden voor TV Serie meter.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
MovieMeter is mijn site maar laat die anderen lekker bestaan. Het huidige Movie Meter is imo goed genoeg
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Tja MusicMeter loopt heerlijk, begrijp die reactie niet. Bovendien, lekker belangrijk of een nieuwe site drukbezocht zal worden of niet.
Zie dus liever een betere MovieMeter (Meer films, meer over acteurs/actrices enzovoort) dan een nieuwe meter site erbij.
Begrijpelijk. Ik zie MovieMeter technisch grotendeels als "af", en beleef niet zoveel plezier aan het verder uitbreiden van de site. Daarnaast ben ik niet iemand van "hoe meer functionaliteit hoe beter de site".
Ondanks dat ik daar nu even geen tijd voor heb vind ik het bouwen van een nieuwe site wel weer leuk, het is voornamelijk toch een hobby hè.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hmm ja, ik bouw zelf ook sites en kan dat dus ook wel begrijpen. Is een leuke hobby, lekker programmeren enzovoort. (Mijn sites zijn niet zulke hoogstandjes als deze hoor, maar toch.) Maakt de hobby er niet minder leuk op ofzo 
Ik hoop wel dat MovieMeter lang blijft voort bestaan en zeker in de toekomst gaat denken. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik hoop wel dat MovieMeter lang blijft voort bestaan
Zolang er vrijwilligers zijn die het toevoegen/invoeren/modereren enz leuk vinden. Dan kan ik het wel opbrengen om de boel in de lucht te houden en om de rekeningen te betalen 
Nitra
-
- 75 messages
- 215 votes
Waarom geen game meter lijkt me leuk.
En dan hele ouwe games tot nieuwe dat zal toch wel kunnen?
waarom begin jij niet met een GAMEMETER ?
Jordyvs
-
- 46 messages
- 25 votes
Boekmeter??? Gadver, er zijn maar 2 boeken die ik heb, de GTA guide boek, en de Halo 2 guide boek, of zijn dat geen echte boeken? 
Game meter zou rete gaaf zijn, speel meer games dan ik film kijk ....
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zelfde vaststelling:
Gamemeter??? Gadver, er zijn maar 2 games die ik heb, de stokoude Pong en de antieke Breakout, of zijn dat geen echte games? 
Boekmeter zou rete gaaf zijn ...
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik heb toch wel zeker vijf games denk ik. Dan mag ik vast crewlid worden op GameMeter
.