• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.925 votes
Profile

GamesMeter.nl

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Kom er nu pas achter..

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Zou later een comic-meter niks zijn?

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Ik denk het niet; comics staan tot literatuur (boekmeter) als reclamespotjes tot cinema (moviemeter).

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Dan zou dat denk wel even toegevoegt moeten worden bij Boekmeter.

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

Pure wrote:

Ik denk het niet; comics staan tot literatuur (boekmeter) als reclamespotjes tot cinema (moviemeter).

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Pure wrote:

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Heb Comicmeter ook al voorgesteld op Gamesmeter, lijkt me wel grappig die vele Kuifje's erop alleen al die Suske & Wiske's oei...

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Als ik het zo allemaal hoor is het denk ik geen goed idee. Denk dat weinig users ze echt op waarde kunnen schatten

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Denk ik ook niet eerlijk gezegd. Maar het idee is leuk.

Zuzuu

• 557 messages
  • 757 votes

Mensen, het lijkt misschien wel gemakkelijk op het oog, maar Jordy verspilt zijn geld aan zulke sites. Nee, het is niet gratis en ik denk dat Jordy ook geen zin meer heeft om nieuwe Meter sites te maken.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

maar, kost het dan geld om een site te maken?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ja. Alhoewel het bij de metersites dacht ik grotendeels, zo niet geheel terug wordt gehaald door betaallinks.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

De servers laten draaien op een goede bandbreedte kost best aardig wat. Zeker als je een succesvolle site hebt gemaakt als MovieMeter.

Onslaught

• 591 messages
  • 1160 votes

Toch wel grappig dat toen ik dit aankaarde bij de mensen van deze site dat ze me compleet uitlachten en zie hier, een jaar later is het er toch nog van gekomen.

Ik bedank iedereen die zich hebben ingezet om de site online te krijgen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

veron35 wrote:

maar, kost het dan geld om een site te maken?

Hosting kost zo'n 1000 euro per maand (voor de sites samen).

MusicMeter, GamesMeter en BoekMeter kosten alleen maar geld, maar MovieMeter loopt prima waardoor de rekeningen gewoon zonder problemen betaald kunnen worden. En als dat ooit in gevaar komt dan kan ook de huidige kleine hoeveelheid reclame natuurlijk nog omhoog.

Ik hou inderdaad meestal wel wat over aan het eind van de maand, maar dat is geen schijn van het geld dat ik zou verdienen als ik met de sites zou stoppen en "echt" ging werken in de tijd die ik hier aan besteed. En dat vind ik ook helemaal niet erg, ik heb een prima baan en het is maar een hobby. Daarnaast loop ik natuurlijk financieel risico als de sites ineens niets meer opleveren en ik nog wel maanden aan m'n contracten vast zit, dus dat risico probeer ik ook op te vangen door deze inkomsten opzij te zetten.

Kortom: geen reden voor ongerustheid, geen reden om jaloers te zijn op me, en verder voel ik inderdaad niet zo de behoefte om in details te treden. Maar ik begrijp de nieuwsgierigheid wel natuurlijk

Bron: Jordy

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

We zijn Jordy daar natuurlijk ook ontzettend dankbaar voor!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik ben only zijn opdrachtgever geintje.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Onslaught wrote:

Toch wel grappig dat toen ik dit aankaarde bij de mensen van deze site dat ze me compleet uitlachten en zie hier

doe ik nog steeds

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Is er iets?

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

JohnWilliams wrote:

(quote)

Hosting kost zo'n 1000 euro per maand (voor de sites samen).

MusicMeter, GamesMeter en BoekMeter kosten alleen maar geld, maar MovieMeter loopt prima waardoor de rekeningen gewoon zonder problemen betaald kunnen worden. En als dat ooit in gevaar komt dan kan ook de huidige kleine hoeveelheid reclame natuurlijk nog omhoog.

Ik hou inderdaad meestal wel wat over aan het eind van de maand, maar dat is geen schijn van het geld dat ik zou verdienen als ik met de sites zou stoppen en "echt" ging werken in de tijd die ik hier aan besteed. En dat vind ik ook helemaal niet erg, ik heb een prima baan en het is maar een hobby. Daarnaast loop ik natuurlijk financieel risico als de sites ineens niets meer opleveren en ik nog wel maanden aan m'n contracten vast zit, dus dat risico probeer ik ook op te vangen door deze inkomsten opzij te zetten.

Kortom: geen reden voor ongerustheid, geen reden om jaloers te zijn op me, en verder voel ik inderdaad niet zo de behoefte om in details te treden. Maar ik begrijp de nieuwsgierigheid wel natuurlijk

Bron: Jordy

Als het financieel slecht gaat, kan er ook altijd nog à la Wikipedia donaties aangevraagd worden. Ik zou de site absoluut niet willen zien verdwijnen namelijk. Ik houd er m'n filmlijst op bij en zou ongelofelijk pissig zijn als dat voortaan via Word verder moest blijven gaan. Dit is gewoon ongelofelijk handig.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

We raken off topic...

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

veron35 wrote:

We raken off topic...

Dat is waar.

Gamesmeter telt nog net géén 1000 gebruikers dus kom op jongens & meisjes........ Meld je aan!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Overigens best grappig om te lezen (4 bladzijdes terug) dat Gamesmeter er echt NIET zou komen.

A.L.I.E.N

• 775 messages
  • 1054 votes

hahahaha is er nu ook al gamesmeter.er is al"moviemeter,musicmeter,boekmeter en nu gamesmeter

what next:"stripmeter"??

echt een geweldig idee..

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

A.L.I.E.N wrote:

hahahaha is er nu ook al gamesmeter.er is al"moviemeter,musicmeter,boekmeter en nu gamesmeter

what next:"stripmeter"??

echt een geweldig idee..

A.L.I.E.N

• 775 messages
  • 1054 votes

ik vond het wel een leuk idee van die "stripmeter"maar blijkbaar

zijn er andere die eerder met het idee zijn afgekomen.

spijtig maar niets aan te doen.

maar gamesmeter is nog altijd een pracht idee van jordi

thomzi50

• 1991 messages
  • 2527 votes

Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest met alle -meters. Dat bedoel ik totaal niet negatief, maar laat eerst nou boek- en gamesmeter een beetje groot worden voordat er weer gekeken wordt naar eventuele nieuwe meters.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Comicmeter, misschien wel leuk maar Gamesmeter is net nieuw, een 5e meter is misschien wat overdreven maar ik weet zeker dat ik me daar zou aanmelden maar voorlopig zit ik goed hier.

A.L.I.E.N

• 775 messages
  • 1054 votes

thomzi50 wrote:

Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest met alle -meters. Dat bedoel ik totaal niet negatief, maar laat eerst nou boek- en gamesmeter een beetje groot worden voordat er weer gekeken wordt naar eventuele nieuwe meters.

je hebt groot gelijk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.