• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

GamesMeter.nl

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Zal vooral om niet kunnen, dan niet willen gaan...

Artifact

• 229 messages
  • 0 votes

Kan ik me wat bij voorstellen. Jordy zal immers zijn handen vol hebben aan de overige metersides. Toch heeft Gamemeter wel potentie. Niet meer die vervelende ''bashers'', ridicule opmerkingen, fanboy gedrag of meningen zonder enig onderbouwd argument. Nee Gamemeter zal hier verandering in brengen, mits het nét zo uitpakt als de andere sites. Tja heb er nooit bij stil gestaan dat dit zich nog maar in een pril stadium bevond. Een steeds groter wordende glimlach trekt over mijn gezicht bij de gedachte van het toevoegen. Van Carmageddon tot Red Alert, van Age of Mythology tot Duke Nukem, van Supreme Commander tot de Thief serie en van Unreal Tournament tot Max Payne. Een site als deze zou vergeten classics weer tot leven blazen net zoals moviemeter dat bij mij deed.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Misschien dat er iemand met verstand van programmeren de taak op zich wil nemen een soort van GamesMeter in elkaar te zetten.

Artifact

• 229 messages
  • 0 votes

Beter dat Jordy wat scripts vrijgeeft van deze template

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Bied 'm geld, zou ik zeggen...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De code is niet goed genoeg (qua structuur en documentatie) om makkelijk om te bouwen. Als je met MovieMeter-code een (goede) GamesMeter kan maken, kun je 'm ook gewoon zelf bouwen. Als je zelf geen site als deze kan bouwen, ben je ook de MovieMeter code "niet waard".

Als er echt zo'n gat in de markt is voor een site als deze maar dan over games, begin 'm dan gewoon zelf (met een andere naam). Erg makkelijk om maar met je armen over elkaar te gaan zitten wachten tot iemand anders het doet.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Het is natuurlijk ook redelijk makkelijk om te zeggen "bouw het zelf" als je zelf kan programmeren

Ik begrijp mensen wel. Een port lijkt redelijk eenvoudig, MM heeft nu eenmaal een hoop functionaliteit die meteen overgezet kan worden. Anderzijds begrijp ik Jordy ook, want de keuken achter de schermen is vaak een ander paar mouwen. Zeker bij sites als deze die "gegroeid" zijn.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Het is dat mijn programmeercarriere gestopt is bij QBasic, anders had ik het vast wel geprobeerd .

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik begrijp het ook wel natuurlijk.

Geld is in ieder geval geen reden om de code niet vrij te geven, het is vooral de domeinnaam en in mindere mate de database die geld waard is. Als je je met 2 man een maandje druk maakt heb je de code nagebouwd.

Voornaamste reden is toch wel dat ik me dood zou ergeren aan een Meter-site waar ik technisch niet voor de kwaliteit kan instaan. Een brakke port gedaan door iemand die niets van de code snapt, een GamesMeter met allemaal rare bugs. Nieuwe functionaliteit die vervolgens niet in de andere Meter sites gestopt kan worden, waardoor het allemaal steeds meer uit elkaar loopt en de gemiddelde gebruiker er niets meer van snapt...

Ik ga de komende jaren m'n best doen om in een uurtje hier, en een uurtje daar, de 3 bestaande sites technisch up-to-date en bugvrij te houden. Samen met de commerciele kant is dat helaas het maximale waarbij het nog (net) leuk is voor me.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

En ik denk dat wij daar alleen maar blij mee kunnen zijn. Het is toch ook vooral de kwaliteit die de sites uitstralen (zoals qua content als werking) die de Meter sites maken wat ze zijn.

Zelf zou ik vast wat in elkaar kunnen boksen, maar heb er eerlijk gezegd tijd nog zin voor, en ben sinds een tijdje ook weg aan het drijven van de back-end implementaties.

Alle begrip verder, maar dat maakt het er uiteraard niet minder jammer op, en dat vult het gat ook niet wat er nu nog steeds is.

Artifact

• 229 messages
  • 0 votes

Mee eens. Heb ooit eens samen met een maat verscheidene sites in elkaar geflanst. Met wat Photoshop en Dreamweaver kwamen er wel wat leuke creaties uit maar echt ver kwamen we niet. Eventjes liep het allemaal wel smooth tot ik zwoegend en zwetend met die codes liep te kloten. Ben dan ook liever lui dan moe. Nogmaals ik begrijp je wel, Jordy, maar ik blijf bij mijn standpunt dat Gamemeter nog niet eens zo'n slecht idee is.

Useless

• 100 messages
  • 4024 votes

Ik denk dat qua gebruiksgemak, interface, en duidelijke informatie, MobyGames (www.mobygames.com) het dichtst in de buurt komt van wat GameMeter zou kunnen zijn. Het berust ook volledig op de inbreng van gebruikers, met een crew die de inzendingen beoordeeld.

Er kunnen wel geen reacties aan gamepagina's toegevoegd worden, enkel reviews.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik denk dat qua gebruiksgemak, interface, en duidelijke informatie, MobyGames (www.mobygames.com) het dichtst in de buurt komt van wat GameMeter zou kunnen zijn.

Inderdaad, goeie site.

street-racer

• 81 messages
  • 13 votes

het is best een goede site maar ik vind dit systeem toch beter

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja dit is toch meer overzichtelijker maar als je kijkt qua info enzo is Moby beter

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Gamesmeter zou inderdaad erg leuk zijn en beter.. Op al die andere site's word je maar verrot gescholden en als Jordy nou een gamesmeter in elkaar plugt kunnen we gewoon veilig onze mening geven.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

het zou heel leuk zijn als er een gamesmeter kwam, maar als het niet gaat dan gaat het niet

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Misschien veranderd Jordy ooit nog wel van gedachten.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

En wat wil je hiermee bereiken?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Reclame voor de drie andere meters natuurlijk... [anders is dit compleet onzinnig]

Artifact

• 229 messages
  • 0 votes

Reijersen wrote:

Ik denk dat de petitie vooral uitgeschreven is om te testen hoeveel mensen er voor zijn en of het dus zin heeft een gamesmeter te maken.

SelmaDuim wrote:

Een opiniepeiling dus. Dat is nogal een verschil.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou ik hoop niet dat er iemand denkt dat het door de petitie komt, maar zullen we hier dan maar verder gaan?

Tommeh

• 7317 messages
  • 3295 votes

wow!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Het vlees is zwak .

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

What the...dat groen is zeer cool!

N811

• 1459 messages
  • 913 votes

gremlin gizmo wrote:

Waarom geen game meter lijkt me leuk.

En dan hele ouwe games tot nieuwe dat zal toch wel kunnen?

Dit topic is geopend 2003 en gamesmeter.nl bestaat nog steeds niet.

Klumpie

• 7 messages
  • 9 votes

N811 wrote:

(quote)

Dit topic is geopend 2003 en gamesmeter.nl bestaat nog steeds niet.

http://www.gamesmeter.nl/updates/

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.