- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- GamesMeter.nl
GamesMeter.nl
Onslaught
-
- 591 messages
- 1160 votes
Waarom wordt er geen steekproef gehouden onder de members van Movie, Music en Boekmeter.nl over een mogelijke Gamemeter en of zij dit zien zitten.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Volgens mij kun je beter eerst aan Jordy vragen, of hij zin heeft om nóg een meter-site te maken. Je kunt met z'n allen zoveel willen, maar als hij er geen zin in heeft, houdt het wel op. Bovendien: Jordy heeft daar al het zijne over gezegd, herinner ik me.
Onslaught
-
- 591 messages
- 1160 votes
Ik weet niet hoe deze sites in elkaar zitten, maar misschien dacht ik dat er achter deze site een stuk meer zat dan in werkelijkheid het geval is.
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
waarom hebben jullie in gods naam een boeken meter en geen gamemeter????
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Hoho, geen discussies over religie aub.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
waarom hebben jullie in gods naam een boeken meter en geen gamemeter????
Huh, doet http://www.gamemeter.nl/ het dan niet bij jou? Misschien moet je even contact opnemen met je provider, dan gaan wij ondertussen verder in het "Wii vs PS3"-topic.
leroy*
-
- 31 messages
- 630 votes
, dan gaan wij ondertussen verder in het "Wii vs PS3"-topic.
welleweirdo
-
- 120 messages
- 338 votes
Jullie snappen het niet helemaal. Gamemeter.nl zou voor de Nederlandse gamers de eerste echte "meter"site worden.
Daarnaast hoorde ik het argument dat games uit 1997 iet op kunnen boksen tegen nieuwe games. Dit is verre van waar. Net als bij films zullen klassiekers vereeuwigd worden en zal pulp snel door de mand vallen. In de IGN top 100 lijst kwamen nog aardig veel games voor van meer dan 5 jaar geleden en ik zie dit niet zo snel veranderen. Ik ben het er wel mee eens dat de evolutie in gaming sneller gaat dan bij films en muziek, maar ook deze komt met de komende next-gen games een beetje stil te staan. De realisme grens is zo'n beetje bereikt (alhoewel ik persoonlijk ga voor betere gameplay). Het is jammer dat Jordy niet te porren is voor gamemeter, wat waarschijnlijk een veel groter succes word dan het duffe boekmeter.nl. Jordy, Luister naar het volk! Leve de democratie!
Wat me ook opviel is dat de meter.nl sites nauwelijks naar elkaar refereren. Als jullie hier eens mee beginnen dan zal je zien dat musicmeter.nl en boekmeter.nl populairder gaan worden. Ik heb boekmeter net ook toevallig op dit forumontdekt anders zou ik nooit van het bestaan hebben afgeweten. Kortom er is werk aan de winkel. Succes, Amen!
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Viva la resistance, Duke Nukem forever!!!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik zie wat voor irritante en slecht lezende mensen dit topic al aantrekt krijg ik steeds minder zin in een eventuele GamesMeter
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Misschien de titel van topic veranderen in 'GamesMeter'. Dan wekt het in ieder geval niet de suggestie dat het er nooit komt. Het topic kan dan wat meer inhoudelijk worden: "Wat vindt jij een mooie kleur?" "Ik vind pastel-groen een mooie kleur" "He bah, groen is zo jaren 90" etc.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes

N.E.R.D
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Als ik zie wat voor irritante en slecht lezende mensen dit topic al aantrekt krijg ik steeds minder zin in een eventuele GamesMeter
Snap ik.
En volgens mij is er al genoeg voor hen te vinden op het web, toch?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Maar zover ik weet geen discussiesite met een gigantische database.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Precies. Over films is er net zo goed genoeg te vinden op het web (om maar nog te zwijgen over IMDB) dus dat is geen reden. Een site als deze vind ik nergens over games. Games hebben datzelfde nostalgische, historische en creatieve karakter in zich als films dat hebben. Met zo'n site zou dat er goed uitkomen.
Maar die komt er nu eenmaal (helaas) niet. Ik vind het ook jammer, maar Jordy is daar al meermaals erg duidelijk over geweest. Dit is iets waar we ons moeten bij neerleggen gewoon. Het heeft geen zin er over te blijven zeuren.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5738 votes
Ik heb niks met games. Van mij hoeft het niet zo. Ik zie liever een televisiemeter (als er nog een -meter) bij zou komen
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ik heb niks met games. Van mij hoeft het niet zo.
Ja, maar da's dan weer een beetje egoistisch bekeken.
"Games zeggen mij niks, dus hoeft dat er inderdaad niet te komen..."
Persoonlijk zeggen boeken mij ook niet zoveel, maar ik ben blij voor de liefhebbers van die zaken dat er nu een 'metersite' voor hen is. Fuck it, hoe meer meter.nl's hoe beter.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Nou geef mij maar gewoon seriemeter, dan ben ik blij.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Een televisie serie meter zal erg groot worden (als je alle series erin wilt + samenvatting per aflevering). Dat duurt erg lang voordat het gerealiseerd is en daarnaast heb je dan ook nog te maken of het populair wordt (ik heb namelijk altijd de indruk dat in Nederland reailty tv hoger scoort dan echte tv series)
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ja we zijn triest. Maar ik zou het dan ook per seizoen ipv. aflevering doen en trouwens hoeveel spellen denk je wel niet dat er zijn.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
game en tv zijn hopeloze meters. Zelfs musicmeter vind ik al te ver gaan. Over music valt geen bal te lullen.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik raak anders nooit uitgepraat over muziek....
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Inderdaad. Over tv en games valt ook genoeg te zeggen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik raak anders nooit uitgepraat over muziek....
Ik drukte me wat ongelukkig uit, muziek is wel interessant, qua albums, oeuvre etc. maar qua smaak valt er echter weinig te onderbouwen. 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Inderdaad. Over tv en games valt ook genoeg te zeggen.
Wat valt er dan over games te lullen. Codes kraken erg spannend allemaal. of, Dit was een mooie game de graphics waren erg goed??? en dat was het dan want verder heb je bijna niks te lullen over games. Gamemuziek? nou nee
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Wat valt er dan over games te lullen.
Er zijn games die een beter verhaal hebben dan menig film.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Hij denkt zeker aan dat irritante Mario- deuntje.