• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.388 votes
Profile

mobiele website

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ik check altijd de volledige website op mijn telefoon. En vind de nieuwe aanpassing met het linkermenu erg goed. Werkt op mijn iPhone altijd uitstekend, alleen had ik gister een paar keer dat ik het linkermenu niet tevoorschijn kreeg. Nu doet-ie het gewoon weer goed.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Werkt erg slecht bij mijn iPhone. Soms inderdaad niet te voorschijn te krijgen maar het scrollen duurt nu een eeuwigheid, als hij niet al blijft hangen. Lijkt er wel op dat het allemaal te zwaar is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Na het inladen van een nieuwe pagina (of een refresh van de huidige) werkt het mechanisme met het menu altijd wel weer, maar blijkbaar zijn er situaties waarin het kapot gaat. Zal proberen uit te zoeken in welke situaties dat is, mochten jullie meer info hebben...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb om te testen het "swipe" mechanisme even uitgeschakeld, momenteel werkt het even alleen via het knopje linksboven

Montorsi, is de traagheid bij het scrollen nu weg? Heb je een oude iPhone?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ja, ik heb nog een 3gs. En hij doet het nu eigenlijk weer perfect nadat swipe uitstaat

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee bedankt, dan laat ik dat uit staan, zal dan ook wel traag zijn op oudere of mindere Android telefoons. Misschien andere oplossing zoeken voor het menu, bv. horizontaal boven in het scherm permanent in beeld. Voor nu moet het dus even via het knopje.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nu de swipe uitstaat doet hij het bij mij ook beter. Krijg nu gelijk het menu tevoorschijn

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Die volledige site rolt als een tierelier op mn foon, dus vind ik prima.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tierelier? Geen blackberry meer?

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Haha, nee.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Wanneer mogen we een responsive versie verwachten?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ergens volgend jaar dus hoop ik. Eerst nog op zoek naar een goede betaalbare designer

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Momenteel biedt de markt enkel overprized of below quality. Veel succes!

Locutus

• 606 messages
  • 5882 votes

Enig idee wanneer de mobiele site weer in de lucht komt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nooit. De normale volledige website wordt in de toekomst verder verbeterd voor weergave op mobieltjes. Er is een iPhone (en binnenkort Android) app gebaseerd op de eerder genoemde mobiele website.

Locutus

• 606 messages
  • 5882 votes

Ok dank voor de duidelijkheid.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb enkele wijzigingen doorgevoerd in de weergave van de volledige site op telefoons. Heb gezorgd dat de beschikbare ruimte beter wordt benut, dat er geen onnodige dingen te zien zijn, en dat alles te gebruiken en te lezen is zonder te moeten zoomen. Hopelijk vinden jullie dit een verbetering, ben benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele dingen die nog niet goed gaan. Bekend punt is dat Mijn Films nog niet 100% werkt in deze mobiele variant.

Je krijgt de mobiele variant aangeboden wanneer je de site bezoekt op een iPhone, iPod Touch, Android telefoon (standaard browser of Chrome) of Windows Phone 8. Andere telefoons kan ik momenteel (nog) niet testen. Op tablets krijg je nog steeds de normale site voorgeschoteld, dat is in ieder geval wat ik persoonlijk fijner vind, aangezien je dan voldoende schermruimte hebt voor de volledige site.

Als je niet zit te wachten op deze alternatieve opmaak voor telefoons, kun je via het menu naar de volledige versie van de site. Ook kun je moviemeter.nl/desktop in je bookmarks zetten waarmee je altijd bij de volledige desktopversie van de website belandt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hm, ben er niet zo blij mee. Ik heb liever de normale site. Ik had zelf een directe link naar het MM forum als bookmark. Als ik die nu gebruik, dan krijg ik de aangepaste versie. Ik heb hem ook weggehaald en opnieuw erin gezet: zelfde probleem. Alleen de hoofdpagina van de normale site kan je bookmarken. Is dit nog iets wat aangepast wordt, Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Daar ga ik over nadenken. Is er een reden dat je liever de normale site op je mobiel ziet? wat mis je?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben vertrouwd met de normale weergave, vind het fijner. Vind de menubalk aan de zijkant die afwezig is, totdat je hem oproept ook niet zo geweldig. Misschien voor de meerderheid wel, ik heb ook maar 1 losse mening natuurlijk.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ik vind het wel fijn. Heb iPhone 5, moest toch een beetje inzoomen om soms wat te kunnen lezen en uitzoomen om mijn hele bericht te kunnen zien. Dit werkt veel makkelijker en duidelijker.

Ps wellicht kan toevoegingen weg. Oogt het iets minder op elkaar gepropt. En ik heb het gevoel dat men dat toch niet doet op zijn mobiel...weet uiteraard niet of dit überhaupt mogelijk is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind het wel een verbetering. Veel meer overzicht zo, weinig geklooi met gezoom e.d.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik ben vertrouwd met de normale weergave, vind het fijner. Vind de menubalk aan de zijkant die afwezig is, totdat je hem oproept ook niet zo geweldig. Misschien voor de meerderheid wel, ik heb ook maar 1 losse mening natuurlijk.

Het menu was al een paar maanden standaard onzichtbaar als je de site via je telefoon bezocht. Laten we even kijken of het went wellicht kan ik binnenkort nog een optie in je profiel maken waarbij je aan kunt geven de mobiele opmaak nooit te willen zien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Macmanus wrote:

Ps wellicht kan toevoegingen weg. Oogt het iets minder op elkaar gepropt. En ik heb het gevoel dat men dat toch niet doet op zijn mobiel...weet uiteraard niet of dit überhaupt mogelijk is.

Dingen als toevoegen en corrigeren heb ik inderdaad weggelaten, of ben ik dat nog ergens vergeten?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk dat MacManus de tab toevoegingen bij de updates bedoeld.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aha ja dat zou kunnen. Nou ja dat staat naar mijn mening daar niet in de weg.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb er ook geen last van. Qua gebruiksgemak een enorme kwaliteitsimpuls dit.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Een grote verbetering deze weergave. Om de redenen die al genoemd zijn. Gebruik iPhone 5 overigens.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ja wat nw zegt. Beetje slecht verwoord. Het lijkt nog net wat dicht op elkaar. Beetje design dingetje denk ik. Nog niet heel mooi. Aangezien je toch toevoegd op je computer, leek die tab me wat zinloos. Maar wellicht dat de toevoegers het fijn vinden om te zien of het door de keuring heen is gegaan. Maar mocht het design daardoor mooier worden kan die denk ik best weg

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Wat vooral opvalt is de snelheid. Die ligt een stuk hoger, dus dan is het prima. Normale website past normaal gesproken ook prima op een smartphone scherm, alleen had altijd issues met de cursor in het berichtenvak met typen.

Dat is nu helemaal verholpen.

Enige wat nog mist is de balk boven het berichtenvak met de icoontjes voor de smileys, plaatjes en videos links delen, spoilertags etc. etc.

Jordy wrote:

(quote)

Het menu was al een paar maanden standaard onzichtbaar als je de site via je telefoon bezocht. Laten we even kijken of het went wellicht kan ik binnenkort nog een optie in je profiel maken waarbij je aan kunt geven de mobiele opmaak nooit te willen zien.

In Dolphin Browser(aanradertje) op de mobiel niet. Alleen in de standaard browsers.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.