- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- mobiele website
mobiele website
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Misschien nog een kleine tip, maar je javascript-bestanden net voor de /body inladen scheelt écht een hoop in loadtime. Vond het vroeger ook niet zo mooi (hoort eigenlijk in de head), maar praktisch gezien is het verschil vaak echt merkbaar. Vooral omdat je op mobile toch afhankelijk bent van die navigatie-knop is het daar misschien wel nuttig?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klopt, ik wil daar nog mee gaan experimenteren.
Ik wacht nu op het document ready event (alle dingen staan op het scherm, nog niet noodzakelijk alle externe content is geladen), maar bij grote lappen html zit je dus soms een paar sec. te wachten voor de menu knop het doet. Zo'n onclick voor dat menu zou wellicht ook in-line in de body kunnen staan.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Op de desktop versie staat de volgorde van het MovieMeter menu als volgt:
Forum
Updates
Op de mobiele versie staat de volgorde echter omgedraaid. Zou dit gelijk gemaakt kunnen worden met de desktop versie? De keren dat ik verkeerd heb geklikt zijn niet meer te tellen 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hoe krijg ik de mobiele versie van de site weer terug op m'n smartphone als ik per ongeluk op 'volledige website' heb geklikt in die applicatie? (Wat me dus eerder vandaag gebeurd is)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Op de desktop versie staat de volgorde van het MovieMeter menu als volgt:
Forum
Updates
Op de mobiele versie staat de volgorde echter omgedraaid. Zou dit gelijk gemaakt kunnen worden met de desktop versie? De keren dat ik verkeerd heb geklikt zijn niet meer te tellen
zal ik binnenkort even doen, er gaan (sorry alvast) weer wat dingen van volgorde veranderen, zal het dan meteen gelijk trekken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoe krijg ik de mobiele versie van de site weer terug op m'n smartphone als ik per ongeluk op 'volledige website' heb geklikt in die applicatie? (Wat me dus eerder vandaag gebeurd is)
Voor nu, browser sluiten of half uur wachten tot je sessie is verlopen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Op WP8 iets "sluiten" is volgens mij niet eens mogelijk 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja daar had ik ook al mijn vraagtekens bij. Het schijnt als je je browser wilt afsluiten, je gewoon linksonder pijltje naar links moet indrukken. Ik ga morgen even de mobiele versie van MM uitproberen. Dit scheelt weer wat vingerwerk qua inzoomen e.d. als je de desktop versie gebruikt 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zal binnenkort zorgen dat je in zo'n geval ook weer terug kan naar de mobiele versie
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
zal ik binnenkort even doen, er gaan (sorry alvast) weer wat dingen van volgorde veranderen, zal het dan meteen gelijk trekken
Wat zijn zowat toekomstige veranderingen of hou je dat liever stil?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Paar kleine veranderingen in het menu, niet zo heel spannend.
Ben bezig met het bouwen van notificaties ("je bent gequote", "je correctie is goedgekeurd" etc), maar dat staat daar los van.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ben bezig met het bouwen van notificaties ("je bent gequote", "je correctie is goedgekeurd" etc), maar dat staat daar los van.
Lijkt me vooral een erg slimme toevoeging, eentje die het engagement enorm de hoogte in kan jagen. Alsof we niet nog genoeg tijd op MM spenderen ... 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Zit ik nog meer op MovieMeter. Zucht
Maar het is zeker handig, vooral omdat er tig films in mijn updates staan en ik heel vaak gequote reacties mis.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Inderdaad een optie die MM nof interessanter zal maken. Ik zit nu met zo'n 1200 films in mijn updates doordat ik alle films waar ik een recensie bij schrijf in mijn updates toevoeg om te zien of er gereageerd wordt 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Dat dus! En juist bij die minder populaire films waar je heb gereageerd wil je wel verder discussiëren, maar sneeuwt het onder bij b.v. de blockbusters waar je hebt gereageerd en je de bomen door het bos niet meer ziet 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Het kan zijn dat ik misschien een beetje kippig ben, maar klopt het dat het niet mogelijk is om smileys in te voegen bij de mobiele versie van MM? Want ik zie het icoontje niet. Wellicht heeft dit te maken met de nieuwe interface? Het is namelijk wel mogelijk bij de desktop versie.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Probleempje op WP8 met het zoeken.
1/ het normale zoekveld lukt wel, maar niet als je opties selecteert uit autosuggest menutje.
2/ via het zoekscherm zelf is zoeken jammer genoeg niet mogelijk. Lastig als je iets van een regisseur probeert te vinden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het kan zijn dat ik misschien een beetje kippig ben, maar klopt het dat het niet mogelijk is om smileys in te voegen bij de mobiele versie van MM? Want ik zie het icoontje niet. Wellicht heeft dit te maken met de nieuwe interface? Het is namelijk wel mogelijk bij de desktop versie.
Je kunt ze natuurlijk wel invoegen, door ze gewoon te typen 
Ontbreken van het icoontje is een bekend punt, zal ik binnenkort oplossen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Probleempje op WP8 met het zoeken.
1/ het normale zoekveld lukt wel, maar niet als je opties selecteert uit autosuggest menutje.
2/ via het zoekscherm zelf is zoeken jammer genoeg niet mogelijk. Lastig als je iets van een regisseur probeert te vinden.
gaat op de lijst, lijkt idd niet helemaal goed te gaan. Bedankt voor het melden, gebruik m'n windows telefoon niet zo vaak
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ik zit er geregeld mee op MM dus ik hou het wel in de gaten voor je 
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Mooi nieuw design op de mobiele site van iPhone. Het is lichter.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nieuwe menu vind ik echt vreselijk. Het is wel lichter maar niet mooier.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Nieuwe menu vind ik echt vreselijk. Het is wel lichter maar niet mooier.
Copy that.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het huidige uiterlijk van de mobiele website is tijdelijk, er komt na de zomer een totaal nieuw design voor de sites.
Niet dat ik verwacht dat iedereen daar direct laaiend enthousiast over is, trouwens 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Als ik via mijn telefoon op mm wil staat heel het forum door elkaar heen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Mijn complimenten voor deze "nieuwe" mobiele website! Doet 't heerlijk op m'n iPhone 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Het huidige uiterlijk van de mobiele website is tijdelijk, er komt na de zomer een totaal nieuw design voor de sites.
Niet dat ik verwacht dat iedereen daar direct laaiend enthousiast over is, trouwens
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Op de mobiele site krijg ik bij het aanklikken van films een grote reclame banner waardoor de tekst van de site sterk verkleind wordt weergegeven. Dit probleem had ik daarvoor niet.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Paar dingen waar ik op de mobiele site tegen aan loop.
Als ik per ongeluk op de knop 'gewone versie' (of hoe deze ook heet, zit nu niet op m'n telefoon), dan kun je ook niet meer terug naar de mobiele versie lijkt het. Of is daar een link voor op de reguliere site?
Verder mis ik bij de threads de mogelijkheid tot het zoeken van berichten toch best wel.