- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- mobiele website
mobiele website
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik per ongeluk op de knop 'gewone versie' (of hoe deze ook heet, zit nu niet op m'n telefoon), dan kun je ook niet meer terug naar de mobiele versie lijkt het. Of is daar een link voor op de reguliere site?
Die optie staat als het goed is in het menu, als je de site op je mobiel bekijkt
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Op de mobiele site willen pagina's met embedded video's nog wel eens vastlopen - heb het dan vooral over het voetbaltopic. Althans, op iOS7 op een iPhone 4S. Weet niet of dit zich pas voordoet sinds iOS7 en dat de telefoon het er dus gewoon zwaar mee heeft.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zit er over te denken om afbeeldingen en filmpjes helemaal niet te embedden op de mobiele site, maar te vervangen door een linkje. Lijkt me verstandig
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Paar dingen waar ik op de mobiele site tegen aan loop.
Als ik per ongeluk op de knop 'gewone versie' (of hoe deze ook heet, zit nu niet op m'n telefoon), dan kun je ook niet meer terug naar de mobiele versie lijkt het. Of is daar een link voor op de reguliere site?
Verder mis ik bij de threads de mogelijkheid tot het zoeken van berichten toch best wel.
Links bovenaan kan je steeds terug naar de mobiele versie. ( menu )
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
wordt vanavond opgelost
Alvast bedankt, verder zeker niets op aan te merken op dit moment.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Die optie staat als het goed is in het menu, als je de site op je mobiel bekijkt
Ik zie het ja. Vreemd dat me dat niet eerder is opgevallen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Zit er over te denken om afbeeldingen en filmpjes helemaal niet te embedden op de mobiele site, maar te vervangen door een linkje. Lijkt me verstandig
Werkt prima. Laat je niet bedonderen door ios (7) dat slecht is met dit soort zaken. Apple is niet heilig. Waarom zou je het niet embedden?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bandbreedte, daarnaast zullen budget Android toestellen ook wel moeite hebben met tientallen embeds
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Er loopt bij de mobiele versie van de website bij het invoegen van smileys een licht grijze verticale streep door deze
en
smileys heen, althans wanneer je een geschreven opmerking wilt wijzigen. Is dit een algemeen gegeven of? Wellicht heeft dit nog met de uitlijning te maken.
Android 4.2.2 GC
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Lijkt de scrollbalk van het bericht onder het popupje, maar ik weet niet hoe die daar komt
Het icoontje voor het vergroten van het tekstvak is ook te zien. Lijkt me foutje van je browser
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Oké, zal eens een andere browser proberen.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ik krijg sinds kort steeds een melding dat het beveiligingscertificaat niet in orde is als ik op de app zit.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
De mobiele versie wil ik zeggen. Sorry voor het misverstand.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ligt misschien aan men smartphone want nu heb ik het niet gehad. We zien wel. Toch bedankt.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Vreemd, ik kon met de standaard browser van HTC geen berichten meer plaatsen en zelfs niet meer inloggen. Nu gebeurt het via Firefox. Onlangs heeft HTC Internet wel een update gekregen.
Edit: terug in orde.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ik had gisteren hetzelfde probleem met UC browser voor Android en met Opera. Momenteel gebruik ik maar weer Google Chrome browser voor android en alles werkt daar wel goed (het inloggen dan)
Als Jordy misschien tijd heeft om het probleem even na te bootsen in UC browser? en\of Opera graag.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Zou er iets haperen aan de scrollfunctie van de mobiele pagina. Ik moet steeds in tweemaal scrollen. Wat ambetant.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
De eerste keer dat je wil naar beneden of naar boven scrollen reageert hij niet. Maar bij een tweede maal doet hij wel. Ik weet niet of het aan de site ligt maar ik kan wel zeggen dat ik het niet heb op andere mobiele webpagina's.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
met welke telefoon gebeurt dat? heb dat zelf nog niet gezien
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
het nieuwe menu in de mobiele versie werkt niet echt lekker als je het mij vraagt. Komt te pas en te onpas in beeld geschoven als je door het scherm scrollt enzo. Wanneer je een bericht aan het tikken ben lukt het ook met heel moeite dat weer terug te schuiven.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zou eventueel kunnen uitschakelen dat het menu ook verschijnt als je naar links en rechts swipet, dat je dus echt op de icoontjes moet drukken. Als meer mensen zich herkennen in dit probleem (heb er zelf geen last van)
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Misschien is het gewoon even wennen hoor, maar kan me niet voorstellen dat ik de enige zal zijn die er last van heeft.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Heb er heel veel last van. Absoluut geen verbetering.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
ik zou eventueel kunnen uitschakelen dat het menu ook verschijnt als je naar links en rechts swipet, dat je dus echt op de icoontjes moet drukken. Als meer mensen zich herkennen in dit probleem (heb er zelf geen last van)
Liever niet, dan wordt de site voor mij onbruikbaar. Die icoontjes doen het juist nooit bij mij (iPhone, nieuwste iOS), maar dat is dus eenvoudig te omzeilen met dat swipen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die icoontjes doen het juist nooit bij mij (iPhone, nieuwste iOS), maar dat is dus eenvoudig te omzijlen met dat swipen.