• 177.938 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.588 votes
Profile

mobiele website

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Montorsi wrote:

Als ik per ongeluk op de knop 'gewone versie' (of hoe deze ook heet, zit nu niet op m'n telefoon), dan kun je ook niet meer terug naar de mobiele versie lijkt het. Of is daar een link voor op de reguliere site?

Die optie staat als het goed is in het menu, als je de site op je mobiel bekijkt

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Op de mobiele site willen pagina's met embedded video's nog wel eens vastlopen - heb het dan vooral over het voetbaltopic. Althans, op iOS7 op een iPhone 4S. Weet niet of dit zich pas voordoet sinds iOS7 en dat de telefoon het er dus gewoon zwaar mee heeft.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zit er over te denken om afbeeldingen en filmpjes helemaal niet te embedden op de mobiele site, maar te vervangen door een linkje. Lijkt me verstandig

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Montorsi wrote:

Paar dingen waar ik op de mobiele site tegen aan loop.

Als ik per ongeluk op de knop 'gewone versie' (of hoe deze ook heet, zit nu niet op m'n telefoon), dan kun je ook niet meer terug naar de mobiele versie lijkt het. Of is daar een link voor op de reguliere site?

Verder mis ik bij de threads de mogelijkheid tot het zoeken van berichten toch best wel.

Links bovenaan kan je steeds terug naar de mobiele versie. ( menu )

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Jordy wrote:

wordt vanavond opgelost

Alvast bedankt, verder zeker niets op aan te merken op dit moment.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Jordy wrote:

(quote)

Die optie staat als het goed is in het menu, als je de site op je mobiel bekijkt

Ik zie het ja. Vreemd dat me dat niet eerder is opgevallen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Jordy wrote:

Zit er over te denken om afbeeldingen en filmpjes helemaal niet te embedden op de mobiele site, maar te vervangen door een linkje. Lijkt me verstandig

Werkt prima. Laat je niet bedonderen door ios (7) dat slecht is met dit soort zaken. Apple is niet heilig. Waarom zou je het niet embedden?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bandbreedte, daarnaast zullen budget Android toestellen ook wel moeite hebben met tientallen embeds

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

True

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Er loopt bij de mobiele versie van de website bij het invoegen van smileys een licht grijze verticale streep door deze en smileys heen, althans wanneer je een geschreven opmerking wilt wijzigen. Is dit een algemeen gegeven of? Wellicht heeft dit nog met de uitlijning te maken.

Android 4.2.2 GC

http://i59.tinypic.com/14cek51.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Lijkt de scrollbalk van het bericht onder het popupje, maar ik weet niet hoe die daar komt

Het icoontje voor het vergroten van het tekstvak is ook te zien. Lijkt me foutje van je browser

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Oké, zal eens een andere browser proberen.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Ik krijg sinds kort steeds een melding dat het beveiligingscertificaat niet in orde is als ik op de app zit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat bedoel je met "de app" ?

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

De mobiele versie wil ik zeggen. Sorry voor het misverstand.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee. Ik weet helaas niet wat dit kan zijn.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Ligt misschien aan men smartphone want nu heb ik het niet gehad. We zien wel. Toch bedankt.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Vreemd, ik kon met de standaard browser van HTC geen berichten meer plaatsen en zelfs niet meer inloggen. Nu gebeurt het via Firefox. Onlangs heeft HTC Internet wel een update gekregen.

Edit: terug in orde.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik had gisteren hetzelfde probleem met UC browser voor Android en met Opera. Momenteel gebruik ik maar weer Google Chrome browser voor android en alles werkt daar wel goed (het inloggen dan)

Als Jordy misschien tijd heeft om het probleem even na te bootsen in UC browser? en\of Opera graag.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Zou er iets haperen aan de scrollfunctie van de mobiele pagina. Ik moet steeds in tweemaal scrollen. Wat ambetant.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat bedoel je precies?

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

De eerste keer dat je wil naar beneden of naar boven scrollen reageert hij niet. Maar bij een tweede maal doet hij wel. Ik weet niet of het aan de site ligt maar ik kan wel zeggen dat ik het niet heb op andere mobiele webpagina's.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

met welke telefoon gebeurt dat? heb dat zelf nog niet gezien

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

het nieuwe menu in de mobiele versie werkt niet echt lekker als je het mij vraagt. Komt te pas en te onpas in beeld geschoven als je door het scherm scrollt enzo. Wanneer je een bericht aan het tikken ben lukt het ook met heel moeite dat weer terug te schuiven.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zou eventueel kunnen uitschakelen dat het menu ook verschijnt als je naar links en rechts swipet, dat je dus echt op de icoontjes moet drukken. Als meer mensen zich herkennen in dit probleem (heb er zelf geen last van)

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Misschien is het gewoon even wennen hoor, maar kan me niet voorstellen dat ik de enige zal zijn die er last van heeft.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Heb er heel veel last van. Absoluut geen verbetering.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

ik zou eventueel kunnen uitschakelen dat het menu ook verschijnt als je naar links en rechts swipet, dat je dus echt op de icoontjes moet drukken. Als meer mensen zich herkennen in dit probleem (heb er zelf geen last van)

Liever niet, dan wordt de site voor mij onbruikbaar. Die icoontjes doen het juist nooit bij mij (iPhone, nieuwste iOS), maar dat is dus eenvoudig te omzeilen met dat swipen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zwolle84 wrote:

Die icoontjes doen het juist nooit bij mij (iPhone, nieuwste iOS), maar dat is dus eenvoudig te omzijlen met dat swipen.

ik zal proberen of ik dat nog iets makkelijker kan maken, dat het gebied waar je kunt drukken iets groter wordt

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.