• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

mobiele website

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

In De Site > Algemeen > MovieMeterMobile:

Ik ben van plan om (desnoods alleen voor mezelf) een lichtgewicht versietje van de site te maken, waar je als je in de videotheek of bioscoop staat nog snel even kunt checken wat je nou moet kijken. Alleen de release van de laatste x weken, het stemgemiddelde en misschien een paar reacties in een paar kleine simpele paginaatjes. Gewoon in (X)HTML trouwens, niet in WAP.

Iemand nog tips of ideeën? Zijn er mensen die dit uberhaupt ook wel eens gemist hebben?

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

Goed idee, zelf heb ik niet zo'n geavanceerde telefoon, maar het zou verdomd handig zijn! Ik sta vaak in de videotheek mezelf af te vragen of ik die film nou wel of niet moet nemen, maar dit is niet enkel bij nieuwe releases. Is het niet mogelijk om de lichtgewicht versie gebruik te laten maken van de gehele MovieMeter database? Hmm, dan heb je natuurlijk een probleem wanneer je een kleine pagina met een paar reacties weer wilt geven.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Goed idee voor in de videotheek of winkel idd, moet eens kijken of mijn gsm dat kan (gloednieuw ding maar bellen is het enigste wat ik er mee doe).

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Ik ken dat probleem, soms wil je naar de videotheek gaan met als doel een bepaalde film te huren. Eenmaal aangekomen is de film die je zoekt soms al verhuurd, een andere keuze maken is dan altijd lastig. En ik wil nooit met lege handen nara huis gaan.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Nog nooit gemist... maar ja, ik huur dan ook zelden.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Eigenlijk zou elke videotheek in Nederland gewoon het MovieMeter-gemiddelde op elke film moeten plakken! Ik huur regelmatig films, en dan denk ik: "O ja, die kom ik vaak op MM tegen, zal wel goed zijn!" Als ik thuis kom en op MM de film opzoek staat er een gemiddelde bij van 1,27 ofzo en dan moet ik de film nog zien .

Zo'n MovieMeterMobile zou verrekte handig zijn

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

hmm het is een extra waar ik geen gebruik van zal maken. Ik maak amper gebruik van internert via de mobiel alleen een beetje met de e-mail spelen.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Wat ik dan liever zou hebben is dat je op MM films kunt aanvinken die je wou zien (op éen of andere manier) en dan een lijst kunt uitprinten.

Verders maak ik weinig gebruik van al die telefoon functies.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Die mogelijkheid is er toch al?

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Kun je niet gewoon je 06 geven Jordy?

Dan bel ik je wel op als ik in de videotheek een bepaalde stemgemiddelde wil weten.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

LOL

"U spreekt met de Moviemeter Helpdesk. Toets 1 voor Top 250 films, Toets 2 voor Tip 150 films.... "

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

kos wrote:

Die mogelijkheid is er toch al?

Hoe/waar dan?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

jassonn wrote:

Hoe/waar dan?

http://www.moviemeter.nl/?over...

Printoptie is er volgens mij niet, maar je kunt de lijst wel selecteren, kopiëren en in Word plakken. Dan krijg je een mooi lijstje.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

EmDee wrote:

Kun je niet gewoon je 06 geven Jordy?

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

Ik kijk eerst een film , beoordeel de film en ga dan pas kijken hoe de mensen op moviemeter en IMDB stemmen. Maar ja ik probeer dan ook alles te kijken. Er zit ook veel shit voor mijn bij maar ja dat is het risico van het vak, maar soms zit er ook wel weer iets voor mijn bij.

Want ik blijf erbij dat er geen slechte films worden gemaakt want wat voor de een shit is kan een ander waarderen.

Je moet dan ook nooit en te nimmer mensen aanvallen die wat voor jou een bout film is hoog waarderen.

En als het gemiddelde op de site bv 3.82 is en jij vind het niks gewoon stemmen wat je zelf vindt en niet bang zijn voor kritiek van je mede film liefhebbers.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Net of ik het gezegd zou hebben. Helemaal mijn gedachtengang.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik vind het nogal raar als je vooraf niet kijkt welke films hier goed gewaardeerd worden. Of tenminste tips ter harte neemt van users die ongeveer dezelfde smaak hebben.

Dat scheelt je onnodig veel teleurstellingen. Maar als je Henk heet kijk je ALLES. Lijkt me een zware job, professioneel filmkijker.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Wijze woorden, stinissen, ik zal proberen er naar te leven.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Dustyfan wrote:

"U spreekt met de Moviemeter Helpdesk. Toets 1 voor Top 250 films, Toets 2 voor Tip 150 films....

Toets 3 voor de updates..."

"Een moment geduld alstublieft... Al onze medewerkers zijn bezet..."

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Dan zitten iedereen een film te kijken

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Vind het een onwijs gaaf voorstel , zelf heb ik bij de cinema-ingang , videotheek , dvd winkel al dikwijls gewenst om even mm te kunnen raad plegen

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik ben zeker de enige eikel die wel ongeveer uit z'n hoofd weet welke films hoog gewaardeerd zijn en welke niet .

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Jah...

Maar ik probeer het niet eens te onthouden

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

kos wrote:

Ik ben zeker de enige eikel die wel ongeveer uit z'n hoofd weet welke films hoog gewaardeerd zijn en welke niet .

Ja, sucker!

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Geweldig plan, ik zou er zeker wat aan hebben.

Don Gertus

• 1543 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Maakt U zich maar geen zorgen, heer Kos. De MovieMeteraar die wel ongeveer uit z'n hoofd weet welke films hoog gewaardeerd zijn en welke niet word niet met uitsterven bedreigd (hoewel 2 uit 12805 zeer weinig is).

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

ik wil mezelf niet op de borst slaan of zo, maar ik weet precies welke films ik wel en niet heb gezien en welke ik nog perse wil zien. ook weet ik ongeveer wel wat hier in de toplijsten staat.

ik kan me voorstellen dat mensen die heeeeeel veel gezien hebben hier behoefte aan hebben maar ik niet.

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

Juist door dat je veel hebt gezien lijkt me dit overbodig.

AmezorC

• 15 messages
  • 20 votes

Ja, een ietwat uitgeklede versie op:

(bijv) www.moviemeter.nl/pda

zou best makkelijk wezen.

Effe snel iets over de film opzoeken, recensies bekijken...

Wat mij betreft cker een aanrader...

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Mij maakt het niet zo uit.

Vind het zelf niet zo nuttig , je kan toch ook gewoon op je computer kijken ?

Omdan nou alsje onderweg bent pas te gaan kijken opje mobiel wat veel moeilijker is ookal is het een klein formaar van de site..

Maarja als jullie het een goed idee vinden ''doen''

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.