- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Ik geef ook een voorkeurssuggestie voor Godzilla!
Met twee users die hem erin willen, kan er wel een wildcard vanaf toch? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Maar zo'n film met maar 15 stemmen is een complete knock-out killer. Geen hond die dan kan stemmen (tenzij het een onderhond is). Een beetje een overbodige toevoeging ben ik bang.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Och, Godzilla stem je voor of tegen. Welke van de 38 films je er nu inzet maakt weinig uit geloof ik
. Maar voor mij hoef je het niet te doen, heb echt niks te zoeken in deze knock-out.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik ben een van die 15 en niet erg enthousiast...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nee, inderdaad. Het gaat te ver om een film met 15 sterren die ook nog eens onvoldoende staat in deze lijst te zetten. Als je voor een groot monster wil gaan moet je King kong maar kijken.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
De lijst ziet er mooi uit. Veel pareltjes erin 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heb je 'm wel eens gezien? (die uit 1933 natuurlijk)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Nee, maar King Kong is geloof ik meer dan een lomp beest met als enig doel zoveel mogelijk fysieke schade aan te richten. Dat ontneemt zo'n beetje alle fun van dat soort films.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
't is geen Godzilla.....
Je zou 'm toch eens moeten kijken, 't is een best geinig filmpje, zeker voor die tijd (al heb je daar geen boodschap aan).
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Tja, ik vind Godzilla echt maar om 1 reden leuk, en da's de totale amorele derderangs camp
.
Als ik hem ooit tegenkom, zal ik misschien eens moeite doen.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
De lijst voor knock out Gouwe Ouwe:
(...)
Wat een superlijst! 
Voor wanneer staat ie gepland?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hij gaat online na het knock-out drama. Ik maak het spel vanavond gebruiksklaar 
Ik zie dat Singin' In th Rain ontbreekt. Kan ik er misschien toch beter inzetten dat Triumph Des Willens. Als iemand bezwaar heeft, moet ie het zeggen 
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Godzilla is een geweldige klassieker. Wellicht dat ik het wat meer waardeer omdat ik een fan ben van de hele serie oosterse Godzilla films. Die film is net als King kong 1933 een legende. (alleen heeft hij in de westerse wereld niet zo een grote fanbase)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het is misschien een klassieker, maar hier op MovieMeter zit verder niemand erop te wachten, dus zou hij maar overbodig zijn in de knock-out.
Op de een of andere manier was ik The Third Man vergeten in de lijst te zetten, terwijl hij toch zo'n hoge waardering heeft. Bij deze. De knock-out is helemaal klaar voor gebruik en met een beetje geluk wordt vandaag Drama nog besloten en kunnen we ermee beginnen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Zo de land van herkomst knock-out is ook weer afgelopen. What's next ?
Misschien al tijd voor een knock-out van films uit 2005 of is dat nog te vroeg ?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wat vroeg als je kijkt naar het aantal Oscargenomineerden die hier nog uit moet komen. Maar er is al vaak gepraat over een knock-out: soundtracks en daar ben ik wel in geïnteresseert. Al heb ik er te weinig verstand van om die te kunnen samenstellen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
De meeste nieuwe titels kijk ik pas, wanneer ze uit zijn in de videotheek. Ik denk dat er zo wel meer zijn, dus lijkt het me handiger om nog een paar maandjes te wachten. Als je echter nu wil starten vind ik het ook niet erg.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik zat er aan te denken een knock out tiener films te doen.
Met bijv. American Pie, Euro Trip, Road Trip, Not Another Teen Movie
Van dat soort films
Leuk Idee?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, sorry. 
ik ben nog seeds voor soundtracks, volgens mij was daar al een beginnetje.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Dan heb ik liever de tienerfilms, een genre waar ik toch grote fan van ben.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Hier nog eentje die zich aansluit bij de voorstanders van een knock-out soundtrack 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Tja ik vind het voornamelijk zinloos. Er word toch op de favoriete films gestemd, zelfs als de film helemaal geen soundtrack zou hebben, zou er nog op gestemd worden 
Daarnaast moet er weer onderscheid gemaakt worden tussen score's en soundtracks (ja er is een verschil mensen
), dit om te voorkomen dat Crossroads, Glitter of Hilary Duff meedoen 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik zat er aan te denken een knock out tiener films te doen.
Met bijv. American Pie, Euro Trip, Road Trip, Not Another Teen Movie
Ik hoop dat er ook goede films in het genre zijn, niet zoals dit. Road Trip is best vermakelijk hoor maar verder is het niet al te best...
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Wat mij leuk lijkt is om het eens andersom te doen: een knock-out waarbij je alleen mag stemmen als je de films niet hebt gezien.
'Wat lijkt je de beste film' knock-out, dat moet toch een doorslaand succes worden. 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7943 votes
Of je doet het andersom, via een knock out bijvoorbeeld bepalen wie de slechtste acteur is. 256 acteurs/actrices in de hoge hoed en stemmen maar!
Leuk om eens:
Hillary Duff - Al Pacino 5-0
Jennifer Lopez - Robert de Niro 5-0
te zien 
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Wat mij leuk lijkt is om het eens andersom te doen: een knock-out waarbij je alleen mag stemmen als je de films niet hebt gezien.
.