- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Als ik op de link druk van de door mij genoemde posters in jouw totaallijstje krijg ik dit bericht:
"Kan de webpagina niet vinden".
Waarom is dit?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Waarschijnlijk heb ik ze thuis al opgeslagen maar de posters nog niet online gezet. Zal het straks meteen doen 
Wie hiervan een grotere versie kan vinden ...
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Mag ik er nog een aantal nomineren?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Baggerman: tuurlijk 
Als ik goed geteld heb zijn er nu nog 2 plaatsjes over ...
Edit: of we zijn er al ... er is volgens mij ergens nog een bericht aangepast. Straks wel even rustig de optelsom maken. Je mag gerust nog doornomineren of nog wat vervangingen doen op de posts van vandaag, maar hou er rekening mee dat nieuwe toevoegingen misschien niet meer meegenomen worden.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Die eerste poster van The tree of life is fanart denk ik. Is dat toegestaan? Want dan nomineer ik nog gauw The tree of life (3) als er nog plek is. Volgens mij door dezelfde persoon gemaakt.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Er zitten nog wel wat posters tussen die voor speciale gelegenheden gemaakt werden (en dus niet echt officiële posters zijn). Aangezien het aantal beperkt is ga ik er niet lastig over doen, moest een volgende keer de helft van het deelnemersveld bestaan uit dat soort posters dan zal er eens dieper over nagedacht moeten worden vrees ik 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Laatste dan?
Alfabetisch ook de laatste: Zurich
ah, wellicht te laat - ik zie het wel.
Wat mij betreft sneuvelen er toch DVD hoezen, een poster KO is een poster KO toch?
Jammer voor Eros + M, maar ik zal er dan niet op stemmen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Desnoods noem ik het geen Poster KO maar Gedrukt Promotioneel Materiaal KO 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dan kunnen we bijna de hele Criterion collectie nog toevoegen.
Daar kun je bijna een eigen KO mee maken.
Maar maakt verder niet uit. Maar ik graas zo her en der wat ik tegenkom, maar er ontbreekt vast veel potentieel moois. Gaan we tot 1024?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
De Criterion collectie wordt iets voor volgend jaar dan 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Nog ééntje ... wie brengt de laatste aan. Iemand die de mooiste Criterion hoes wil opkiezen? 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Mag ik niet wat eerdere nominaties intrekken? Ik blader nu even door de collectie, en er staan inderdaad enkele prachtige covers tussen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Daar ga ik niet aan beginnen, zal al blij zijn als deze lijst een beetje foutloos blijkt. Onthouden voor de volgende KO zou ik zeggen 
De finale lijst:
Alphaville, une Étrange Aventure de Lemmy Caution
American Werewolf in London, An
Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (1)
Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (2)
Etrange Couleur des Larmes de Ton Corps, L'
Exterminators of the Year 3000
Imaginarium of Doctor Parnassus, The
Kumo no Mukô, Yakusoku no Basho
Living Dead at Manchester Morgue
Nightmare before Christmas, The
Perfume: The Story of a Murderer
Rise of the Planet of the Apes
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
Things of the Aimless Wanderer
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Jammer, er zaten echt een aantal prachtige exemplaren tussen:
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Die van Chungking heeft ooit al eens meegedaan geloof ik. Persoonlijk vind ik die Criterion aanduidingen aan de lelijke kant, maar ik wil vooral niet de deur openzetten om nog het hele weekend aan de lijst te sleutelen.
Even gechecked en de links zouden nu ook allemaal moeten werken. Moest ik er toch nog één gemist hebben hoor ik het graag. Verder gaat de KO nog niet meteen van start, dus mensen die nog grotere versies willen aandragen mogen dat gerust doen! Zitten nog een paar kleine posters tussen en die maken doorgans wat minder kans.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Die van Chungking Express blijkt er zelfs al in te staan! Dat is dan weer een meevaller. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik heb van mijn nominaties de kleine posters vervangen door grote. Hebben ze meer kans, zeker die vijfde. 
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Grotere versies:
Idi i Smotri (ik ga er vanuit dat die ontbrekende zwarte randen niet voor veel ophef zullen zorgen)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Zo! Weekje voorbij, de deuren gaan dicht, iedereen heeft ondertussen wel genoeg tijd gehad om z'n favorieten te nomineren en ervoor te zorgen dat de genomineerde films volop hun kansen kunnen verdedigen.
De loting is voor straks. Ergens vanavond, morgenvroeg ten laatste gaat deze KO klassieker van start!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Iedereen alvast bedankt voor de nominaties .. de KO is officieel van start!
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Niet eens tijd voor een nieuwe genre KO? Na Science-Fiction staat volgens mij officieel Thriller op het menu, al vind ik andere genre's persoonlijk ook wel best, mocht daar meer animo voor zijn.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Zo ver ik weet hebben we bij de genre K.O. 's altijd het alfabet gevolgd. Dus is het nu de beurt aan het genre Thriller. Dus, wat belet je zo'n K.O. te organiseren leatherhead 
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Ach, ik wil de organisatie best voor m'n rekening nemen
. Misschien toch nog wel even handig om een beetje te peilen of mensen er trek in hebben, aangezien de KO's de laatste tijd een beetje in een dipje lijken te zitten. Zoja, dan kan ik hier later vandaag alvast een beginlijst neerkwakken. 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Als je een thriller ko gaat organiseren dan kom ik zeker regelmatig een kijkje nemen.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik heb de vorige S/F georganiseerd en mijn ervaring is dat de bijdrage van de deelnemers belangrijk is. Dus eigenlijk gewoon beginnen met een beginlijst met films met een bovengemiddeld gemiddelde en een minimaal aantal stemmen. De rest laat je de deelnemers benoemen. Zo heb ik het althans gedaan. Maar het is uiteraard aan jou als organisator hoe je de filmlijst gaat samenstellen.
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Heb zojuist een nieuw topic voor de KO geopend: Knock-Out: Thriller (2015)