- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik ben inmiddels gestart met een nieuwe poster knock-out: Poster Knock-Out Actiefilms
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Film >> Filmgames >> Zomerposter Knock-out (2015)
Officiële start om 13u!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
HALVE TAMME. en ik gaan morgen 22 juli 2015 om 13 uur van start met een nieuwe KO, met name een vampier-poster KO waarop jullie allemaal van harte zijn uitgenodigd om te stemmen.
Het topic vind je hier:
Night's Watch
-
- 1212 messages
- 1200 votes
Ik wou proberen om de Knock-Out over shorts weer op poten te zetten. Film >> Filmgames >> Knock ...
Mijn vraag is of hier animo voor is, en ik ben op zoek naar iemand met 'ervaring' die mij wil helpen met dit organiseren
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Film >> Filmgames >> Christmas Poster Knock-Out (2015).
Officiële start: Vandaag om 13u!
Wees welkom allemaal
.
HALVE TAMME., alexspyforever, Boeikens, Gang_Star & Kondoro0614.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Er is weer een nieuwe knock-out van start gegaan.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
En voor wie het ondertussen zou vergeten, de Knock-Out Vrouwelijke filmpersonages is ook nog altijd bezig.
Door de lengte en de verscheidenheid aan figuren is het niet altijd evident om te stemmen, maar elke personages heeft een afbeelding om te weten over wie het gaat. 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Die is in voorbereiding. Ik heb inmiddels 68 titels geselecteerd. Ik dacht te gaan tot 128 titels en de overige 60 titels door jullie te laten nomineren. Misschien dat ik de K.O. deze week opstart. 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
De Film >> Filmgames >> Knock-Out: Western (2016) is van start gegaan.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ik neem aan dat dit hier besproken kan worden?
Ik heb al een KO onder mijn hoede (al heb ik die wat naar achter geschoven vanwege de wildgroei van andere poster KOs). De globale poster KO doe ik, alleen of in co-organisatie
Wat is de globale poster knock out?
Is dat die je vorig jaar ook hebt georganiseerd?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Gewone poster KO zonder niche-richtlijnen. Alle posters/covers mogen meedoen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Gewone poster KO zonder niche-richtlijnen. Alle posters/covers mogen meedoen.
Nuja ik wilde ook graag nog eens een poster-KO organiseren (zo een avatar KO vond ik toch niet zo leuk daarmee) maar dan van de favoriete films van users. Ik ben al begonnen met users nominaties te laten doen van hun favoriete films. Daarna kunnen ze de posters selecteren van hun nominaties (al mag dit ook gewoon die van MovieMeter zijn). Ik wilde deze starten als de poster KO van Gang_Star op zijn einde loopt. Als het natuurlijk niet vervelend is om die naast elkaar te hebben?
Mijn bedoeling is ook niet om hier een erg uitgebreide KO van te maken.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ik bedoel dat ik die door de Jaren heen onder mijn hoede genomen heb, momenteel niet echt de tijd om die onderneming helemaal op te starten 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Na de Poster Knock-Out De Favoriete Films van... van alexspyforever wil ik wel een scifi-(poster)knock-out opstarten. Heb daarvoor 1024 films geselecteerd. Met name de populaire of hoog scorende films kwamen in aanmerking, plus de scifi-films uit ICM-lijsten en andere toplijsten, en tot 1024 aangevuld met hoofdzakelijk overige scifi-films die ik zelf gezien heb.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Na de Poster Knock-Out De Favoriete Films van... van alexspyforever wil ik wel een scifi-(poster)knock-out opstarten. Heb daarvoor 1024 films geselecteerd. Met name de populaire of hoog scorende films kwamen in aanmerking, plus de scifi-films uit ICM-lijsten en andere toplijsten, en tot 1024 aangevuld met hoofdzakelijk overige scifi-films die ik zelf gezien heb.
Klinkt goed maar dat is een hele onderneming. De beste raad die ik je kan geven hierbij is ervoor te zorgen dat je enkele goede medewerkers hebt. Een gewone KO is veel minder (voorbereidend) werk dan een poster KO. Maar een poster KO trekt natuurlijk meer stemmers ook mensen die niet meteen fan zijn van het sci-fi genre (zoals ik)
Je kan het bijvoorbeeld zien bij de western KO die veel minder snel vooruitgaat omdat het enkel de fans aantrekt en ook die hebben niet alles gezien. Zeker met 1024 films kan je meer dan een jaar bezig zijn.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
alexspyforever. Ik heb het zoveel mogelijk geautomatiseerd met excel, dan is het een kwestie van knippen en plakken van de tekst van de battle en het * voor "img" te verwijderen, hieronder als voorbeeld de eerste twee battles:
"Battle 1 - Brainscan (1994) vs. Transformers: Dark of the Moon (2011)
[*img]http://www.moviemeter.nl/images/cover/3000/3919.300.jpg[/img]
vs.
[*img]http://www.moviemeter.nl/images/cover/72000/72436.300.jpg[/img]
Transformers: Dark of the Moon (2011)
"
"Battle 2 - Boy 7 (2015) vs. Nowhere (1997)
[*img]http://www.moviemeter.nl/images/cover/98000/98137.300.jpg[/img]
vs.
[*img]http://www.moviemeter.nl/images/cover/3000/3023.300.jpg[/img]
"
Het enige wat ik dan hoef te doen is de winnaars bij te houden en na de eerste ronde de nieuwe te plaatsen. Maar dat nog wel even. De eerste ronde heb ik nu klaar staan en hoef het dus alleen maar uit excel te kopieren en zoals hierboven in een nieuwe k.o.-topic te plaatsen. Het hoeft ook allemaal niet zo'n vaart te lopen, als het rustig voortkabbelt zoals het vrouwelijke personages-k.o. vind ik het wel prima, al vermoed ik dat het sneller zal gaan omdat je ook op de poster mag stemmen als je de films niet gezien hebt.
Maar is er eigenlijk wel interesse in een scifi-poster-k.o.?
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Ik stem wel mee.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever. Ik heb het zoveel mogelijk geautomatiseerd met excel, dan is het een kwestie van knippen en plakken van de tekst van de battle en het * voor "img" te verwijderen, hieronder als voorbeeld de eerste twee battles:
"Battle 1 - Brainscan (1994) vs. Transformers: Dark of the Moon (2011)
[*img]http://www.moviemeter.nl/images/cover/3000/3919.300.jpg[/img]
vs.
[*img]http://www.moviemeter.nl/images/cover/72000/72436.300.jpg[/img]
Transformers: Dark of the Moon (2011)
"
"Battle 2 - Boy 7 (2015) vs. Nowhere (1997)
[*img]http://www.moviemeter.nl/images/cover/98000/98137.300.jpg[/img]
vs.
[*img]http://www.moviemeter.nl/images/cover/3000/3023.300.jpg[/img]
"
Het enige wat ik dan hoef te doen is de winnaars bij te houden en na de eerste ronde de nieuwe te plaatsen. Maar dat nog wel even. De eerste ronde heb ik nu klaar staan en hoef het dus alleen maar uit excel te kopieren en zoals hierboven in een nieuwe k.o.-topic te plaatsen. Het hoeft ook allemaal niet zo'n vaart te lopen, als het rustig voortkabbelt zoals het vrouwelijke personages-k.o. vind ik het wel prima, al vermoed ik dat het sneller zal gaan omdat je ook op de poster mag stemmen als je de films niet gezien hebt.
Dus als ik het goed begrijp mag je zelf beslissen of je op de film of op de poster stemt? Of is het zo dat als je beide films hebt gezien enkel op film die jij het beste vindt mag stemmen en niet op de beste poster van de 2, want dat kan verschillend zijn.
Je moet misschien toch duidelijke regels opstellen want zo gaan mensen in verwarring zijn.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Vrijdag om 19.00 uur gaat de nieuwe scifi-K.O. van start: Knock-Out Sciencefiction (Posters & films) 2016
Iedereen mag meedoen, en je mag zelf weten of je op de beste film of op de beste poster stemt.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Uitslagen zijn toch volstrekt niet serieus te nemen als de ene gebruiker op de film stemt, en de ander op de poster? Slecht idee.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
[Of vergis ik me hierin en schat ik de MM' ers veel te hoog in?
Ik vrees van wel. Hoe beslis ik op wat ik moet stemmen? Wat doe ik als een geweldige scifi met lelijke poster tegen een domme scifi met geweldige poster uitkomt?
Slaat toch nergens op 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Uitslagen zijn toch volstrekt niet serieus te nemen als de ene gebruiker op de film stemt, en de ander op de poster? Slecht idee.

Maar het is me duidelijk
. Als ik er een film-K.O. van maak dan heb je altijd mensen die toch meestemmen terwijl ze (een van de) film(s) helemaal niet gezien hebben, naast dat de battles dan wat langzamer gaan lopen. En als je een poster-K.O. van maakt dan heb je toch mensen die op de film gaan stemmen i.p.v. op de poster. Dus dacht ik.... waarom niet een K.O. waar je zelf mag weten waarop je stemt (want dat doet men toch wel).
Maar inderdaad, ik wil niemand slapeloze nachten bezorgen door battles tussen een geweldige scifi en een slechte scifi met een geweldige poster
.
Ik wil een K.O. waar de voortgang een beetje in blijft zitten, en waar iedereen mee kan stemmen zoals ie zelf wil, ook wanneer ie niet een of beide films heeft gezien. Waar je altijd mag stemmen, op de film waarop je het liefst wilt stemmen. Hoe moet ik die K.O. dan noemen? Iemand een idee?
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Hoe moet ik die K.O. dan noemen? Iemand een idee?
Of is dat een iets te lange titel? 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Of is dat een iets te lange titel?
Prima titel.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik kan daar wel mee leven, zeker als "tagline"