- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar wonen de MM-users?
Waar wonen de MM-users?
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Zeg mij eens welke wegen er in zeer goede staat zijn in België? Weinig of geen.

Ik kan me trouwens altijd amuseren met Nederlanders op de weg. Als je 70 km per uur mag, rijdt een Hollander dan ook precies 70 km per uur.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Waar haal je die 2 wijsheden vandaan JDSsmetje 
Ten eerste zijn alle wegen hier prima verlicht en ken ik niemand die op de km nauwkeurig zich aan snelheidsregels houden.
Niets lekkerder dan met minstens 140 over de snelweg te knallen. En dat gebeurt niet incidenteel in Nederland.
Enige vooroordeel die wel klopt is dat we gierig zijn haha, maar je weet ook wat ze zeggen over Belgen he 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Komt omdat de kans om geflitst te worden ook 30 keer zo hoog is als in Belgie
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Jij rijdt vast nooit 's nachts op de snelweg.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
. Het is wel degelijk zo dat België meer verlicht is ! Dat haal ik uit statistieken die ik eens gehoord heb op het nieuws. België is het 2de meest verlichte land van Europa ! En Nederland staat niet eerst...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Nouja, het is ook maar iets waar je je druk om kan maken he 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Is ook niet zo heel positief dat België zo verlicht is.
... luister maar naar de groene.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
. Het is wel degelijk zo dat België meer verlicht is ! Dat haal ik uit statistieken die ik eens gehoord heb op het nieuws. België is het 2de meest verlichte land van Europa ! En Nederland staat niet eerst...
Betrouwbare bron
En belangrijk ook wie het meest verlichte land is ter wereld
. Maar ik weet wel dat Nederland samen met Duitsland het slimste land van Europa is. Ons gemiddelde IQ ligt op 107 en in Belgie ligt het gemiddelde op 99. Het domste land in Europa is overigens Servie: IQ 87
Wel zijn de Nederlanders na Amerika de grootste hamsteraars in de wereld, alles moet gehouden worden en voor zo'n laag mogelijk prijsje worden gekocht. Maar of we daardoor nou meteen gierig zijn??
Nog een paar leuke feitjes:
Belgen zijn ook niet te spreken over de files in Nederland en de Hollandse keuken. Duitsers storen zich dan weer aan het Nederlandse drugsbeleid en de vooroordelen, die voortspruiten uit een oorlog van zestig jaar geleden. Amerikanen, Britten en Fransen ergeren zich aan de taal.
Britten en Amerikanen vinden het land ook te duur en geen enkele Europeaan is te spreken over het Nederlandse klimaat.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Mijdrecht.
Daar heb ik als kind gewoond! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
LOL, dat die 3 volken zich ergeren aan onze taal. Ze moeten zelf is diep in de spiegel kijken. Vooral Amerikanen moeten niet zeuren 
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Wel zijn de Nederlanders na Amerika de grootste hamsteraars in de wereld, alles moet gehouden worden en voor zo'n laag mogelijk prijsje worden gekocht. Maar of we daardoor nou meteen gierig zijn??
Ja, de meeste Nederlanders zijn gierig.
Duitsers storen zich dan weer aan het Nederlandse drugsbeleid en de vooroordelen, die voortspruiten uit een oorlog van zestig jaar geleden.
Tja, ik stoor me aan mensen die denken dat wij op klompen lopen en allemaal een molen hebben...
Amerikanen, Britten en Fransen ergeren zich aan de taal.
Daarom leren wij die van hun... dat doen wij zelf ook!
Britten en Amerikanen vinden het land ook te duur en geen enkele Europeaan is te spreken over het Nederlandse klimaat.
Nederlanders zelf meestal ook niet.

Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hmmmmm heerlijk!!
Vind onze taal mooier, frans en duits hoef ik niets van te hebben. Engels daarentegen vind ik wel érg mooi, sta niet voor niets een 9 voor engels, en een 6 voor de andere talen
.
.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Maar ik weet wel dat Nederland samen met Duitsland het slimste land van Europa is. Ons gemiddelde IQ ligt op 107 en in Belgie ligt het gemiddelde op 99. Het domste land in Europa is overigens Servie: IQ 87
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Dat Nederlanders zuinig zijn klopt, maar dat is heel wat anders als gierig.
Kijk eens wat er in Nederland door het volk is binnengehaald voor Haïti en vergelijk dat eens met omringende landen.
Nederland haalde 83 miljoen op, en België 6 miljoen.
Wie is er nu gierig?
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
In dat opzicht zijn belgen misschien wel slimmer, want ik geloof nooit dat al dat geld bij de bevolking komt was met die tsunamie ook niet en is meestal met zulke projecten niet.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Een wiki kan iedereen aanmaken. Is nooit betrouwbaar. Zoiezo is denk ik een onderzoek in alleen Europa een stuk betrouwbaarder dan in de hele wereld. Zo kunnen ze namelijk meer tijd besteden aan onderzoek per land.
Allee gij bende zeker ene Belge? (Sorry voor mijn beroerde Vlaams)
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Daar heb ik als kind gewoond!
Toeval! Waar precies?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
In dat opzicht zijn belgen misschien wel slimmer, want ik geloof nooit dat al dat geld bij de bevolking komt was met die tsunamie ook niet en is meestal met zulke projecten niet.
Vind nederland nog steeds opvallend naief met zulke dingen...wie geloofd nog werkelijk dat er iets goeds mee gebeurd? Ik wil er iig geen cent aan kwijt, tenzij ik het persoonlijk zou kunnen overhandigen aan slachtoffers.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Je kunt je geld beter geven aan een doel dat je echt vertrouwd. Zeker niet met je ogen dicht schenken aan bv collectes of kaartverkopers.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Kun je nagaan, de mensen weten dat het geld niet goed terecht komt en toch geven ze. Dat is pas gul! 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ja idd, dan is het opeens harstikke zielig maar er zijn zat mensen die altijd opstraat leven, maar dat zien de nederlanders dan weer niet. Ik steun zelf een project in nepal en ben er ook zelf geweest maar daar wordt het geld gebracht zonder een regering er bij te laten komen kijken. Dus in dat opzicht zijn de belgen toch wel slimmer.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Maar we zullen altijd gierig zijn, omdat men (Belgen) gewoon niets anders weten te verzinnen. Behalve dat onze snelwegen niet beter verlicht zijn dan die van Belgie 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
In een huis.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
In een huis.
Grappig, fail. Dacht dat je misschien wel gewoon een straat kon noemen? 
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Ja idd, dan is het opeens harstikke zielig maar er zijn zat mensen die altijd opstraat leven, maar dat zien de nederlanders dan weer niet. Ik steun zelf een project in nepal en ben er ook zelf geweest maar daar wordt het geld gebracht zonder een regering er bij te laten komen kijken. Dus in dat opzicht zijn de belgen toch wel slimmer.
Dus omdat Belgen, terwijl ze duizenden euro's bezitten, geen paar euro afstaan aan goede doelen omdat ze het niet vertrouwen, en daarmee de kans mislopen dat ze wél iets goeds doen, zijn ze slimmer?
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Nee ik had het niet over andere goede doelen ik had het over Haiti
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Een wiki kan iedereen aanmaken. Is nooit betrouwbaar.
Nature magazine decided to see how accurate Wikipedia's entries in comparison to those of Encyclopaedia Britannica. They have found than, at least when it comes to science, Wikipedia's entries are almost equally reliable as Britannica's entries!
Nature took stories from Wikipedia and Britannica on 42 science-related topics and submitted them to experts for review. The experts were not told which encyclopedia the stories were from. "The exercise revealed numerous errors in both encyclopedias, but among 42 entries tested, the difference in accuracy was not great: the average science entry in Wikipedia contained around four inaccuracies; Britannica, around three," according to Nature.
The entries covered topics including Agent Orange, quarks and synchrotrons. "Only eight serious errors, such as misinterpretations of important concepts, were detected in the pairs of articles reviewed, four from each encyclopedia [�] but reviewers also found many factual errors, omissions or misleading statements: 162 and 123 in Wikipedia and Britannica respectively."
Dat je nooit blindelings kan vertrouwen op welke encyclopedie dan ook staat natuurlijk als een paal boven water.