• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.802 votes
Profile

Waar wonen de MM-users?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kos wrote:

De Ninoofse Steenweg mogen ze ook wel eens op de schop gooien, vragen om ongelukken daar.

Zeg mij eens welke wegen er in zeer goede staat zijn in België? Weinig of geen.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Zeg mij eens welke wegen er in zeer goede staat zijn in België? Weinig of geen.

En de verlichting in Nederland ? Weinig of geen ?

Ik kan me trouwens altijd amuseren met Nederlanders op de weg. Als je 70 km per uur mag, rijdt een Hollander dan ook precies 70 km per uur.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Waar haal je die 2 wijsheden vandaan JDSsmetje

Ten eerste zijn alle wegen hier prima verlicht en ken ik niemand die op de km nauwkeurig zich aan snelheidsregels houden.

Niets lekkerder dan met minstens 140 over de snelweg te knallen. En dat gebeurt niet incidenteel in Nederland.

Enige vooroordeel die wel klopt is dat we gierig zijn haha, maar je weet ook wat ze zeggen over Belgen he

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Komt omdat de kans om geflitst te worden ook 30 keer zo hoog is als in Belgie

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ten eerste zijn alle wegen hier prima verlicht

Jij rijdt vast nooit 's nachts op de snelweg.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

. Het is wel degelijk zo dat België meer verlicht is ! Dat haal ik uit statistieken die ik eens gehoord heb op het nieuws. België is het 2de meest verlichte land van Europa ! En Nederland staat niet eerst...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Nouja, het is ook maar iets waar je je druk om kan maken he

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Is ook niet zo heel positief dat België zo verlicht is.

... luister maar naar de groene.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

JDSsmetje wrote:

. Het is wel degelijk zo dat België meer verlicht is ! Dat haal ik uit statistieken die ik eens gehoord heb op het nieuws. België is het 2de meest verlichte land van Europa ! En Nederland staat niet eerst...

Betrouwbare bron En belangrijk ook wie het meest verlichte land is ter wereld . Maar ik weet wel dat Nederland samen met Duitsland het slimste land van Europa is. Ons gemiddelde IQ ligt op 107 en in Belgie ligt het gemiddelde op 99. Het domste land in Europa is overigens Servie: IQ 87

Wel zijn de Nederlanders na Amerika de grootste hamsteraars in de wereld, alles moet gehouden worden en voor zo'n laag mogelijk prijsje worden gekocht. Maar of we daardoor nou meteen gierig zijn??

Nog een paar leuke feitjes:

Belgen zijn ook niet te spreken over de files in Nederland en de Hollandse keuken. Duitsers storen zich dan weer aan het Nederlandse drugsbeleid en de vooroordelen, die voortspruiten uit een oorlog van zestig jaar geleden. Amerikanen, Britten en Fransen ergeren zich aan de taal.

Britten en Amerikanen vinden het land ook te duur en geen enkele Europeaan is te spreken over het Nederlandse klimaat.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Tha-Joker wrote:

Mijdrecht.

Daar heb ik als kind gewoond!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

LOL, dat die 3 volken zich ergeren aan onze taal. Ze moeten zelf is diep in de spiegel kijken. Vooral Amerikanen moeten niet zeuren

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Tha-Joker wrote:

Wel zijn de Nederlanders na Amerika de grootste hamsteraars in de wereld, alles moet gehouden worden en voor zo'n laag mogelijk prijsje worden gekocht. Maar of we daardoor nou meteen gierig zijn??

Ja, de meeste Nederlanders zijn gierig.

Tha-Joker wrote:

Duitsers storen zich dan weer aan het Nederlandse drugsbeleid en de vooroordelen, die voortspruiten uit een oorlog van zestig jaar geleden.

Tja, ik stoor me aan mensen die denken dat wij op klompen lopen en allemaal een molen hebben...

Tha-Joker wrote:

Amerikanen, Britten en Fransen ergeren zich aan de taal.

Daarom leren wij die van hun... dat doen wij zelf ook!

Tha-Joker wrote:

Britten en Amerikanen vinden het land ook te duur en geen enkele Europeaan is te spreken over het Nederlandse klimaat.

Nederlanders zelf meestal ook niet.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Fransen ergeren zich aan de taal.
Hahaha, laten de meeste mensen op deze aardbol toevallig vinden dat de fransen een verschrikkelijke taal hebben. Vind frankrijk sowieso het meest ergelijke land. De overwinning tegen hun op 't WK Hmmmmm heerlijk!!

Daarom leren wij die van hun... dat doen wij zelf ook!

Vind onze taal mooier, frans en duits hoef ik niets van te hebben. Engels daarentegen vind ik wel érg mooi, sta niet voor niets een 9 voor engels, en een 6 voor de andere talen .

Ja, de meeste Nederlanders zijn gierig.

Mooie eigenschap, eigenlijk. Tot op bepaalde hoogte .

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Tha-Joker wrote:

Maar ik weet wel dat Nederland samen met Duitsland het slimste land van Europa is. Ons gemiddelde IQ ligt op 107 en in Belgie ligt het gemiddelde op 99. Het domste land in Europa is overigens Servie: IQ 87

Eerste het beste google-linkje spreekt dat al tegen.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dat Nederlanders zuinig zijn klopt, maar dat is heel wat anders als gierig.

Kijk eens wat er in Nederland door het volk is binnengehaald voor Haïti en vergelijk dat eens met omringende landen.

Nederland haalde 83 miljoen op, en België 6 miljoen.

Wie is er nu gierig?

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

In dat opzicht zijn belgen misschien wel slimmer, want ik geloof nooit dat al dat geld bij de bevolking komt was met die tsunamie ook niet en is meestal met zulke projecten niet.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Eerste het beste google-linkje spreekt dat al tegen.

Een wiki kan iedereen aanmaken. Is nooit betrouwbaar. Zoiezo is denk ik een onderzoek in alleen Europa een stuk betrouwbaarder dan in de hele wereld. Zo kunnen ze namelijk meer tijd besteden aan onderzoek per land.

Allee gij bende zeker ene Belge? (Sorry voor mijn beroerde Vlaams)

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

planet_of_death wrote:

(quote)

Daar heb ik als kind gewoond!

Toeval! Waar precies?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Q Jones wrote:

In dat opzicht zijn belgen misschien wel slimmer, want ik geloof nooit dat al dat geld bij de bevolking komt was met die tsunamie ook niet en is meestal met zulke projecten niet.

Vind nederland nog steeds opvallend naief met zulke dingen...wie geloofd nog werkelijk dat er iets goeds mee gebeurd? Ik wil er iig geen cent aan kwijt, tenzij ik het persoonlijk zou kunnen overhandigen aan slachtoffers.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Je kunt je geld beter geven aan een doel dat je echt vertrouwd. Zeker niet met je ogen dicht schenken aan bv collectes of kaartverkopers.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Q Jones wrote:

Kun je nagaan, de mensen weten dat het geld niet goed terecht komt en toch geven ze. Dat is pas gul!

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Ja idd, dan is het opeens harstikke zielig maar er zijn zat mensen die altijd opstraat leven, maar dat zien de nederlanders dan weer niet. Ik steun zelf een project in nepal en ben er ook zelf geweest maar daar wordt het geld gebracht zonder een regering er bij te laten komen kijken. Dus in dat opzicht zijn de belgen toch wel slimmer.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Maar we zullen altijd gierig zijn, omdat men (Belgen) gewoon niets anders weten te verzinnen. Behalve dat onze snelwegen niet beter verlicht zijn dan die van Belgie

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Hahaha

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Tha-Joker wrote:

(quote)

Toeval! Waar precies?

In een huis.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

planet_of_death wrote:

(quote)

In een huis.

Grappig, fail. Dacht dat je misschien wel gewoon een straat kon noemen?

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Q Jones wrote:

Ja idd, dan is het opeens harstikke zielig maar er zijn zat mensen die altijd opstraat leven, maar dat zien de nederlanders dan weer niet. Ik steun zelf een project in nepal en ben er ook zelf geweest maar daar wordt het geld gebracht zonder een regering er bij te laten komen kijken. Dus in dat opzicht zijn de belgen toch wel slimmer.

Dus omdat Belgen, terwijl ze duizenden euro's bezitten, geen paar euro afstaan aan goede doelen omdat ze het niet vertrouwen, en daarmee de kans mislopen dat ze wél iets goeds doen, zijn ze slimmer?

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Nee ik had het niet over andere goede doelen ik had het over Haiti

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Ow, dat was geen goed doel?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Tha-Joker wrote:

(quote)

Een wiki kan iedereen aanmaken. Is nooit betrouwbaar.

De tijd dat je eender wat op wikipedia kan zetten is allang voorbij. Sterker nog, wikipedia doet nauwelijks onder voor de fameuze encyclopædia britannica:

Nature magazine decided to see how accurate Wikipedia's entries in comparison to those of Encyclopaedia Britannica. They have found than, at least when it comes to science, Wikipedia's entries are almost equally reliable as Britannica's entries!

Nature took stories from Wikipedia and Britannica on 42 science-related topics and submitted them to experts for review. The experts were not told which encyclopedia the stories were from. "The exercise revealed numerous errors in both encyclopedias, but among 42 entries tested, the difference in accuracy was not great: the average science entry in Wikipedia contained around four inaccuracies; Britannica, around three," according to Nature.

The entries covered topics including Agent Orange, quarks and synchrotrons. "Only eight serious errors, such as misinterpretations of important concepts, were detected in the pairs of articles reviewed, four from each encyclopedia [�] but reviewers also found many factual errors, omissions or misleading statements: 162 and 123 in Wikipedia and Britannica respectively."

Dat je nooit blindelings kan vertrouwen op welke encyclopedie dan ook staat natuurlijk als een paal boven water.

Zoiezo is denk ik een onderzoek in alleen Europa een stuk betrouwbaarder dan in de hele wereld. Zo kunnen ze namelijk meer tijd besteden aan onderzoek per land.
Dat is dan verkeerd gedacht.

Allee gij bende zeker ene Belge? (Sorry voor mijn beroerde Vlaams)
Nee. Ik ben half Duits, half Nederlands.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.