- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar wonen de MM-users?
Waar wonen de MM-users?
Number23
-
- 8638 messages
- 5676 votes
@rep_robert: Hee hallo niet alle Brabanders zijn hetzelfde!! Ik ga toch ook niks zeggen over botte Groningers die ik niet kan verstaan? Ik ben reuzebenieuwd naar Groningen en zou er graag een keertje willen stappen, want alleen maar goede dingen komen mijn kant op. Verder in Breda wel aardig en Extase in Tilburg is natuurlijk geweldig!! Ook Eindhoven kan heel gezellig zijn.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Poeh, Extase in Tilburg, bestaat dat nog steeds? Vroeger (en praat ik over een jaar of 15 geleden) kwam ik daar nog weleens.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik kom uit Deurne, een district van Antwerpen. 'District' klinkt klein, maar Deurne alleen al staat qua inwoneraantal in België op de 13e plaats, voor zogezegd grote steden als Kortrijk, St Niklaas, Hasselt en Oostende. Ter vergelijking, Aalst en Mechelen zitten rond de 80.000 inwoners, Deurne heeft er zo'n 75.000.
Het uitgangsleven is grotendeels wel in de randgemeenten, al heeft Deurne evengoed tal van verenigingen, sportclubs en culturele lokaties. En dicht bij Antwerpen ligt alles wat je maar nodig hebt op een kleine afstand (4 tramlijnen vanuit Deurne en enkele buslijnen) met vooral Sportpaleis, Antwerpen Stad, Kinepolis en dergelijke in de buurt.
Voor niet-Antwerpenaren die Deurne moeilijk kunnen situeren: Het Sportpaleis ligt nog net in het geburige Merksem, de parking zelf ligt in Deurne.
the marsh
-
- 109 messages
- 1500 votes
Ik kom uit Deurne, een district van Antwerpen. 'District' klinkt klein, maar Deurne alleen al staat qua inwoneraantal in België op de 13e plaats, voor zogezegd grote steden als Kortrijk, St Niklaas, Hasselt en Oostende. Ter vergelijking, Aalst en Mechelen zitten rond de 80.000 inwoners, Deurne heeft er zo'n 75.000.
Het uitgangsleven is grotendeels wel in de randgemeenten, al heeft Deurne evengoed tal van verenigingen, sportclubs en culturele lokaties. En dicht bij Antwerpen ligt alles wat je maar nodig hebt op een kleine afstand (4 tramlijnen vanuit Deurne en enkele buslijnen) met vooral Sportpaleis, Antwerpen Stad, Kinepolis en dergelijke in de buurt.
Voor niet-Antwerpenaren die Deurne moeilijk kunnen situeren: Het Sportpaleis ligt nog net in het geburige Merksem, de parking zelf ligt in Deurne.
En in Deurne vind je ook de oudste voetbalclub van Belgie.
Number23
-
- 8638 messages
- 5676 votes
Poeh, Extase in Tilburg, bestaat dat nog steeds? Vroeger (en praat ik over een jaar of 15 geleden) kwam ik daar nog weleens.
Zag dat je uit Rotterdam komt, zijn daar trouwens tentjes die op Extase lijken??
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Deurne zou ik zeker leuk vinden om te wonen. Is niet zo druk als Antwerpen stad en ligt toch dichtbij (weet niet echt of het druk is, maar denk toch dat het rustiger is dan Mortsel) . Mijn pa werkt in Mortsel en dat schijnt één van de drukste plaatsen in België te zijn. Zelf woon ik in Holsbeek, de gemeente naast Leuven (zo'n 13 km) en vind het hier verschrikkelijk saai. Leuven is wel leuk om uit te gaan (De Rumba, Het Depot) maar voor winkelen ofzo is het niet zo fantastisch. Meestal pak ik de bus of trein naar Brussel of Antwerpen (er rijd wel geen bus naar Antwerpen) om daar te gaan rondhangen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Deurne is heel gevarieerd met drukke wijken en rustige wijken. Het grootste park van Antwerpen trouwens en meer te beleven dan je zou denken. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Mijn pa werkt in Mortsel en dat schijnt één van de drukste plaatsen in België te zijn.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Deurne is heel gevarieerd met drukke wijken en rustige wijken. Het grootste park van Antwerpen trouwens en meer te beleven dan je zou denken.
Weet wel dat er in Deurne wat te beleven valt. Lijkt me gewoon leuk om te wonen 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ik woon in het vrij wel onbekende dorp Klundert, gelegen tussen Roosendaal & Breda 
rensie32
-
- 4359 messages
- 1768 votes
Ik woon in het vrijwel onbekende dorp Oudenbosch, ook gelegen tussen Roosendaal en Breda 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Niet meer zo onbekend na de ontvoering van dat kleine meisje toch?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Oudenbosch is zeker beruchter aant worden
hier 10km vandaan.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Veghel is wel vrij ernstig suf inderdaad.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik woon er inmiddels zo'n 13 jaar niet meer en heb het geen seconde gemist. Er was/is daar echt he-le-maal niets te doen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik woon in het vrijwel onbekende dorp Oudenbosch, ook gelegen tussen Roosendaal en Breda
Niet helemaal onbekend hoor. Ik kom uit Etten Leur, ook gelegen tussen Breda en Roosendaal
Mijn vriendin heeft in Oudenbosch gewerkt (bedrijf is nu verhuist naar Zevenbergen).
Oudenbosch is uiteraard wel bekend om de mooiste basiliek van Nederland.

ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Ruiselede was tot een paar maanden geleden ook erg ongekend. Maar met die "Kasteelmoord" van een paar maand geleden komt het erg veel in het nieuws. Verder is er niks gebeurd hier. Van sommige touristen hoor ik dat het een gezellig dorpje is. En ik vind het een oud boerengat.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Veghel is wel vrij ernstig suf inderdaad.
Inderdaad. Een groot industriegebied met wat huisjes ertussen...
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Een groot industriegebied met wat huisjes ertussen...
Dat is niet helemaal waar, er ligt in ieder geval een mooie scheidslijn tussen het industrieterrein en de bebouwde kom, namelijk de Zuid-Willemsvaart. Maar voor de rest is het een vrij treurige bedoeling, hoewel ze bezig zijn er iets van proberen te maken, zoals de planning om een cultuurcluster van de Noordkade te maken. Maar goed, sinds de komst van de a50 en sinds knooppunt Ekkersrijt vernieuwd is, ben je in ieder geval in een kwartiertje in Eindhoven. 
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Niet helemaal onbekend hoor.
Oudenbosch is uiteraard wel bekend om de mooiste basiliek van Nederland.
Wou net zeggen, die ken ik zelfs nog. De koepel kan je zelfs vanaf de snelwegen al zien liggen.
Is geloof ik een replica van de Basiliek van het Vaticaan...?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik woon in Tilburg! Ik heb begrepen dat er behoorlijk wat Tilburgers zijn hier op MovieMeter.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13393 votes
Ik ben recentelijk geemigreerd, woon nu in Belfast
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Woonde je niet enkele jaren geleden nog in de States? 
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13393 votes
half/half, is nooit een officieel adres geweest maar daar zat ik idd vaker dan in NL