- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar wonen de MM-users?
Waar wonen de MM-users?
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Dit mis ik wel in mijn buurt... 
Kan ik me voorstellen. Ik moet dan ook zeggen dat ik heel erg blij met het Haagse Bos (1, 2), letterlijk een paar minuten loopafstand van het centraal station.
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Het kleine dorpje Twello:
[img] http://groups.msn.com/Lindademooij/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=14 [/img]
Zie hier de (lelijke) molen van Twello.
http://groups.msn.com/Lindademooij/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=15 [/img]
En dit is het centrum van Twello. In dit straatje zit ongeveer een kwart van alle winkels, kun je nagaan hoe klein het is.
Edit: Mooie kruisjes staan er nu, zal het vanavond nog even veranderen 
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Die bedoelde ik ja Phooze
.
En die molen: Ik vind hem echt niet mooi. Ik kom er ook elke dag langs en ben er een stuk of 5 keer binnen geweest, dat gaat natuurlijk ook vervelen.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Die tweede foto is een beetje vreemd. Ik zie toch duidelijk een expert zaakje erop staan en voor zover ik mij kan herinneren ben jij nog helemaal niet wijzer geworden linda 
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Die tweede foto is een beetje vreemd. Ik zie toch duidelijk een expert zaakje erop staan en voor zover ik mij kan herinneren ben jij nog helemaal niet wijzer geworden linda 
Kan jij die waffel van je nou nooit eens dichthouden 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Lekker saai....
Ik weet niet hoe oud je bent Kyra, maar ik zou het heerlijk vinden om daar te wonen. Tot voor ongeveer 30 jaar was het hier ook voor een groot gedeelte landelijk, maar moet je nu eens kijken. Allemaal beton, woningen, fabrieken en autowegen...

Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Speedy wordt ou-houd, speedy wordt ou-houd!

Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
Ik weet niet hoe oud je bent Kyra, maar ik zou het heerlijk vinden om daar te wonen. Tot voor ongeveer 30 jaar was het hier ook voor een groot gedeelte landelijk, maar moet je nu eens kijken. Allemaal beton, woningen, fabrieken en autowegen... (afbeelding)
Die twee foto´s waren de enige die ik kon vinden van Bennekom... maar zo ziet het er niet eens uit. Bennekom is ook al helemaal volgebouwd en er komt steeds meer nieuwbouw bij. *snik*.
Ik woon tegen Wageningen aan, dus er is wel een beetje land te vinden. Een pieppieppieperdepiepklein beetje dan..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Kos jongen, als je over je woonplaats praat moet het groots doen, bombastisch. Zoals dit bijvoorbeeld. Ik ken Nijmegen enkel uit '40-'45...

T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
Gelukkig ben ik die irritante kids van linksonder nooit tegengekomen 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Gelukkig ben ik die irritante kids van linksonder nooit tegengekomen 
Hahaha..
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ziet er bekend uit mikoz (zegt een Ouderkerker
)
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
Ik kom dus eigenlijk ook uit Nijmegen, maar hier woon ik nu al zo'n zes jaar:

En hier heb ik dit jaar ook drie maanden gewoond:

mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ziet er bekend uit mikoz (zegt een Ouderkerker
)

jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Die ene foto van Edie lijkt net het Stadshart in Amstelveen, vind je niet mikoz?
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Vinkeveen

Vanuit de lucht 

en onze eye-catcher (De kathedraal van De Ronde Venen)
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ah, de plek waar je altijd in de file staat
.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes

Een raadhuis van Dudok, daar kan ik niet tegenop.... (ben jaloers
), maar wij hebben het Paleis van Willem II, tevens raadhuis en de plaats waar wij getrouwd zijn:

En een gezellige binnenstad:

En de tot voor kort hoogste woontoren van Nederland:

En, natuurlijk, de allergrootste kermis van de Benelux:

Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
go paula!!!
We mogen trots zijn op tilburg