- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar wonen de MM-users?
Waar wonen de MM-users?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Rotterdam heeft wel een bizarre horeca volgens mij. Ik en mijn neef werden een paar weken terug in een restaurant letterlijk geweigerd door een metroseksuele wannabe-bodybuilder die van mij de accute kringspiertyfus mag krijgen. Raar, want een paar weken daarvoor hadden we er ook gegeten en toen zei iemand van de bediening zelfs dat 'we zo aardig waren'.
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Vandaag ook even op pad geweest om wat sfeerplaatjes te schieten van een besneeuwd (Belgisch) Limburg.
Helaas zat het licht niet voor 100% mee.

Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Vooral die twee laatste zijn geweldig Ozark 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
België is een prachtig land, maar je mag er niet aan 100 per uur doorrijden. Er zijn verschrikkelijk veel mooie plaatsjes hier. 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
België is een prachtig land, maar je mag er niet aan 100 per uur doorrijden.
Hebben ze de maximumsnelheid verlaagd? 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hebben ze de maximumsnelheid verlaagd? 
Voor de zekerheid. Op snelwegen natuurlijk 120. Ik heb gisteren de nieuwe verkeersboetes toegestuurd gekregen die invoege treden vanaf 31 maart en ze lachen er niet mee.
Beek
-
- 73 messages
- 232 votes
[quote]neo wrote:
Daar komt ie dan! Er zijn ook wel ontelbaar prachtige foto's die ik hier kan zetten... Rotterdam, de stad der steden.

Dat is een tijd terug...^
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
In mijn woonplaats Emmen kan het ook wel eens druk zijn. 

*Chrissie*
-
- 415 messages
- 0 votes
Van jullie grote steden naar het platteland. Dit is mijn dorpje, is er wel altijd gezellig. En je komt ook de hele dag door bekende tegen want iedereen hier kent elkaar.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar 't blijft mooi.
(Weer eens wat anders dan een half verlaten parkeerterrein
)
Beek
-
- 73 messages
- 232 votes
Maar 't blijft mooi.
(Weer eens wat anders dan een half verlaten parkeerterrein
)
Of een coolsingel met ruitloze winkels... 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Vaardingen 

De stad van Vlaardingen 

En nog wat andere foto's van Vlaardingen

Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Mooi in Weesp. 
Weesp heeft een oud en sfeervol centrum, maar kent uiteraard ook minder fraaie buurten. Uiteraard heeft elk dorp en/of stad zo z'n plus- en minpunten. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Vooral die bovenste foto lijkt me zo'n minder fraaie buurt 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Vaardingen 
Heb zelf jaren lang in Vlaardingen gewoond, werk al een tijdje praktisch in het centrum. Meer sfeer dan Schiedam iig.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Heb zelf jaren lang in Vlaardingen gewoond, werk al een tijdje praktisch in het centrum. Meer sfeer dan Schiedam iig.
Ik ben helemaal niet bekend in Schiedam... Ik ken daar alleen de Free Record shop, Music Store en de HEMA 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Hebben ze in Weesp echt een Luxemburgs Museum, of heeft Freek de Jonge dat verzonnen? 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Nee, je kan er nog gek doen ook.
Gaan ze in Rotterdam qua skyline nog een keer over de 200 meter grens heen, of blijft het vooral bij 'midrise'?
Ben niet vaak in Rotterdam geweest maar qua architectuur bevalt het me wel 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Gaan ze in Rotterdam qua skyline nog een keer over de 200 meter grens heen, of blijft het vooral bij 'midrise'?
Nee, niet over de 200. Hoogste gebouw momenteel is Montevideo met 152 meter. Plannen zijn er voor de Coolsingeltoren, die 186 meter moet worden.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Hebben ze in Weesp echt een Luxemburgs Museum, of heeft Freek de Jonge dat verzonnen? 
Ik woon er nog niet zo lang, maar ik heb nog nooit van een Luxemburgs museum gehoord. Op internet kan ik er ook niks over vinden. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dit is één van onze oudste stadspoorten (Koepoort) uit de vroege middeleeuwen. Nu is er een tentoonstellingsruimte in ondergebracht. 

SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Grappig, in Enkhuizen staat ook een koepoort, en die lijkt nog best veel op deze.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Hmm inderdaag, het valt op de naam na nog best wel tegen de gelijkenis, zat anders in mijn geheugen 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dit is één van onze oudste stadspoorten (Koepoort) uit de vroege middeleeuwen. Nu is er een tentoonstellingsruimte in ondergebracht.
Deze poort dateert van einde de 14de eeuw, maar het bouwsel zoals je het nu ziet dateert van 1629. Let ook op de schietgaten voor de boogschutters. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Het oudste monument van Tilburg van rond 1550 (ja we zijn nog een broekie). Hier kom ik iedere dag langs als ik naar m'n werk fiets, De Hasseltse Kapel. Een keer vroeg een bezoekende engelsman wat het oudste gebouw in de stad was, ik gokte toen hierop. Bleek ik het toch goed te hebben (niet dat het heel moeilijk is want veel historisch heeft Tilburg verder niet
)