- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Interesse voor Django...?
Tot vrijdag meedoen.
Zijn al 5 mensen.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Ik heb besloten om me voorlopig alleen nog op een lijstje te zetten als Rififi (Du Rififi chez les Hommes) erin wordt gegooid. 
Zal hier ff op terug komen. Voor de film Angst wil ik nog wel een uitzondering maken. 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ik stond dus ook vrij hoog op die lijst. Op de nieuwe staan er inmiddels al een stuk of 15. Beetje jammer...
Sja, ik ging niet over die vorige lijst. En nu geldt wie het eerst komt...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dat zijn de verzendkosten van de dvd. Verzenden binnen Nederland kost op dit moment 1,76. Verzenden naar België is 2,80 of priority 3,00.
Ik neem aan dat dat na 4 dagen nog niet veranderd is. Mijn TNT Post blaadje vermeldt slechts de kosten tot 100 gr. binnen Europa. Ik moet nu voor het eerst iets van de pakketservice naar België verzenden namelijk. Dat wordt dus puzzelen met postzegels dan...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Europa Priority Standard
0 - 20 g. € 0,75 € 0,70
20 - 50 g. € 1,50 € 1,40
50 - 100 g. € 2,25 € 2,10
100 - 250 g. € 3,00 € 2,80
250 - 500 g. € 6,00 € 4,20
500 - 2000 g. € 9,00 € 7,00
Beter even voor priority sticker bij postkantoor gaan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dank! De sticker heb ik in huis.
Ik moet alleen nog de film kijken, maar dat ga ik nú doen!
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Is er interesse voor The Saddest Music in the World of Cría Cuervos?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb ze beide gezien, maar t lijken me beide mooie titels als aanvulling op de pakketservice!. Zeker zo'n Madden-film zie je niet elke dag.
BASWAS
-
- 985 messages
- 1145 votes
Twee dvd's van me zitten op 't ogenblik in de pakketservice. Binnenkort verwacht ik er eentje terug, één van de dvd's is nu namelijk binnen bij de laatste op het lijstje. Als deze dvd weer bij me thuis is aangekomen, wil ik mijn dvd met Django wel in roulatie brengen. Ik zag dat er iets is misgegaan met deze film in de pakketservice. Het resterend lijstje uit het gesloten topic zal ik dan overnemen in een nieuw topic.
- Chainsaw
- Veron35
- Demoniac
- Speedy23
- timbo
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Het wordt tijd dat de regels strikter nageleefd worden. Een aantal mensen lappen de regels keer en keer aan de laars. Een pakketservice ban mogelijkheid mag er best komen. Beschamend.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jij weet niet welke berichten door ons gestuurd worden.
De pakketservice ban mogelijkheid is er al overigens.
Verder is het tevens zaak van users om de user waarvan je dvd van verwacht aan te spreken. En als daar geen reactie volgt mods inlichten.
Wij kunnen niet continu als een schoolmeester overal achteraan gaan zitten.
Ik ben het natuurlijk wel eens dat de regels strikter nageleefd moeten worden.
Laten we daar allemaal beter op gaan letten.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Is een bestandje met de adressen van degenen die (veelal) meedoen aan de pakketservice geen idee?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik heb geen zin dat mijn adres voor iedereen zichtbaar/bekend is in ieder geval. Pm systeem werkt uitstekend.
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Lijkt me ook niet zon goed idee Iketes, dat zou betekenen dat je het meteen kan verzenden en het is al een paar keer voorgekomen dat iemand op vakantie was of een tijdje niet thuis was. Dit zou betekenen dat de DVD daar een tijd op de deurmat ligt, terwijl de lijst in de tussentijd gewoon door kan gaan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik overweeg de concertfilm Baby Snakes van Frank Zappa in de pakketservice te stoppen, maar alleen bij voldoende animo. Dus wie heeft interesse? Het helpt als je de muziek van Zappa kent, want dan weet je een beetje waar je aan begint.
Voor zij die Zappa niet kennen beloof ik het volgende: de bizarste kleianimaties (en animaties in het algemeen) die je ooit zult zien, waanzinnig goede muziekanten (of je de muziek goed vindt hangt van je eigen smaak af) en een totaal prettig gestoord publiek.
"This is a movie about people who do stuff that is not normal."
BASWAS
-
- 985 messages
- 1145 votes
Baby Snakes
Zeer geïnteresseerd.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik ben nog bezig om Frank Zappa beter te ontdekken, dus er is zeker intresse!
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik zal ook maar weer eens wat nieuws erin doen. Iemand interesse in Siworae (2000) of Mùi Du Du Xanh - L'Odeur de la Papaye Verte (1993)? En volgens mij heb ik ook wel eens beloofd om Du Rififi chez les Hommes (1955) beschikbaar te stellen.
Roept u maar!
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik zal ook maar weer eens wat nieuws erin doen. Iemand interesse in Siworae (2000) of Mùi Du Du Xanh - L'Odeur de la Papaye Verte (1993)? En volgens mij heb ik ook wel eens beloofd om Du Rififi chez les Hommes (1955) beschikbaar te stellen.
Roept u maar!
De interesse in Du Rififi chez les Hommes is bij mij in ieder geval onverminderd.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Mocht je Siworae erin doen, kun je mij alvast op de lijst zetten. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Mùi Du Du Xanh - L'Odeur de la Papaye Verte (1993) wat mij betreft.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Mùi Du Du Xanh - L'Odeur de la Papaye Verte (1993) wat mij betreft.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Mocht je Siworae erin doen, kun je mij alvast op de lijst zetten. 
Idem!! Ben er toch erg benieuwd naar: doen, doen, doen!