- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Magnificent Butcher ook welkom!
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik heb misschien ook nog wel een paar titels die in de pakketservice passen:
- Jean Vigo Collection met daarin L' Atalante en een paar van zijn shortfilms.
- Da Hong Deng Long Gao Gao Gua
Ik ben vooral redelijk trots op de laatste vier titels, en omdat ik vaak het idee heb dat er niet altijd even zorgvuldig met de dvd's wordt omgegaan, vroeg ik me af of ik de dvd's ook zonder cover op de post kan doen. Ik heb er wel vertrouwen in dat de dvd het ongeschonden haalt, alleen ben ik toch redelijk bang dat de cover het na een aantal weken zal begeven. Als dit niet mogelijk is heb ik liever niet dat onderste vier de pakketservice in zullen gaan. Ik hoop nog wat van jullie te horen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
omdat ik vaak het idee heb dat er niet altijd even zorgvuldig met de dvd's wordt omgegaan, vroeg ik me af of ik de dvd's ook zonder cover op de post kan doen!
Als je dat liever hebt, mag dat wel.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik heb besloten om me voorlopig alleen nog op een lijstje te zetten als Rififi (Du Rififi chez les Hommes) erin wordt gegooid. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Jean Vigo en Totoro zijn zeer welkom, MXO!
guulbert
-
- 1618 messages
- 18 votes
Toch wel grote intresse in de 2 anime's: Tonari no Totoro en Mimi wo Sumaseba
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Zijn er nog meer verzoekjes, anders gooi ik Jean Vigo collection en Tonari no Totoro er gewoon in!
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik ben eigenlijk geïnteresseerd in Garde à Vue en It Happened One Night 
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Mijn interesse gaat dan weer uit naar Jean Vigo en 'It Happened One Night'. 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ik zie graag Tonari no Totoro en It Happened One Night!
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik wil trouwens It Happened One Night wel in de pakketservice doen. En verder heb ik de meeste interesse in Tonari no Totoro.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik wil trouwens It Happened One Night wel in de pakketservice doen. En verder heb ik de meeste interesse in Tonari no Totoro.
Dan gooi ik Tonari no Totoro en de Jean Vigo collection in de pakketservice. Ik zal zo even een topic aanmaken! Moet ik al mensen op de lijsten zetten?
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Beide films interesseren me wel, dus als je postzegels bespaart door ze allebei in 1 keer op de post te doen, dan graag... 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Dat is inderdaad heel handig! Stuur je gegevens anders alvast mijn kant op.
boerenpummel
-
- 1012 messages
- 3637 votes
Wat is er eigenlijk met Allegro gebeurd?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5310 votes
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar The Desperate Hours en Gare á Vue...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja dat bleek geen serieus aanbod geloof ik en kappeuter heeft het topic gesloten, omdat de aanbieder niet meer reageerde op wanneer de film dan in roulatie zou gaan.
Vreemde zaak en jammer, want ik had de film ook graag eens gezien...
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Als er genoeg animo voor is, dan wil ik Allegro best in de pakketservice stoppen. Moet 'm wel eerst zelf nog even zien 
Regio 2, Engelse ondertiteling.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Als er genoeg animo voor is, dan wil ik Allegro best in de pakketservice stoppen. Moet 'm wel eerst zelf nog even zien 
Regio 2, Engelse ondertiteling.
Graag er staat nog een hele lijst op het betreffende (gesloten) topic. En daar stond ik vrij hoog, dus ik stel voor die te gebruiken 
Maar ik zie dat die lijst is weggehaald.... Misschien kan de crew die 'heropvissen' (prachtige wielerjargon).
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Graag er staat nog een hele lijst op het betreffende (gesloten) topic. En daar stond ik vrij hoog, dus ik stel voor die te gebruiken 
Maar ik zie dat die lijst is weggehaald.... Misschien kan de crew die 'heropvissen' (prachtige wielerjargon).
BASWAS
-
- 985 messages
- 1145 votes
Belangstelling voor El Gran Carnaval? Het is een Spaanse dvd met de film Ace in the Hole van Billy Wilder uit 1951.
Keuze uit Engels- of Spaanstalig geluid met of zonder Engelse ondertitels.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Hier ook belangstelling voor Ace in the Hole.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Absoluut belangstelling voor Ace in the Hole!
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Wat is eigenlijk het bedrag dat je per DVD moet betalen om deel te kunnen nemen aan de pakketservice?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Wat is eigenlijk het bedrag dat je per DVD moet betalen om deel te kunnen nemen aan de pakketservice?
Dat zijn de verzendkosten van de dvd. Verzenden binnen Nederland kost op dit moment 1,76. Verzenden naar België is 2,80 of priority 3,00.