- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Ik overweeg de concertfilm Baby Snakes van Frank Zappa in de pakketservice te stoppen, maar ...
Graag
.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5309 votes
Siworae trekt mijn aandacht, the Scent of the Green Papaya heb ik jaren geleden gezien en is erg de moeite waard.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hij zit er in... 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Siworae zit er nu in, de andere 2 volgen later.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Als er vraag naar is heb hier nog liggen
Muhammad Ali: Through the Eyes of the World.
Een prachtige documentaire over Ali. Ik heb hem dubbel dus kan hem in de pakketservice gooien. Hoor het wel.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik concludeer voorlopig maar dat er geen interesse voor is 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik ben niet zo'n boksfan, maar andere misschien wel. Mijn dvd is op de terugweg. Is er misschien interesse voor His Girl Friday?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mijn favoriete screwball-comedy tot nu toe! Alleen heb ik hem al, dus voor mij hoef je hem niet in de pakketservice te doen 
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Ik ben niet zo'n boksfan, maar andere misschien wel. Mijn dvd is op de terugweg. Is er misschien interesse voor His Girl Friday?
Graag 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik ben niet zo'n boksfan, maar andere misschien wel.
Zou docu niet als een boksfilm typeren
BASWAS
-
- 985 messages
- 1145 votes
Wel interesse.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Zou niet slecht zijn om eens te herzien, mits er Nederlandse ondertitels aanwezig zijn. Briljante film!
Wazigheid
-
- 5 messages
- 4 votes
Hallo filmliefhebbers!
Ik hang loop al een tijdje op deze site te loeren, maar heb nooit veel gepost, neem er niet echt de tijd voor.
Maar, ik heb hier de Koreanse triller H van Jong-hyuk Lee (2002) liggen (zieH) en aangezien ik hem bij geen enkele videotheek kon huren, heb ik hem maar gekocht. Ooit op MTV Asian Screen gezien en vond hem toen wel interessant, maar na hem nog een keer gezien te hebben wat minder.
En aangezien ik zie dat hier wel wat zeldzame films zijn die ik ook wel wil zien, wil ik hem best even naar iemand sturen die hem wil zien!
Dus iemand belangstelling?
Verder complimente voor dit forum, heel netjes en goede discussies!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
http://www.moviemeter.nl/film/12924/info/
Nog mensen interesse in deze film? Regio 2, De Filmfreak(label)
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Dat zijn er alvast 3.
Moet ik nu een topic aanmaken waarschijnlijk?
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ga ik dat is eventjes doen, Jij ook op de lijst Combi?
Toffe film.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De 'ik ben geinteresseerd dus zet mij op voorhand op de lijst ook al sta ik op 3 lijstjes' methode is nogal vervelend.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Gewoon een topic aanmaken, en de geinteresseerden kunnen dan pas hun naam droppen aldaar. Zo is het idee altijd al geweest.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Iemand geïnteresseerd in Judgement at Nuremberg (1961)? Regio 2, Nederlands ondertiteld.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Iemand geïnteresseerd in Judgement at Nuremberg (1961)? Regio 2, Nederlands ondertiteld.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Gewoon een topic aanmaken, en de geinteresseerden kunnen dan pas hun naam droppen aldaar. Zo is het idee altijd al geweest.
De laatste tijd was er een paar bij opening van een nieuw pakketservice topic al een lijstje dat los-vast was weggeplukt op dit algemene (peil-de-belangstelling) topic. Dat is niet de bedoeling volgens mij en onoverzichtelijk. De drie stappen die Mug beschrijft (in het Rane topic) kloppen denk ik:
1) Je peilt de belangstelling voor een titel in dit topic.
2) Maakt een nieuw topic aan (versie, regiocode, ondertiteling, link naar film), zonder zelf de namen erbij te zetten.
3) Belangstellenden zetten zelf hun naam erbij.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dank u.

Extra films in de pakketservice zijn altijd welkom. Het maakt de lijstjes korter namelijk 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Gisteren één van mijn pakketservice films in goede staat terug ontvangen, dus lanceer weer een nieuwe. Als er tenminste nog belangstelling is voor een Lucio Fulci...
Don’t Torture a Duckling of The New York Ripper.
Moet de regiocodes even nakijken (’t Is 0 of 1 dacht ik). Helaas wel beide in Engelse dub, maar beter is volgens mij niet snel te vinden.