Play.com
Bombong
-
- 480 messages
- 2704 votes
Meestal duurt het zeker een dag of 10 (kan wel eens korter, maar 14 dagen is ook mogelijk) voordat je de de spullen in huis hebt nadat Play ze heeft verzonden. Ik ging er dus altijd vanuit dat ze via de (roei)boot werden vervoerd. Of dat ze een tussenstop in IJsland maakten 
_manga_
-
- 171 messages
- 43 votes
vraagje kan je alle dvds die je bij play gewoon afspelen op mijn dvd speler (xbox 360) of moet ik uitkijken welke serie ik kies?
het gaat om deze box
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/10042043/Death-Note-Complete-Series-Box-Set/Product.html
dit is de complete serie van death note is deze gewoon af te spelen op me xbox ?
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Britse DVD´s zijn regio 2, net als Nederlandse. Je kunt ze dus gewoon afspelen. Waarschijnlijk heb je alleen geen Nederlandse ondertiteling.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Hoe lang kan het duren voordat een bestelling die "out of stock" is, geleverd wordt? Ik wacht al meer dan een maand op een artikel...
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Van een dag extra tot een cancel van je order, geen peil op te trekken. Dan is play afhankelijk van leveranciers en als die leveranciers 'm niet snel leveren kan play dat ook niet. Een maand is lang, dus het is dan de vraag of de DVD nog wel te leveren is of dat je binnenkort en mail krijgt met een cancel van je order. Om welke titel gaat het?
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
De regio 2 dvd van After Life (Kore-eda). Zou jij de bestelling annuleren?
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Snelle check: Ik zou 'm niet verwachten. Ik zie 'm bij geen Britse webwinkel op voorraad staan en dat is een slecht teken.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Bedankt voor de hulp
. Dan annuleer ik 'm maar.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Mijn bestelling was er sneller dan normaal (1 week) - ondanks de aswolk begin deze week. Vreemd - maar wel fijn!
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
2 februari een bestelling geplaatst, is nog niet eens in bestelling bij de leveranciers! Staat nog op "order taken". Heb alleen eens een mailtje gehad, met nog even geduld aub, maar van mij hoeft 't niet meer. Nog nooit problemen gehad bij Play, maar dit duurt nu wel erg lang.
Ik kan nergens een annuleer knop vinden, wat kan ik nu het beste doen?
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
@jaspertje3: Bij het overzicht van "Outstanding Orders" staat een "cancel order" knop (in de kolom van "Order Date") waarmee je je bestelling kan annuleren.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Nee, helaas staat die er niet.
Bedankt voor je reactie.
Is er nog een andere oplossing?
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
BFI 75th Anniversary Box Set (Play.com Exclusive)
People on Sunday (1929)
Le Regle Du Jeu (1939)
Fallen Angel (1945)
Jour de Fete (1949)
Les Enfant Terribles (1949)
Throne of Blood (1957)
Le Doulos (1961)
The Leopard (1963)
Bande A Part (1964)
Spot-goed-koop.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Spot-goed-koop.
Nou, inderdaad! Meteen besteld! Bedankt, Verhoeven!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vreselijk frustrerend dat ze geen paypal accepteren
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je kan toch een CC aanvragen Jeroen? Of zijn daar eisen aan gebonden?
Blijft een geweldige webshop dat Play.com, net als Blahdvd heerlijke scherpe prijzen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dacht altijd van wel, misschien maar eens in verdiepen. Weet alleen niet of het zo goed is voor m'n saldo
.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Je kan toch een CC aanvragen Jeroen? Of zijn daar eisen aan gebonden?
Blijft een geweldige webshop dat Play.com, net als Blahdvd heerlijke scherpe prijzen.
Vreselijk frustrerend dat ze geen paypal accepteren
.

Koers CC is vaak gunstiger dan bij Paypal
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Verdorie...ik zie nu pas dat ze ook de Maestro CC accepteren bij Play.com 
Thanks Dogie!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat snap ik
Maar als ik die niet heb, dacht namelijk altijd dat je een bepaald inkomen/leeftijd nodig hebt voor die dingen, is dus niet zo? Alleen een bedrag van 17,50 per jaar ofso ?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat snap ik
Maar als ik die niet heb, dacht namelijk altijd dat je een bepaald inkomen/leeftijd nodig hebt voor die dingen, is dus niet zo? Alleen een bedrag van 17,50 per jaar ofso ?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Heb ondertussen al via Brix mogen vernemen dat er een Maestro functie op m'n pasje zit, die ga ik dus maar gebruiken
. Toch bedankt voor je reactie!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Heb ondertussen al via Brix mogen vernemen dat er een Maestro functie op m'n pasje zit, die ga ik dus maar gebruiken
. Toch bedankt voor je reactie!
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Ongelooflijk die lage prijzen.
Het verbaasde me ook dat Cleopatra (3 disc) goedkoop was. Ook Vertigo (2 disc) was voor een aandoenlijke prijs.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Altijd wel leuke prijzen ja, ik heb afgelopen weekend 5 Disney cd's gekocht en het lag zo allemaal tussen de 6 en 10 euro. Nou is toch leuk
Ook dat ze twee dagen later al verstuurd waren.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
1e bestelling was in jan. 2006; inmiddels al meer dan 200. Verwacht als vaste klant nu toch wel een keer een voucher van Play....